Autor Tema: ANIMEUVOS , TINC ARGUMENTS PER DEMOSTRAR K PASSAREM!!  (Llegit 5467 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re: ANIMEUVOS , TINC ARGUMENTS PER DEMOSTRAR K PASSAREM!!
« Respondre #20 el: 04 de Juny de 2007, 19:46:04 pm »
En castellà hi ha una expressió molt encertada que crec que defineix a la perfecció el partit que el Sabadell va fer ahir : "Un quiero y no puedo". Axí de senzill.
Tot just ara fa una setmana, el senyor Ramon Moya ens va afirmar que dels filials que ens podien tocar el Mallorca B, no era en absolut dels pitjors, que n'hi havia de molt millors. El propi president estava encantat amb el resultat del sorteig... Home, de vegades els afeccionats sembla que tenim mé sentit comú que aquells que diuen que fa molts anys que es mouen en el món del futbol. Jo, com molts de vosaltres, en el mateix moment en que ens vam asseventar de que ens havia tocat el Mallorca B, vam coincidir en dir que no havíem tingut gens de sort. Crec que ahir aquesta sensació es va confirmar del tot. De fet, ahir a la roda de premsa em vaig quedar força glaçat amb dues afirmacions que el nostre tècnic va fer: a) Al Mallorca B no l'havia vist. b) És un equip de Segona B, i d'un nnivell alt... c***! Com ha canviat el cuento amb menys d'una setmana!
No vull amb aquestes paraules carregar ni molt menys, contra el nostre entrenador. És més, quan tothom apostava pel Julià Garcia jo vaig defensar aferrissadament el fitxatge del Ramon Moya, i inclús crec que ja l'haurien d'haver renovat. Amb això, el que vull dir és que el Mallorca B, sense cap equipàs, és però un rival molt i molt complicat, amb una defensa estil Reus i un estil de joc proper al del Gavà. T'ofega, et treu la pilota i quan la tens t'obliga a jugar al patadon, anulant d'aquesta manera les teves bandes. Montero i Morales van estar gairebé inèdits, i Ollès, per mi el millor del partit juntament amb els dos centrals, Pagès i Jaume, es va deixar la pell, però anant darrera la pilota sense cap efectivitat.
Sense fer massa cosa, ens van gairebé anul.lar, amb proutes feines ens  vam acostar a la seva porteria, i vam perdre totalment el nostre patró de joc. No ens enganyem, el Mallorca B no és cap Masnou, ni cap Palafrugell ni cap Perelada. Inclús crec que ha de ser l'equip de més nivell del seu grup. Gens espectacular, segur, res de l'altra món, segur. Ara bé, quan ha de rascar rasca, treu maravellosament bé la pilota des del darrera i al davant isi ahir els enganxem només una mica més inspirats... És un equip que pel damunt de tot, és pràctic. Repeteixo, em recorda molt al Reus, i aixó em neguiteja i molt. Ben posicionats al camp, formidables per dalt i amb qualitat.
De totes maneres, i encara que no ho pugui semblar, aposto clarament per aquest Sabadell. Mereix tota la nostra confiança i credibilitat. S'ho han guanyat a pols. A més, m'agradaria apuntar alguns elements per l'optimisme:
a) Portem 5 victòries seguides fora de casa.
b) Només que marquem un gol, els obliguem a marcar-ne dos a ells. Amb la qual cosa, qualsevol empat a gols ens val.
c) La joventut en moments clau els pot traicionar.
d) La pressió ambiental serà zero.
e) En aquesta lliga, després de quatre victòries seguides, al cinquè partit MAI guanyavem. Doncs efectivament, vam acabar la lliga amb quatre victòries seguides i al cinquè partit... empat! Ara bé, inmediatament després d'aquest cinquè partit, SEMPRE hem guanyat o empatat...
f) MAI en lo que va de lliga ens han guanyat per 2-0, a excepció de la Rapitenca que ens va guanyar per 3-1.
g) La nostra afició, comp sempre, no fallarà a Mallorca.

En definitiva, no decaiguem, ara no. Siguem forts, de ben segur que patirem molt, però molt. Ara bé, SOM EL SABADELL, i això ho hem d'acabar demostrant sobre el camp!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!! I VISCA LA SEVA AFICIO!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #21 el: 04 de Juny de 2007, 20:09:39 pm »
Ehhhhhhhhhhh......v amos a comer ensiamadassssss.... ..dejar de subirle el animo a los niñatos esos que yo sepa aun no nos han ganado......y lo que tengo clarisimo es que para ganarnos van a tener que sufrir mucho,asi que mientras tenga posibilidades yo confio en GANAR Y QUE TIEMBLEN ELLOS....QUE EL QUE LE VISITA NO ES EL GAVA ES EL SABADELL......AQUI A SIDO LA AFICION LA QUE A GANADO......ALLI SERA EL EQUIPO........VAMOS SABADELL!!!!
Millor Seguidor

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #22 el: 04 de Juny de 2007, 20:51:02 pm »
Ahí te quiero ver Arlequinado!!!!!

Vicenç, estoy bastante de acuerdo con tu análisis. Pero fíjate lo curioso q es el fútbol, que cada uno puede valorarlo según le interese. Si el Sabadell, durante la Liga regular, hubiera hecho un partido como el del Mallorca B ayer... muchos serían los que no alabarían esa presión asfixiante y otros tantos los que criticarían cada uno de esos pelotazos que buscaban a un Nsue en solitario.
Cada equipo tiene sus armas. El fin es el mismo: ganar... y los caminos elegidos son muchos.

A mí, realmente, el Mallorca B me pareció un equipo muy interesante... muy trabajado de mediocampo para atrás... y cuyo balance goleador se explica por la calidad de algunos de sus hombres. De hecho, unos 4 jugadores rondan los 14-15 goles en el Grupo XI. A nivel formativo, eso sí, muchos le encontrarán grandes pegas.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Arlequinator

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 26
« Respondre #23 el: 04 de Juny de 2007, 22:58:11 pm »
PANSO, me parece que aun estas con el regusto amargo del partido de ayer eh!!!
egarense yo de que??? que pasa que si uno critica el patetico juego de ayer del equipo tiene que ser del Terrassa???
Anda y pasate por el foro del futbol base, mas concreto en la seccion del Amateur y veras como estoy vinculado con ellos, egarense de m***** dice... cuando llevo mas años que el sol iendo a la creu alta.
Acaso con mi comentario dije algo que no paso en el partido?? PK ENTONCES DEBERIAIS IR TODOS AL OCULISTA.
Ser un poco ams sinceros con vosotros mismos y admitir que ayer el Sabadell jugo fatal, que eso no quiere decir ni tiene nada que ver con que yo no quiera que pase, k eso es totalmente falso, asi k no os inventeis tantos fantasmas egarenses, que parece que tengamos complejo...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #24 el: 04 de Juny de 2007, 23:40:06 pm »

Dos arguments més que afegir als que aporta Vicenç;

Si analitzem els 5 empats que ha obtingut el Sabadell a la Lliga veurem que en l´altre partit que s´ha jugat amb aquests respectius equips, sempre s´ha guanyat, excepte un segon empat amb el Gavà, que això ja és dir, MAI S´HA PERDUT. LA COMBINACIO EMPAT-DERROTA no s´ha donat amb cap equip.

El Sabadell no ha encadenat en tota la Lliga dos partits seguits sense marcar.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #25 el: 04 de Juny de 2007, 23:45:45 pm »
Aquí pot parlar tothom sempre q sigui des del respecte... tenim uns moderadors q són la polla!!!! jejejeje

Però faríem bé tb en no despreciar el punt de vista d'altres foreros.
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #26 el: 05 de Juny de 2007, 00:03:33 am »
PANSO, me parece que aun estas con el regusto amargo del partido de ayer eh!!!
egarense yo de que??? que pasa que si uno critica el patetico juego de ayer del equipo tiene que ser del Terrassa???
Anda y pasate por el foro del futbol base, mas concreto en la seccion del Amateur y veras como estoy vinculado con ellos, egarense de m***** dice... cuando llevo mas años que el sol iendo a la creu alta.
Acaso con mi comentario dije algo que no paso en el partido?? PK ENTONCES DEBERIAIS IR TODOS AL OCULISTA.
Ser un poco ams sinceros con vosotros mismos y admitir que ayer el Sabadell jugo fatal, que eso no quiere decir ni tiene nada que ver con que yo no quiera que pase, k eso es totalmente falso, asi k no os inventeis tantos fantasmas egarenses, que parece que tengamos complejo...

Das pena, mucha pena y ademas mientes, y mientes sabiendo que mientes, el Sabadell jugó un partido en el que quiso atacar pero sin que nos tuvieramos que lamentar de encajar un gol, fué un partido táctico donde en todo momento los laterales ahogaron a Montero y Roberto, no supimos dar el último pase bien y en un par de ocasiones pudimos desnivelar el marcador al igual que el Mallorca B. Resultado justo de empate, el 0-0 no es malo ya que todo lo que no sea perder nos vale en Mallorca y creo que algun gol marcaremos porque ellos nos dejaran los espacios que Roberto y Montero por bandas no tuvieron aquí. Pocos partidos has visto esta temporada del Sabadell, este año hemos disfrutado como hacia tiempo que no disfrutabamos de unos jugadores que lo han dado todo en el campo, nombraria uno por uno y les aplaudiria y les diria gracias por todo, nos habeis hecho volver la ilusion despues del año pasado, y entre todos nos merecemos el ascenso porque directiva, jugadores y aficion, cada uno en la medida que ha podido ha intentado poner su granito de arena, la directiva fichando muy bien y llevando bien al club, unos jugadores honrados que se dejan la piel y una aficion que ha llevado en volandas al equipo por toda Catalunya, una aficion que no ha abandonado su equipo de toda la vida ni lo abandonará jamás, y se demostrará este sabado en Mallorca. Ojalá pudiera estar en Mallorca pero no podré ir, pero estaré escuchandolo en casa y pasandolo mal como todos mis compañeros de foro. No mereces decirte ser del Sabadell, tú no sabes lo grande que es este club y la grandeza de 104 años de historia, eres lo peor que se ha visto en este foro, al menos da la cara y di del equipo que eres. TU, YO Y TODOS DEL FORO SABEMOS QUE ERES MAS FALSO QUE JUDAS! VETE A TU FORO Y LIMPIA LA BASURA QUE DEJASTE POR AQUI!

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #27 el: 05 de Juny de 2007, 00:31:51 am »
ENEKO!!!!j****....vas fuerte eh!!!ja ja ja....macho..si yo fuera de fuera..estaría acojonado....!!!!!!!fenomeno..como el comentario de VICENS..acertadísim o..CHAPEAU.. :clap2
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Xavi_sbd

• Aleví
  • Missatges: 43
« Respondre #28 el: 05 de Juny de 2007, 00:38:21 am »
Arlequinatos o com et diguis , a mi sinceramente me da igual que seas del terrassa , ese es tu problema , yo sencillamente miro optimismo por mi equipo. Creo , y opino lo que quiero , eso no quiere decir que tenga razon , para eso esta el foro , para hacer critica constructiva y sobretodo aprender unos de otros. Hacer buen rollo y unas risas.

No te discuto que la imagen del partido fuera un poco rara , ya que el sabadell pues no ofrecio mucho juego , pero en fin asi es el futbol. Pero no me digas que el Mallorca B , ofrecio mas futbol que el sabadell por que no es cierto , directamente diciendo que nosotros si los encerramos durante 5 minutos de infarto , y contando con la que fallamos nosotros el uno contra uno , pudieron haver sido un par. Es decir que si nosotros jugando tan mal como tu dices , creamos una ocasion y encierramos a tan PODEROSO equipo como dices que es el Mallorca B , tambien defiendes que el negrito , el mejor jugador del partido y yo que sepa... no se fue ni una sola vez en el uno contra uno. Es mas..creo que no llego a chutar a porteria pero ahora no estoy seguro.

Sigo diciendo que vamos a passar , es mas , sin ganas. Firmo un uno a uno en el Lluis sitjar.

VISCA EL SABADELL!

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #29 el: 05 de Juny de 2007, 00:45:20 am »
 :animsXAVI_sbd yo tambien firmo el empate a uno..eso es ser coherente...con el corazón quiero un cero a tres..pero si digo ese resultado igual piensan que estoy zumbado..pero quien sabe...lo que me sorprendió y mucho fué el cero a cuatro del VILLARREAL B en el campo del POBLENSE..como está el futbol..sueño minuto a minuto con el partido de mallorca..que sufrimiento por dios..vamos a callar muchas bocas esta semana...GENTE ANIMO ***** que ahora no podemos fallar..nos jugamos mucho..tiempo tendremos de quejarnos o lamentarnos..llevam os nueve meses esperando esto...hasta que el arbitro no pite tres veces en mallorca no se acaba el partido..que bien no lo vamos a pasar.. :xin-xin

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
« Respondre #30 el: 05 de Juny de 2007, 00:47:29 am »
Hola companys! Voldria afegir més arguments per a l'optimisme:

La temporada passada, a la final de la promoció:
Mallorca B 1-2 Orihuela
Orihuela 0-0 Mallorca B

L'única diferència és que l'ordre dels partits va ser a l'inrevés, però el Mallorca B va empatar a zero fora i va perdre al Lluís Sitjar.

Més coses, fa dos anys:
Sant Andreu 1-2 Manacor
Manacor 0-2 Sant Andreu

El Sant Andreu arribava al play-off a la mateixa situació que el Sabadell: 3r classificat del grup català, empatat amb el segon i jugant la primera eliminatòria contra el 2n del grup balear. El resultat del Sant Andreu a casa va ser pitjor que el del Sabadell, amb el segon gol manacorí a l'últim minut i de penal, i fins i tot van caure algunes llàgrimes entre l'afició del Narcís Sala (uns 7.000 espectadors). Els de Manacor van posar el partit diumenge a les 9 de la nit, i tenint en compte que Manacor està a 1 hora de Palma i a més ja no hi havia trens a aquelles hores, no era possible tornar a Barcelona fins el dilluns i per això només hi van poder anar 25 o 30 seguidors andreuencs. El partit de tornada va ser més èpic impossible, el Sant Andreu necessitava com a mínim marcar dos gols, i el primer no va arribar fins al minut 52, el segon al 69 i el temps de descompte va ser d'infart ja que l'àrbitre va allargar fins al minut 103! I cal afegir que el camp era estretet i amb superfície de moqueta, Es Fortí en canvi és un camp semblant a la Nova Creu Alta, de gespa natural i ample.

Vaig estar ahir a la Nova Creu Alta i el partit va ser molt defensiu, però ells només van crear ocasions clares en errors puntuals de la defensa arlequinada. El proper dissabte ells sortiran a buscar el gol i segur que deixaran més espais que ahir, i el Sabadell pot aprofitar per muntar contratacs. I si marqueu un gol abans que ells ja tindreu el 80% de la feina feta.

Diuen que cada partit és un món, i em sembla que dissabte vinent es veurà un partit bastant diferent.

Si nosaltres vam poder, vosaltres també. Si els vostres jugadors surten mentalitzats, segur que guanyeu. Molta sort i bon viatge a tots els arlequinats que us desplaceu a Palma!
« Darrera modificació: 06 de Juny de 2007, 11:55:55 am per Fanàtic_STA »
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #31 el: 05 de Juny de 2007, 00:47:52 am »
1 a 1 es el resultado soñado por muchos. yo solo pido ganar la eliminatoria por que sino la noche del sabado al domingo enpalma puede ser eternaaaa y fatal :wacky:

fanatic gracies pel teu suport i el missatge positiu  :oooooo: :oooooo:   gent com tu sempre sera ben acollida al nostre foro  :reverencia2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #32 el: 05 de Juny de 2007, 00:52:37 am »
Vaig estar ahir a la Nova Creu Alta i el partit va ser molt defensiu, però ells només van crear ocasions clares en errors puntuals de la defensa arlequinada. El proper dissabte ells sortiran a buscar el gol i segur que deixaran més espais que ahir, i el Sabadell pot aprofitar per muntar contratacs. I si marqueu un gol abans que ells ja tindreu el 80% de la feina feta.

Si nosaltres vam poder, vosaltres també. Si els vostres jugadors surten mentalitzats, segur que guanyeu. Molta sort i bon viatge a tots els arlequinats que us desplaceu a Palma!

Estic totalment dacord amb tu, ells han d'anar a per el gol i segur k alla a mallorca no jugaran tan defensius com han jugat aki (es podria dir k eran 5 defenses i com deien a l'arlekinat els jugadors de banda baixaven molt en defensa), aixi k tindrem mes espais a dalt k s'haurien d'aprofitar  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #33 el: 05 de Juny de 2007, 00:55:42 am »
JOS gracias por tu comentario en el post del arlequinat...deciro s que estoy pero plenamente convencido de que pasamos de ronda..seguro seguro..lo tengo mas claro que ayer..dos partidos malos no los vamos a tener..solo espero que MOYA atine y jueguen los que han de jugar..estoy con PANSO...hasta que cojamos el avion de vuelta puede ser mortal si caemos..

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #34 el: 05 de Juny de 2007, 01:07:36 am »
vuelvo a repetir y si no me creeis me da lo mismo que yo soy del sabadell desde que naci, y he vestido la camiseta 10 años en futbol base, y por el simple comentario de decir una verdad como un templo, QUE EL PARTIDO DE AYER FUE PATETICO Y DESILUSIONANTE, me deciis que soy egarense jajajaja de verdad que me he reido mucho.
Prometo que si el Sabadell hubiese jugado bien ayer y hubiese dado ilusion, hubiese sido el primero en comprar un billete de avion o de tren para ir a Mallorca el sabado, pero es que ayer sali del campo con una sensacion mala mala, de verdad.
Yo estoy vinculado con gente del Amateur y los he seguido esta temporada y vuelvo a repetir que he jugado desde los 7 hasta los 17 años en el futbol base arlequinado, he ido a Novelda, a Burgos, Ceuta y Orense en el playoff de ascenso y ese si que era un equipo que me transmitia ilusion pero es que señores, no lo digo yo, lo dicen los numeros, el Sabadell no le ha ganado a ningun equipo ni en casa ni fuera de la aprte de arriba de la clasificacion, en los momentos clave de la temporada han fallado... y ayer aunque el resultado no es malo del todo, pero la imagen no fue buena.... si desdeluego os molesta esto que os digo, es k teneis una venda en los ojos.
Creo que en la vuelta se empatara a goles y pasaremos.

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #35 el: 05 de Juny de 2007, 01:11:46 am »
ARLEQUINATOR...ento nces..por lo que puedo deducir..solo hubieras ido si hubieramos ganado??y si perdemos no??vaya...eso si que no lo sabia..yo tengo el billete sacado desde el miercoles..y si hubieramos perdido 0 a 2 ayer iría igualmente por que es mi equipo...y nos necesita..si eres del sabadell eres en primera,en segunda,en tercera y gane o pierda..esto amigo mio es la ilusion de mucha gente..para mi es muy bonito ver a gente muy pequeñita animado y apoyando al equipo..gente mayor..los que estamos en medio..es precioso ser del sabadell,de verdad,se mas positivo..yo estoy de acuerdo y te lo dije antes de que el juego fué deporable,,pero es que no has descubierto nada que no supieramos..ya lo sabemos..y solo has opinado,pero de verdad,,no agites que ibas de p..madre esta mañana tio.no te tuerzas..

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #36 el: 05 de Juny de 2007, 01:19:29 am »
por fin has dado en el kit de la kuestion pirri, estaba esperando a que alguien dijera ese comentario " ya sabemos que el juego fue deplorable, no descubres nada nuevo", pues no tio, yo he dicho eso esta mañana y la contestacion de buenas a primeras ha sido: EGARENSE DE m***** VETE A TU PUEBLO ETC ETC ETC y a partir de ahi he pasado a ser egarense de toda la vida que solo entra a j****.... jajajaaja
Me han dicho todo eso y ademas como intentandome inculcar una clase teorica de futbol estrategico diciendome que el partido de ayer fue tacticamente una pasada, vamos que lo hubiese firmado Mourinho o Benitez... pfff Pirri, tu viste el partido como yo, soy del Sabadell como el que mas y solo he dado mi opinion sin inventarme nada, pero es que me acabo de dar cuenta hoy que hay mucho complejo tio...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #37 el: 05 de Juny de 2007, 02:22:35 am »
arlequinator no se si seras del sabadell o no pero en tu mensaje te contradices una y otra vez. primero dices que si te ilusionara irias a Mallorca i decides no ir pk no vamos a pasar y resulta que pronosticas un empate i en consecuencia nuestro pase a la eliminatoria final? y por ultimo si no vas a mallorca por ese partido, a que fuiste a Ceuta? si ya no teniamos ninguna posibilidad de subir y juraria que no fue nadie del CES a ese partido.
« Darrera modificació: 05 de Juny de 2007, 02:53:54 am per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #38 el: 05 de Juny de 2007, 10:48:05 am »
Dejar de discutir ahora lo importante es animar mas que nunca , lo unico que me fastidio este domingo es no haber marcado un gol  solo por la aficion y por sentir estallar la nova creu alta,futbolisticamente ya habeis analizado el partido desde todos los puntos de vista,y creo que todos en mayor o menor medida teneis razon , esa es la grandeza de este deporte.SOLO quiero deciros que yo no puedo viajar a palma,pero si pasamos el proximo desplazamiento si que podre,solo deseo a todos los arlekinats que viajeis que os vaya bien que animeu molt al nostre sabadell ,torneu amb la victoria i amb vosaltres viatgara un troçet del cor arlekinat de tots els que  estimen aquest colors, som la millor afició ho tornarem a demostrar.SEMPRE ENDAVANT SABADELL :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #39 el: 05 de Juny de 2007, 11:35:15 am »
arlequinator, a mallorca no es pot anar en tren de moment. I estic amb pirri, quand un es  tan arlequinat como tu dius, ho ets sempre. I més quand es perd. Potser no es va jugar un bon partit, pero era importantisim no encaixar cap gol. I s´ha de donar mérit al rival també. Molts es pensen que el sabadell es de segona a pel seu nom i hauria d´arrasar. tenim jugadors de tercera amb bon nivell, pero el mallorca b també i escollits com un bon filial. aquest play off influiex molt la sort del sorteig. no es el mateix el mallorca b que el utebo per exemple. Empatar a zero a casa contra el Utebo si seria un desastre. Doncs res, arlequinator, com exjugador saps que cada partit es una historia i no sempre les coses surten com un vol. Si es perd suposo que sortiras el primer dient allo de que jo ja ho deia. Doncs no te cap merit. Si es perd, doncs estarem tristos i decebuts, pero l´any que bé tocara animar per intentar-ho un altre cop, como va fer la gent del Real Oviedo. I si no es aixi, no ets un arlequinat de debò.