Jo no crec que sigui taaaaaaaaaaaaaaanta ni tan greu la rivalitat que hi ha entre Terrassa i Sabadell, crec q és bastant sana la veritat.
La rivalitat Terrassa-Sabadell crec q no té res a veure amb rivalitats d'altres clubs que es tenen rivalitat, aquí no s'està pendent cada setmana del q a fet el Terrassa ni el Terrassa del q a fet el Sabadell. És més al fòrum del TErrassa poden passar mesos sense veure cap post q parli ni del Sabadell quan aquest any amb el nostre pas a Tercer podrien estar rient cada setmana la veritat, i weno nosaltres ara tmb podríem riure de com a anat la segona volta dels egarencs i weno jo si q he fotut una mica d llenya al foc i algun altre pero a penes se n'ha parlat.
La rivalitat TErrassa-Sabadell només és de 2 dies a l'any q són els dies de derbi, akells dies si q es provoca al rival pero q apart d'això en tot l'any l'aficionat del Sabadell poc pensa amb el Terrassa, inclús molts prefereixen q guanyi el TErrassa per ser català q no pas els valencianos o aragonesos del grup, i alguns egarencs doncs se d sobres q els fa gracia q el Sabadell així baixat pero si aquest any no pugéssim o lamentarien perq tenen ´mono d derbi.
Jo personalment, si q potser em cau pitjor el Terrassa q Barça o Madrid més q res per la proximitat i perq sentir p*** SABADELL encara q només sigui un cop a l'any em dol molt. Ara ve em sembla q em fa molt més fàstic i rabia la Rapitenca q el Terrassa, aquella gent són salvatges i ens han agafat rabia sense cap motiu.
Per cert no recordo q hi hagi hagut mai cap incident molt greu en un derbi vallesà no? això demostra q la rivalitat és púrament esportiva.