Autor Tema: ÀNIMS AL NOU U.E. FIGUERES  (Llegit 615 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
  • Gènere: Masculí
ÀNIMS AL NOU U.E. FIGUERES
« el: 25 de Agost de 2007, 16:15:35 pm »

valgui per endavant que allà crec que no hem estat ben rebuts, vull pensar per rivalitats històriques...

http://fcf.cat/pub/mostrarClub.asp?idClub=5316

http://fcf.c****n=1&idCompeticion=122&idgrupo=29

té nassos, començar de nou a tercera regional. en el seu primer partit de lliga, el partit és per enfonsar la moral a tot figuerenc:

U.E. FIGUERES "A" - U.E. PORQUERES "B"

val a dir que en aquest grup, podem trobar un equip que va arribar a estar a tercera divisió fa anys, sent filial espanyolista: el cristinenc.

espero que pugin i que escalin categories, per que jugar partits contra l'Ullà, l'Aro i el Sant Pere Pescador...  donc que voleu que us digui, i més després d'haver-se jugat fa uns quinze anys un ascens a primera amb el Càdis.

i, per a més inri, que serà un equip al que tothom li anirà a buscar les pesigolles. ara, tothom voldrà guanyar a l'unió.

esperem que el temps els faci justícia !!
i que el mateix temps posi a tothom on es mereix !!

i que quan tornin a 2aB, hi vagi més gent al camp.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: ÀNIMS AL NOU U.E. FIGUERES
« Respondre #1 el: 25 de Agost de 2007, 17:13:24 pm »
Lo que no entiendo es como no han "cogido" la plaza de la Fundacio Esportiva Figueres en 1a Catalana.... Se convierte en el primer equipo de Figueres y de la comarca... Es que hay alguien en Figueres que tal vez es solo de la Fundació?  Como la gente y las autoridades han permitido eso??   No quiero imaginar que pasara aqui, sencillamente sería imposible... al responsable o responsables estoy seguro que lo hubieramos MATADO.. Así que no entiendo como los figuerencs se han quedado con los brazos cruzados viendo como esto pasaba sin hacer nada, y asumiento su descenso a 3a.. regional!!     :snore:
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: ÀNIMS AL NOU U.E. FIGUERES
« Respondre #2 el: 25 de Agost de 2007, 17:25:54 pm »
Tengo entendido que no hay muy buenas relaciones con la Fundación Figueres, por tanto ya no es como dices Murciano, descender hasta la 3ª territorial, no, es comenzar de nuevo y por tanto hay que comenzar de cero, una vez desaparecida la UE Figueres, lo normal sería que siguiera la Fundación pero tampoco, en fin ellos sabrán muy bien lo que están haciendo y parte suya es, que podemos decir los que lo vemos todo desde fuera  :-X   esperar y desear que tengan suerte porque trabajo no les va a faltar volver al lugar que un día fueron, calculo yo que si todo va medianamente bien, dentro de una década podrían estar en la categoría perdida, ya escribí sobre esto y el ejemplo del Juventud de Mollerussa, que después de haber desaparecido, comenzaron desde cero con la intención de volver a categoría nacional y de esto hace.....
                                                         :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia