Bé doncs aquesta tarda he estat a les oficines i m'he volgut interessar per si estarien en alguna concentració o dinar avans del partit i man confirmat que no, que cada jugador anirà de casa seva al camp pel seu propi compte i que estan convocats a les 17:15, jo proposo quedar a les 17:00 a tribuna i estar alla tots cantan i animant, aixo si, m'agradaria que estiguesim tots junts no com el mallorca que molta gent hi era, pero a les terrasses del bar, magradaria que estiguesim tots junts a tribuna i aixi donar més sensació de recolzament, també he estat parlant de quan arribin els jugadors del Caudal i segons m'han dit no tenen res a veure amb els del Mallorca, aixi jo dic que quan baixin del autocar millor no dirigirlos insults ni re per l'estil sino aplaudirlos o estar tranquilament cantant cantics del sabadell, després està que dintre del camp serà una altra cosa, pero afora, crec que si volem que ens tractin be em de començar nosaltres tractan be, penseu que alla la setmana que ve son les festes del poble i segurament es parlara molt del partit i del tracte que hagin pogut tindre aqui a Sabadell, per tant, si volem que la nostra ''estancia'' a Mieres sigui agradable, tractem-los bé fora del terreny de joc
, començem a fer llista per tribuna??
1-INIESTA