Autor Tema: I VISCA ELS "PETITS"  (Llegit 1233 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

aiuix

• Visitant
I VISCA ELS "PETITS"
« el: 08 de Juliol de 2005, 09:09:33 am »
Ja està bé de jutjar els jugadors de futbol per l'alçada, primer es va començar per altres esports, natació, etc. I ara ja és el màxim, es comencen a descartar jugadors per "baixets", desde quan són millors jugadors de futbol els més alts! , ja ho sé que una bona condició física és molt important, però ara, fins i tot en categoríes super-joves, benjamins, alevins es comencen a seleccionar els jugadors per l'alçada, això es de vergonya, i ara les canteres estan plenes de bons jugadors alts, però la majoria mediocres i que dificilment arribaran al primer equip, i sino que algú em digui la mitjana d'alçada que tenia aquell Barça B de "lo pelat" que va treure tants bons jugadors...VISCA MARADONA I VISCA ELS PETITS

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: I VISCA ELS "PETITS"
« Respondre #1 el: 08 de Juliol de 2005, 17:45:40 pm »
noi no se a que be aquesta queixa ni per que estas tan emprenyat em podries dir els teus motius per queixarte d´aixo?
t´han descartat a tu de algun equip per baixet? ???
no se, m´agradaria que m´expliquesis una mica mes de que va el teu post per poder entendre la teva queixa, gracies.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #2 el: 08 de Juliol de 2005, 19:33:15 pm »
Abans de tot, akest post crec que hauria d'anar a la seccio "opinions".
Despres, el que dius tens rao, per no anar més lluny Messi el van fotre fora de molts ekips argentins per baixet i perque no li volien pagar el tractament d'ormones. Va arribar a can barça, li van pagar el tractament d'ormones i ara es el nou maradona...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #3 el: 10 de Juliol de 2005, 21:56:17 pm »

Dos nens de la classe d'un amic meu(alevins) els van agafar per la seleccio catalana  i un tercer que hi havia que era mes bo que els altres dos el van fer fora per ser massa baixet .
VISCA EL SABADELL

aiuix

• Visitant
« Respondre #4 el: 11 de Juliol de 2005, 15:32:02 pm »
No, si jo no estic emprenyat, ho dic pk si k he vist algun comentari indicant el "però" de ser baixet, només vull dir que penso realment que el futbol és un dels POCS esports que actualment els "baixets"ténen alguna cosa a fer, i malgrat tot i tenir grans futbolistes baixets es dóna per fet que el futur és dels alts. Jo vaig llegir un reportatge al diari de Sabadell on un "ojeador" deia clarament que es passaven informes de jugadors quan acomplien tots els requisits que eren, domini de la pilota, visió de joc i condicions físiques adequades, remarcant que l'alçada era un dels condicionants...O SIGUI QUE JA NO PASSEN NI EL PRIMER CRIBATGE.