Autor Tema: miguel angel  (Llegit 3314 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

friend

• Visitant
Re: miguel angel
« Respondre #20 el: 23 de Maig de 2007, 12:33:45 pm »
creieu q si realment nando vales per jugar al sabadell aguesin fixat al de navas... aixo de tenir tres porters per si es lesiona un es una excusa per fixar un porter perq no hi havia confiança plena en els dos porters anteriors...

jo crec q si pujem de navas es kedara!!  :yes:

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Gènere: Masculí
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #21 el: 23 de Maig de 2007, 13:02:31 pm »
Penseu que tot això són especulacions fins que la directiva ho faci públic.
I no dubteu que ho faran quan acabi el playoff.
Continuo pensant que si es fa aquest reforç és perque la directiva pensa que serà vàlid tant per Segona B (lluitant per la titularitat) com per Tercera (titular indiscutible si segons diu Mfan aquest porter és tan bo).
Però jo no li donaria més importancia....
Honor al Sabadell

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #22 el: 23 de Maig de 2007, 13:43:00 pm »
em sembla bé però no han de sortir noms sinó mireu q ha pasat a terrassa quan han començat a parlar de renovacions i tal.
Si per exemple el ultim partit del play-off depenenm d´un porter q sap que no confien amb ell per el any que vé el seu estat moral no és el mateix per molt profesional que sigui pq deavnt de tot és una persona i li pot afectar

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #23 el: 23 de Maig de 2007, 15:14:37 pm »
es molt facil. DE NAVAS NO SEGUIRA LA PROXIMA TEMPORADA. :ejem

No creieu que De Navas ha fet mèrits de sobres per continuar l'any que ve?
En cas de continuar a Tercera, es possible que no es vulgui quedar; però en cas de pujar crec que es un porter vàlid per segona B.

En canvi, Nando i Sergio Moran no crec que siguin porters per jugar en categoria superior a Tercera.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Mfan

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #24 el: 23 de Maig de 2007, 15:20:41 pm »
miguel angel ha estat el 80 - 90% del mataro aquesta temporada ha parat 5 o 6 penals aquesta temporada, 2 a l'ultim minut. Es genial a l'u contra l'u... juga bé amb els peus i es un palomitero de cuidado... disfrutareu l'any que bé a sabadell. Jo no faig per extorsiornar res de play off pk me la bufa... prefereixo que pujeu pq així i aura un equip menys a 3a.

Si, voleu preguntar alguna cosa sobre miguel angel...
http://capgros.com/noticies/detall.asp?id_noticia_portal=13794&sec=85
www.pmatarofans.cat

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #25 el: 23 de Maig de 2007, 15:33:01 pm »
Com diuen per aquí, si se la fixat ja es bo per que ens em avançat a ofertes d'altres equips, pero jo fins que no ho confirmessin deixaria el tema aparcat ja que:
1er- si es comença a rumorejar que els porters a final de temporada van fora no tindran bona moral.
2on- si ens fem il·lusions de que es tan bon porter com diuen i que ja esta fixat i despres no es confirma ens kedarem amb el ''moc''.
3er- ara mateix no ens em de centrar a mirar a qui poden haver fixat i a qui poden fer fora, ara ens em de centrar amb els 5 partits importants que ens queden i pujar a 2a B, despres ja parlarem de tot el que vulgueu ;)
« Darrera modificació: 23 de Maig de 2007, 16:55:37 pm per INIESTA »
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #26 el: 23 de Maig de 2007, 17:03:07 pm »
Trobo molt desencertat parlar d'això quan encara no s'ha acabat la temporada i més tractant-se d'un 'pilar' bàsic en un ekip com pot ser la porteria.

Preferiria que aquestes noticies/rumors surtissin a partir de juliol quan sapiguem si estem a 2ªB o 3ª ...

Els jugadors llegeixen el foro i no m'agradaria que un post aixi desmotives a qualsevol jugador.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 25 de Maig de 2007, 20:57:59 pm »
es molt facil. DE NAVAS NO SEGUIRA LA PROXIMA TEMPORADA. :ejem
No creieu que De Navas ha fet mèrits de sobres per continuar l'any que ve?
En cas de continuar a Tercera, es possible que no es vulgui quedar; però en cas de pujar crec que es un porter vàlid per segona B.

Sí, però si De Navas té un equip de Segona 'A' que li va darrera :icon_question:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #28 el: 25 de Maig de 2007, 21:02:23 pm »
jo com dic, hem quedaria amb De Navas i Nando, els dos hem donan molta seguretat.  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #29 el: 26 de Maig de 2007, 06:29:44 am »
Jo solement vull dir que encara, si déu vol, ens falten 5 partits per disputar, esperem una miqueta, i després parlem d'aquets temes, que es una falta de respecte ara per ara parlar això aqui.

Desconnectat Mfan

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #30 el: 07 de Juny de 2007, 17:43:41 pm »
El diari sport ja ha fet oficial la noticia. Miguel Ángel es nou jugador arlequinat

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #31 el: 07 de Juny de 2007, 19:42:34 pm »
Ara que el De Navas esta fent grans partits. Suposo que vindrà com a suplent.
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #32 el: 07 de Juny de 2007, 19:56:30 pm »
Ara que el De Navas esta fent grans partits. Suposo que vindrà com a suplent.

Tot dependrà del que passi dissabte a Mallorca i de la següent eliminatoria (si tenim la sort de jugar-la). En cas de que no es pujes està clarissim, o al menys ho veig jo així, es que De Navas no continuaria l'any que ve. Si es pujes, llavors ja seria problema de la directiva de voler renovar-lo i del jugador de voler-se quedar.
En tot cas, em sembla un bon porter. Si no es pujes entendria que no es quedes i si es puja estaria encantat de que continues amb nosaltres, perquè crec que ha demostrat sobradament que es un bon porter pel Sabadell. Tot i l'errada garrafal del dia del Girona, que a tot porter li ha passat alguna vegada, i sino que li diguin a Victor Valdes...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell