Autor Tema: ANIMEUVOS , TINC ARGUMENTS PER DEMOSTRAR K PASSAREM!!  (Llegit 5709 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Xavi_sbd

• Aleví
  • Missatges: 43
ANIMEUVOS , TINC ARGUMENTS PER DEMOSTRAR K PASSAREM!!
« el: 03 de Juny de 2007, 23:54:53 pm »
Be.. vec tots els comentaris una mica negatius , jo penso el contrari.

Sortia de la NCA molt desanimat fins que amb l'amic que anava m'ha dit : - Be , el resultat no es tant dulent ni per un ni per altres , ara al sabadell li val cualsevol resultat d'empat menys el 0 a 0 ...

Es a dir a part de que podem guanyar tmb tenim l'oportunitat de passar l'eliminatoria empatat jaque ells a casa no ens han fet cap gol , i aixo ja es mes d'un 60% de possibilitats.

A part de tot aixo , el Sabadell a demostrat en tota la temporada que es capas de golejar , o si mes no de crear ocasions , penso que alguna o altre a d'entrar segurissim.

Per altre banda , el Sabadell a demostrar capasitat de defensa , que aprovocat que els de las ensaimades nomes arribesin amb dos corners contats , dos faltetas , el resultat : Dos chuts a porta mes un chut en jugada. El negrito aquell corra molt pero tecnica deixa molt a desitjar ....

En fi...crec que el Sabadell te mes ganes mes ilusio , i la pressio es per ells k juguen a casa , amb un incombenient.. que el lluis sitjar sera Arlequinat!!! Vosaltres no estariau nerviosos?

GUANYAREM.

VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: ANIMEUVOS , TINC ARGUMENTS PER DEMOSTRAR K PASSAREM!!
« Respondre #1 el: 03 de Juny de 2007, 23:56:07 pm »
Als jugadors, després del partit, els he vist moooooooolt optimistes, m'ha sobtat molt.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 03 de Juny de 2007, 23:57:35 pm »
yo estic amb tu!!! demá confirmaré la meva presencia al lluís sitjar, i estic segur que passarem...
vamoooooooooooooooo oooooos FORÇA SABADELL!!!! :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 03 de Juny de 2007, 23:59:38 pm »
Todos a mallorca k tenemos k pasar como sea!!! al final lo conseguiremos  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 04 de Juny de 2007, 00:02:47 am »
son las 00:00 por lo tanto el partido contra el mallorca B ya es pasado fue ayer hay que empezar a pensar en ir todos los que podamos a mallorca y apollar al maximo a los nuestros y hacer un penultimo esfuerzo al fin y al cabo si no sufrimos no seriamos el sabadell e salido muy rebotado del campo por el juego del equipo pero friamente ellos tampoco han echo gran cosa solo estar bien posizionados vamos a por ellos tenemos que ganar y subir visca el sabadell y su aficion increible la entrada de hoy
visca el sabadell

Desconnectat Arlequinator

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #5 el: 04 de Juny de 2007, 08:03:26 am »
amigo xavi_sbd que partido viste tu ayer en la Creu Alta??? pk yo creo que eso de decir que el Mallorca b solo llego con 2 corners y 2 faltitas es de no haber estado muy atento al juego, cosa que entiendo pk visto el espectaculo de ayer, yo estaba mas pendiente del niño de delante mio que contaba unos chistes buenisimos...
te recuerdo que si hay un equipo que ayer no tiro a porteria ese fue el Sabadell, es mas, la ocasion mas clara del partido fue para el Mallorca b con un uno contra uno que pico de vaselina por encima del larguero y es mas, el mejor jugador del partido fue el negrito pero de largo largo largo largo.
Espero y deseo que cambie totalmente la imagen en el partido de vuelta, pk sino el año que viene tndremos que visitar el municipal de Cassà, equipo que por cierto ayer nos hubiera metido un baño.....

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #6 el: 04 de Juny de 2007, 09:17:59 am »
a mi me da verguenza leer segun que cosas, escuchar chistes de un niño jejeje, lo que deberias haver echo es animar al equipo de todo el partido, i como todavia quedan 90 minutos es no apagarte y dar ya por perdida la eliminatoria,ahora mismo no es momento de criticar , es momento de animar,es mas ahora tenemos que ir alli a animar a muerte a dejarlo todo a <cagarte en todo y decir venga coño que podemos!!! somos el sabadell, la gente se esta ganando un paston para ir a mallorca,yo personalmente no me gustaron los cambios pero segui animando hasta el final ,anda sacate un billete de avion y vente a mallorca a animar que juntos lo  :beer2conseguiremos
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #7 el: 04 de Juny de 2007, 09:25:29 am »
MARK amigo mio...lo que dice ARLEQUINATOR sobre el juego es cierto y evidente...vamos a sufrir un monton y el equipo ayer no estuvo a la altura..ayer me encontré a RESISTENCIA ARLEQUINADA y estaba super nervioso..le dije..tio..trankilo que faltan  45 minutos..eso fué al descanso..y el me contestó...no..esto dura 180 minutos..el fué el que me metió de nuevo el optimismo que había perdido durante la primera tarde...anuncié que el mallorca B era de los peores equipos que nos podian tocar..no me he equivocado...allí iremos a sufrir y a animar a la vez..somos el sabadell..y siempre sufriendo..yo confío en que allí nos salga todo y a ellos nada..no podemos fallar...mas...vamo s a intentar sacar lo bueno de ayer MARK que fué que  no marcaron ,y si marcamos allí tenemos mucho a favor..sobre todo si lo hacemos primero..un abrazo fuerte..
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 347
« Respondre #8 el: 04 de Juny de 2007, 09:39:33 am »
Estic totalment d’acord amb tu Markgsihool. Ara  no es el moment de criticar a l’equip, ara toca com sempre al seguidor arlequinat a estar al costat del tècnic i jugadors. Qui ens diu que no podem guanyar al Mallorca b al seu camp??. Potser per passar a la propera fase no ens fa falta ni guanyar el partit. Les eliminatòries de play-off son de 180 minuts !!!!!!!!!. Hem de fer en la mesura de les possibilitats un penúltim esforç. Jo personalment no tenia previst anar a Palma, però un cop han passat  unes hores del partit, estic mirant de fer un important esforç econòmic i anar amb la família. Estic totalment convençut que ens tornarem a veure tots a la NCA

ANIMS A TOTS I COM DIU EL MEU NIK,  :visca VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!!!!!! :bandera

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #9 el: 04 de Juny de 2007, 10:25:01 am »
amigo xavi_sbd que partido viste tu ayer en la Creu Alta??? pk yo creo que eso de decir que el Mallorca b solo llego con 2 corners y 2 faltitas es de no haber estado muy atento al juego, cosa que entiendo pk visto el espectaculo de ayer, yo estaba mas pendiente del niño de delante mio que contaba unos chistes buenisimos...
te recuerdo que si hay un equipo que ayer no tiro a porteria ese fue el Sabadell, es mas, la ocasion mas clara del partido fue para el Mallorca b con un uno contra uno que pico de vaselina por encima del larguero y es mas, el mejor jugador del partido fue el negrito pero de largo largo largo largo.
Espero y deseo que cambie totalmente la imagen en el partido de vuelta, pk sino el año que viene tndremos que visitar el municipal de Cassà, equipo que por cierto ayer nos hubiera metido un baño.....

mira arlequinator llevo mirando tus ultimos mensajesvarios dias y se te nota demasiado que eres un egarense disfrazado para tocarnos los ******* hazte un favor y ******* a tu foro de m***** a contar las penurias que teneis, parece mentira que no te des cuenta que aqui la gente nos damos cuenta muy rapido de los ******* como tu¿no ves que nadie te hace caso? anda ******* ya que solo apareces por el foro en momentos como este  no nos vas a desestabilizar FORÇA SABADELL!!!!! :scut :scut :scut :scut :scut   Y ANTIEGARENSE HASTA LA MUERTEEEEE!!!!!!!!!!
« Darrera modificació: 04 de Juny de 2007, 21:44:13 pm per WebTeam SBD »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #10 el: 04 de Juny de 2007, 11:04:00 am »
Xavi_sbd tens molta raó! Jo també crec que passarem aquesta eliminatoria i que pujarem a segona B!!

Els jugadors ho van donar tot, i només per l'actitud que se'ls hi va veure, anant a totes, lluitant cada pilota, ficant la cama sempre... estic convençut de que passarem!

Som els millors!!  :clap2

VISCA EL SABADELL!!  :scut :bandera :scut :bandera
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #11 el: 04 de Juny de 2007, 12:30:20 pm »
El dia que palmemos y nos quedemos en tercera rajar todo lo que querais, ahora no es el momento, parece con muxos de los comentarios que el Mallorca nos dio un baño, cuando tiro 2 veces entre palos, una de ellas de navas la despejo a corner con un dedo pk ya se iba fuera, y luego el paradon en la falta, mas el mano a mano que al mallorquinista se le ocurrio hacer una penosa vaselina, nosotros tuvimos exactamente las mismas, el mano a mano de Roberto y el cabezazo fuera de Montero. ha sido un partido totalmente igualado. y somos favoritos para pasar, os recuerdo que a nosotros nos vale tanto el Empate como la Victoria  a ellos solo les vale la Victoria. en fin ya nos dareis la razon a los optimistas en 7 dias. PASAREMOS !!!!!!!!!!!!  :bandera :scut :bandera
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #12 el: 04 de Juny de 2007, 12:36:44 pm »
Ara no és moment per críticar (si la cosa acava malament ja tindrem temps per fer-ho), ara el que hem de fer és animar fins al final al nostre equip. Hem de tenir confiança en els nostres jugadors i en el nostre entrenador.

Som-hi Sabadell, Mallorca serà arlequinada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat Bernat

• Aleví
  • Missatges: 46
« Respondre #13 el: 04 de Juny de 2007, 13:17:25 pm »
Jo encara confio en el Sabadell, ahir van jugar malament però el Mallorca tampoc va crear gaire perill. Jo personalment crec que es bo jugar en un camp de 1a divisio, pq l'ambient serà molt fred. Ja veureu com el Sabadell fa un gol allà  :beer2

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #14 el: 04 de Juny de 2007, 14:07:30 pm »
ARLEQUINATOR....ERE S EGARENSE??????.....si es así no nos engañes ni nos metas m*****..por que la fustacion de quedaros sin play off...no la pagueis con echar basura aqui..y si mi amigo PANSO habla..hay que ponerse de pié..espero que seas honrado y honesto con los que respetamos tus comentarios..por que yo te he apoyado en el juego..pero si eres del terrassa..por favor..muy educadamente te lo digo..sal de nuestro foro..esto es libre..pero para arlequinados y gente de fuera que entra y habla neutral y objetivamente..por que hay buen rollo con mucha gente que nos escribe de fuera...gracias y espero que seas claro...
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #15 el: 04 de Juny de 2007, 17:03:45 pm »
No vull que prengueu aquest missatge com negatiu, sino simplement de prudència. Es que estic veient molta euforia despres de un 0-0 a casa. Està be tenir euforia pero s´ha de ser prudents.

El Mallorca B, despres de escoltar el partit per RS i per els comentaris vostres, crec que fa un estil de joc semblant al any pasat.

M´explico: el any pasat el Gava va guanyar el primer partit a la Bóbila per 1-0 (molt millor que el 0-0), i tothom per el Baix Llobregat ja pensava amb el Oriola. Doncs be, en un tres i no res el Mallorca es va posar amb 2-0. A la segona part el Mallorca es va tencar a la seva area i el Gava li va ser impossible marcar un gol (que l´hauria classificat).

Euforia si, pero amb prudencia si us plau, que si aquells ens marcan 1 gol es tancaran tots al darrera i costarà molt fer un gol.

(Encara que jo segueixo pensant que el Sabadell marcarà 2 golets)

Nomes es un pensament amb veu alta...
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #16 el: 04 de Juny de 2007, 17:12:35 pm »
Eufòria Xavier? El q manca és possitivime precisament.

Si ens eliminen, doncs ens fotem i ja està. Ahir ja li vam veure les orelles al llop. Són un rival molt dur. El q pensés q seria bufar i fer ampolles, ja sap q no serà així. Però tampoc hem de dramatitzar abans d'hora!

Fins al darrer minut hem de lluitar i animar. No serà fàcil, però és possible. COLLONS! Ho tenim a prop i hem de posar de la nostra part. Com si ens classifiquem al darrer minut "rollo Palop". Al futbol tot és possible. Si no, q li diguin a l'Ollés q es va carregar a tot un Barça, q pensarà del Mallorca B.

Això sí, ell més q ningú sap i ha demostrat q per guanyar s'ha de lluitar al màxim sobre la gespa, sigui qui sigui el rival. Aquesta és l'única manera de guanyar.
« Darrera modificació: 04 de Juny de 2007, 17:15:55 pm per josedv »
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #17 el: 04 de Juny de 2007, 17:16:36 pm »
Si marquem nosaltres primer,segur que en cauran dos o tres mes.
A PER ELLS.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #18 el: 04 de Juny de 2007, 18:13:22 pm »
Josedv, nomes recorar que aixo es futbol i si no s´aconsegueix aquest any serà el seguent. :wacky: :wacky: :wacky: :wacky: :wacky: El any seguent....?

A POR ELLOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOS :anims

Que nomes marcant 1 golet de res el Mallorca ja no ho remonta. Aixo si, molta prudencia i molta respecte al rival.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
« Respondre #19 el: 04 de Juny de 2007, 18:32:08 pm »
Clar q sí!
A més, és veritat q no és el mateix un 3-2 o un 2-1 q un 0-0, però si ho analitzem no hi ha tantes diferències de cara a un partit de tornada.

Hem de pensar tb q els rivals habituals del Mallorca B no estaven habituats a jugar en un camp com el Lluis Sitjar. Nosaltres, sí. Igual q ahir vam veure com aquests xicots no van tenir problemes en adaptar-se a la Nova Creu Alta... el q no era tan fàcil per a alguns contraris nostres durant la lligueta regular.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant