Els filials són una adulteració de la competició. Haurien de jugar una lliga apart, com es fa a molts païssos.
exacte, ahir o comentava amb un amic.
Mireu, a Segona hi ha 1 filial, Segona B, 13 filials y Tercera 30. Sumen 44 filials si no m'en deixo cap entre 2ª, 2ªB y 3ª, els C's no els he comptat.
Em surt ben quadrat, 44 equips podrien fer 1ª i 2ª Divisió de filials cadascuna amb 22 equips. Llavors en categories inferiors ni deuen haber molts més de filials per a poder fer 3ª i 4ª divisió.
Un filial de tota la vida a sigut el pont per a molts jugadors per a poder jugar amb el primer equip evidentment, només a sigut això.
Imagineu-vos per un moment q passaria si demà el MALLORCA B ens eliminés. Si q seria una gran alegria per al seu equip eliminar a tot un Sbadell i passar a la última fase d'Ascens a Tercera pero ja em direu a qui li faria ilusió això apart de jugadors i pares... la ciutat gairebé ni s'enteraria d'aquest fet ni els propis socis del Mallorca pràcticament els hi deu importar.
No ho soporto q en un grup d 4 equips acabi pujant el filial deixant enrrere a 3 equips, d'entre ells 2 histórics com el Sabadell i el Cacereño q son equips d Segona B ara per ara.
En fi... a veure si algun dia es plantegen alguna cosa així la Federació.