Autor Tema: ANIMEUVOS , TINC ARGUMENTS PER DEMOSTRAR K PASSAREM!!  (Llegit 5465 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Leonderubi

• Visitant
Re: ANIMEUVOS , TINC ARGUMENTS PER DEMOSTRAR K PASSAREM!!
« Respondre #40 el: 05 de Juny de 2007, 12:54:23 pm »
Arlequinator, la  que te está cayendo por dar tu opinión.
Pero el problema real no es ese. Es que en estos momentos es cuando deben evitarse esos comentarios y estar unidos. Que caemos en Palma... ya criticaremos lo q se tenga q criticar ( q seguro q se criticará) pero ahora no.
Por favor, una semana de unión y de ánimos para jugadores, socios, seguidores y simpatizantes.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • Gènere: Masculí
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #41 el: 05 de Juny de 2007, 14:47:15 pm »
Estic pensant que a vegades es millor anar amb un 0-0 que amb 1-0. Amb el 0-0 saps que has de marcar un gol SI o SI, en canvi si portes 1-0 a favor el que faras es especular tot el partit fins que et cau un gol en contra.

El que diu el company de STA no es pot aplicar aqui, ja que el Oriola al segon partit va dormirlo i deixa que pases el temps. Ara el Mallorca tindrà que atacar una mica si vol pasar, i aixo es pot aprofitar per fer un gol.

Jo estic superconvençut que el Sabadell pasarà, i ho dic perque te un equip molt fort, capaç de marcar en qualsevol camp.

Per cert, al company de STA, tinc un company de feina que es un fanatic del STA  i esta fet pols per el descens. A veure si torneu aviat a la 2ªB, que vosaltres tampoc tindrieu que estar a 3ª (per historia, per camp, etc). :pilotasso
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #42 el: 05 de Juny de 2007, 15:01:13 pm »
Un altre aspecte per ser opitmistes es que crec que el Sabadell en tota la temporada, no ha estat 2 partits seguits sense marcar...així que si continuem la ratxa i marquem tot i que sigui un golet, el Mallorca haurà de fer 2. Aquí es on vull veure als mallorquins, que defensar ja vam veure que saben, però atacar encara no ho sabem...

PD. Jo diria que no hi ha hagut 2 partits sense que marquessim, si vaig equivocat em corregiu.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #43 el: 05 de Juny de 2007, 15:10:30 pm »
doncs que jo recordi ens hem quedat a 0 al camp del Reus,Gavà i Balaguer i a casa davant el Reus,Girona i Mallorca B i cap d'ells han coincidit en 2 partits seguits. esperem mantenir l'estadistica.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #44 el: 05 de Juny de 2007, 20:14:22 pm »
Si el Mallorca "B" vol passar la eliminatoria, que tingui en compte que haura de lluitar, corre, suar etc. més que el Sabadell, i aquest Sabadell, amb la afició al radera, els jugadors es converteixen amb Di Stefano's, Pele's, Cruyff's, Maradona's, Schiaffino's,  Garrincha's, Yashine's, N. Santos, Puskas,  Moore's,  Charlton's, Beckenbauer's, Facchetti's, Kempes, Zoff's,  Platini's, Zico's, Van Basten's i Eusebio's. Aixi que si el Mallorca vol pasar que recordi que haura de superar a un gran equip.

Ens veiem a Palma, i una semana més tard a la NCA o al camp del Cacereño  :beer2

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #45 el: 05 de Juny de 2007, 20:19:33 pm »
Un altre argument...

L'any de l'ascens a Segona 'B' del Sant Andreu, a la primera eliminatòria, el Manacor va guanyar al Narcís Sala 1-2.
A la tornada a Manacor, els quatribarrats van guanyar 0-2, i l'àrbitre va allargar el partit 14 minuts (fins al 104), però els locals no van poder empatar.
Aquell any el Sant Andreu va pujar a Segona 'B'.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #46 el: 05 de Juny de 2007, 20:35:49 pm »
Birrero, llegeix una miqueta més amunt  :dance... jejejeje
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #47 el: 06 de Juny de 2007, 20:50:37 pm »

:ostres És que he començat a mirar altres posts i m'he empanat  :-[

Serveix la remontada del Getafe davant el Barça? (és el que tinc més a mà).  :ejem

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #48 el: 06 de Juny de 2007, 20:54:32 pm »

:ostres És que he començat a mirar altres posts i m'he empanat  :-[

Serveix la remontada del Getafe davant el Barça? (és el que tinc més a mà).  :ejem

NOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOO!!! no serveix birrero, jo ja l'he tret com exemple i em sembla que a dolgut pel cantó culé q per aki ni han bastants, possa millor d'exemple la remontada del Depor a París q a més a més va ser a domicili al Parc dels Prínceps.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #49 el: 06 de Juny de 2007, 21:19:41 pm »
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! no serveix birrero, jo ja l'he tret com exemple i em sembla que a dolgut pel cantó culé q per aki ni han bastants, possa millor d'exemple la remontada del Depor a París q a més a més va ser a domicili al Parc dels Prínceps.

Eiiiiiiiiiiiiiii!!!!
Remontada històrica!
Partit Barça-At.Madrit de 1996, on el Barça perdia 0-3 i va acabar guanyant 5-4. Va ser impressionant.

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #50 el: 06 de Juny de 2007, 21:50:20 pm »
Vaja partidas Birrero, i el van donar per la tele. Pero aqui no es tenen que posar exemples de remontada perque no es te que remontar cap gol A mes, aquestes eliminatories dificilment hi han golejades. Un 0-2 a la primera part i tot resolt.

Per cert, estem a dimecres, dintre de poques hores hi hauran els malsons arlekinats, aquells que diuen pr exemple:

0-0, minut 87, taqui gol del Mallorca, xuten al paaaaal, hi ha un rebot, treu De Navas....segueix els atacs balears, minut 97, el àrbitre no pita, corner a favor del Mallorca B, ja el minut 99 i no pita el final, es treu el corner iiiiii........aaaaa aaaayyyyyyyy Haura sigut gol? Que cadascu somii el final que volgui (Nomes era un malson eh?, jajajajajaja) ??? :surprised: >:D
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #51 el: 07 de Juny de 2007, 23:50:05 pm »
Venga va aora mas ke nunca es cuando tenemos ke estar al lado de nuestro equipooooo
vamos a pasar pk nos lo merecemos pk emos exo una temporada dpm
I una pregunta.... si no animamos aora al maximo cuando lo aremos cuando sea demasiado tarde?¿? pues no... tiene ke ser AORAAAA
I ke se den cuenta de lo muxo ke estamos luchando este año por subir de categoria ke sepan lo ke es tener al triple de gente en su propio campo i ver como nos los comemos
asin hay ke ir a mallorca!!!!
a por ellos sabadell este año es el buenOOOO tenemos ke demostrar todo lo ke valemos.
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #52 el: 09 de Juny de 2007, 23:38:00 pm »

Doncs hem sapigut guanyar l´eliminatòria a "l´italiana" (faceta fins ara desconeguda del C.E.Sabadell)....   I quin òs ens hem tret del damunt.  Aquesta Mallorca B era un pedra de molts i molts kg.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #53 el: 09 de Juny de 2007, 23:41:49 pm »
Perdona..pero a la italiana crec que només ha jugat el Mallorca B..si hi ha hagut un equip que ha buscat la victòria aquest ha estat el Sabadell. Ha tingut dos pilotes al pal i varies ocasions per guanyar el partit. Al final s'ha fet justicia i ha guanyat l'equip que mes ho ha buscat. Aixo no treu merits al rival que ha fet una eliminatoria dignissima i ha fet que l'eliminatòria fos d'infart.