Que jo crec que tot és aigua clara.... amb això t´equivoques totalment, Kitanovsky, si em coneguéssis sabries que sóc molt crític amb TOTS els partits i amb moltes coses del sistema també. (afegiré que més d´una vegada he votat "en blanc· per coherència amb el que t´estic dient).
Ara bé, la Història, al menys la del Segle XX i el que portem de XXI, ens diu que la revolució com a antídot d´aquestes situacions mai ha portat enlloc i la aparatosa caiguda del Mur de Berlín y el "món paradisíac"que l´envoltava ens ho demostra ben les clares; misèria econòmica, depresió social, i absència de llibertats. I per que ningú es queixi, el mateix podem dir de les "contrarrevolucions" de l´altre signe. Tota revolució per tant, engendra el germen del TOTALITARISME.
De manipulació cap a mí, gens ni mica.... Simplement aquest sistema és el menys dolent dels possibles. He llegit molts altres comentaris teus i en molts téns raó, però anem a plantejar una alternativa global a tot això; "estripar-ho" tot i després qué ? Què proposes exactament?....