Autor Tema: filials  (Llegit 1138 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
filials
« el: 04 de Juny de 2007, 14:40:18 pm »
Simplement reiterar que son una adulteracio de la competicio, posu exemples:

- Quans cops ha passat que un filial comença un play-off i ha mitjes baixa el primer equip i aquest filial ja no pinta res en el play-off?

- Quans cops ha passat que un jugador juga una setmana a la 1 divisió i a la seguent juga a la 2A o 2B a desitj del club....segons el rival??

Perque no aprenen d'anglaterra, on juguen una lliga a part junt amb els no-convocats del primer ekip?
Per cert...posats a apendre d'anglaterra tema horaris...on alla des de la primera jornada ja saps quin dia i hora es juga i fins i tot si es fara per la televisio...

Aixo si, l'avantatge que tindrem es que en el Lluis Sitjar nomes tindran els pares dels jugadors, i els avis que ja no poden sortir a pescar

En fi, ja recuperarem el post mes endavant, pero em feia il.lusio recordar ara lu malament que tenim organitzat el tema...
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
Re: filials
« Respondre #1 el: 04 de Juny de 2007, 16:16:52 pm »

vigila melo, podriem no estar tant solets com pensem al lluís sitjar...

si no m'equivoco, el mallorca juga el seu partit diumenge i nossaltres dissabte amb el filial, no hi ha coincidència d'horaris. per tant, no m'estranyaria res una crida a l'afició per tal d'animar el segon equip. i no ens enganyem, si ets de palma o voltants, veure un mallorca b - sabadell crec que és bastant atractiu i més si es gratis.

coses que poden animar als mallorquins:

- un rival de nom coma contrari
- entrada gratuïta
- tornar al lluís sitjar a veure un partit amb sabor als d'abans, tant pel rival com per l'estadi

no ompliran el lluís sitjar, peró de ben segur que seran tres o quatre mil a les grades. i nossaltres uns quatre-cents.

tot i aixó, espero veure un 1-1.

salut

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #2 el: 04 de Juny de 2007, 18:16:12 pm »
si no m'equivoco, el mallorca juga el seu partit diumenge i nossaltres dissabte amb el filial, no hi ha coincidència d'horaris. per tant, no m'estranyaria res una crida a l'afició per tal d'animar el segon equip.

Te equivocas kita. Esta jornada de 1ª se juega en horario unificado el sabado a las 21.00 h. excepto 2 partidos intrascendentes que se juegan el domingo: Getafe-Nastic y Depor-Recre. Por lo tanto el Mallorca-Sevilla es el sabado y nos puede favorecer para que no haya mucha aficion local.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

CADETASBD

• Visitant
« Respondre #3 el: 04 de Juny de 2007, 18:26:22 pm »
cierto es

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #4 el: 04 de Juny de 2007, 19:13:22 pm »
Jo encara no entenc com es k aki no hi ha lligues de filials... :snore:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 04 de Juny de 2007, 20:08:50 pm »
Una bona notícia:

Un aficionat de l'Atlètic Balears, m'ha confirmat que ens quants d'ells aniran al Lluís Sitjar a animar al Centre d'Esports!

:balla :balla :balla
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #6 el: 08 de Juny de 2007, 18:50:45 pm »
Sembla ser que el R.Mallorca posa autocars a disposició dels seus socis del club per desplaçar-se del Lluis Sitjar a l'Ono. :o
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #7 el: 08 de Juny de 2007, 20:47:19 pm »

Els filials són una adulteració de la competició.  Haurien de jugar una lliga apart, com es fa a molts païssos.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 08 de Juny de 2007, 21:06:09 pm »

Els filials són una adulteració de la competició.  Haurien de jugar una lliga apart, com es fa a molts païssos.

exacte, ahir o comentava amb un amic.
Mireu,  a Segona hi ha 1 filial, Segona B, 13 filials y Tercera 30. Sumen 44 filials si no m'en deixo cap entre 2ª, 2ªB y 3ª, els C's no els he comptat.
Em surt ben quadrat, 44 equips podrien fer 1ª i 2ª Divisió de filials cadascuna amb 22 equips. Llavors en categories inferiors ni deuen haber molts més de filials per a poder fer 3ª i 4ª divisió.
Un filial de tota la vida a sigut el pont per a molts jugadors per a poder jugar amb el primer equip evidentment, només a sigut això.
Imagineu-vos per un moment q passaria si demà el MALLORCA B ens eliminés. Si q seria una gran alegria per al seu equip eliminar a tot un Sbadell i passar a la última fase d'Ascens a Tercera pero ja em direu a qui li faria ilusió això apart de jugadors i pares... la ciutat gairebé ni s'enteraria d'aquest fet ni els propis socis del Mallorca pràcticament els hi deu importar.
No ho soporto q en un grup d 4 equips acabi pujant el filial deixant enrrere a 3 equips, d'entre ells 2 histórics com el Sabadell i el Cacereño q son equips d Segona B ara per ara.
En fi... a veure si algun dia es plantegen alguna cosa així la Federació.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #9 el: 08 de Juny de 2007, 23:46:35 pm »
Una bona notícia:

Un aficionat de l'Atlètic Balears, m'ha confirmat que ens quants d'ells aniran al Lluís Sitjar a animar al Centre d'Esports!

:balla :balla :balla

GRAN ATLÈTIC BALEARS!!!!!! CADA COP EM CAUEN MILLOR  :balla ;D

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #10 el: 09 de Juny de 2007, 15:28:20 pm »
Jo encara no entenc com es k aki no hi ha lligues de filials... :snore:

Pues por diferentes causas, una la competitividad, no es lo mismo jugar una liga entre jóvenes como se dice que hacen en Inglaterra y otra que estos jóvenes se midan a gente con mucha experiencia, si nos damos cuenta en los últimos años los equipos ingleses vienen por jugadores de los equipos filiales de nuestra liga, por algo será y estoy hablando de Arsenal, Chelsea y Manchester por poner un ejemplo.
Otra causa es, ¿qué seguridad tendría la 2ª y 3º división? si le ponemos una liga de filiales que le hagan la competencia, ¿Quién iría a ver un partido, pongo un ejemplo entre el Léganes y el Mostoles, cuando a la misma hora estaría jugando un R. Madrid "B" FC Barcelona "B" y si no es en el mismo horario ¿cuánto dinero tendríamos que destinar cada semana para asistir al fútbol?
                                                                :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia