bueno estic fart fins als c*****(ramon ja posu yo els asteriscos no et fare treballar)
sempre surt gent que diu coses en contra dels hooligans valles que desde la ultima temporada a segona a estem al camp animant, avui als misatges de l 'arlequinat ja an acabat amb mi,la bufanda del sant boia, ufff que greu, no importa les pedres que van tirar als joves, i els insults per el bar,del camp del sant boi, simplement mania persecutoria, veritat? si ho fa un hool esta malament si ho fa cualsevol altra no pasa res, la pancarta de barça is not catalunya,una persona va la tira i ja son els hools, tots a la preso no??qui va recuperar la pancarta????encara la penjan i cap problema que continuin aixi amb una pancarta que es una imbecilitat, feu una del figueres, la grama, l'espanyol i tots els puteixos dels altres equips que ningu ens a donat una ma!tema botella sense sapiguer res i molta gent sense veure ja acusant a la gent, alla a tribuna la dona del almirall insultant-me perque vaig esperar a un jugador del mallorca que despres va demanar perdo per tocarse la titola i enriures del public, despres son la gent que et foten la pilota i despres te la foten aquesta tia es repelent!!la primera que insulta es ella, per mi estas morts tota aquesta gent pasu de tot,sempre amb missatgets i tonteries al forum, algu a dit que e sigut , sempre que si aixo no esta be, despres alguns tiren botelles als delegats, que sapigueu que ens em interesat per la botella de vidre , i ens sap greu , que facin el que tinguin que fer pero deixeume trankil perque hi ha gent que esta hores i hores fent banderes i animant al camp , despres missatges privats insultant i merdes aixi que no tenen pebrots de dirles a la cara , sempre els hools els delincuents algu darrera la porteria tira algu els hools!com el diumenge havien nens de 10 anys tirant pedretes i nosaltres cridant la atencio, no justifico res de res li desitjo a la marta que es recuperi , èro estic fart de tot i plegu gracies a tots els colegues a veure si torno a escriure pero ara mateix a la m**** tot,
continueu enviant misatges al msn dientme feixiste i tot el que dieu vinga a pendre pel sac