Forum Arlequinat
C.E. SABADELL F.C. - PRIMER EQUIP => PRIMER EQUIP => Missatge iniciat per: txisky en 10 de Septembre de 2013, 14:12:35 pm
-
Obro el post per dir que ja s'ha confirmat l'horari:
http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=3820
Sembla ser que no serà televisat.
-
Buen desplazamiento para ver al equipo; la directiva tendria que facilitar algun autocar para este partido.
Un Sabado a las 18:00, sin televisión y en una buena epoca del año, tendriamos que ir unos cuantos arlekinados.
-
¿Es seguro que no habrá televisión?
No coincidimos con Girona y Barça.
-
Los Pajaritos sempre és un camp difícil, un empat no seria un mal resultat.
-
Akapo va ser expulsat ahir a Còrdova i serà baixa contra nosaltres
-
Aquest és un camp que tot i ser difícil estic convençut que podem rascar-hi algun puntet. Ells porten 2/9.
Compte amb Palanca, Julio Álvarez, Sergi Enrich, Del Pino o Natalio. Ells tan sols han perdut 1 partit aquesta temporada.
Si sortim ordenats al darrere i amb concentració i collons podem treure un bon empat o fins i tot la victòria. Jo ja firmo un empat, que seria un bon resultat.
-
Sòria sol ser dels camps més difícils per televisar-hi partits, així que gairebé segur que no es televisa. La bona noticia de la setmana és que la televisió gallega ja ha arribat a un acord amb Mediapro i a partir d'ara els partits del Lugo i del Dépor ja tindran senyal televisiva realitzada durant tota la temporada.
-
Si salen los mejores estoy convencido de que ganaremos
Nau
Cristian Kiko Carlos Javi barral (que remedio)
Juanjo Longas
Collantes Tamudo Gato
Edgar
La unión Longás, juanjo funciono muy bien contra el Eibar.
Con este 11 creo que podemos ganar
-
Nauzeti
Cristian Kiko Carlos Barral
Juanjo Ruper
Collantes Longas Gato
Anibal
Si Ruper e Hidalgo aún no pueden jugar pues pondría hasta a Cristian con Juanjo. Longas de media punta, así puede moverse más libre.
-
A veure si ens donen una alegria en forma de victòria a fora que n'estem força mancats d'aquestes :mmmm
-
Nauzet
Cristian Olivas Carlos Barral
Juanjo Ruper
Collantes Longas Gato
EDGAR/TAMUDO
Jo surtiria amb aquest onze.
-
Sé que em desvio del tema del partit pel què fa el tema esportiu, però no trobo cap post que parlem sobre la situació de les retransmisions que ens fan les televisions, i aprofitant que l'Àxel ha entrat a comentar aquest tema, m'agradaria que veies la meva pregunta i la pogués respondra:
Comenta l'Àxel que Los Pajaritos és un camp complicat per les televisions i que per això no el fan, i que just ara televisió Gallega ja ha arribat un acord amb Mediapro i farà els partits, varios dubtes em plantejo:
a) Això vol dir que els acords entre equips i televisions no es negocien junts? Sinó és així, nosaltres som dels que menys o més rebem?
b) Entenc que Mediapro te comprats tots els drets i després les ven a les autonòmiques, com sembla que ha passat a Galicia?
c) Los Pajaritos és un camp complicat per sé televisat, vol dir que té venuts els drets a Mediapro i aquest no els explota, o que no els té venuts a ningu? Tant sigui una cosa com l'altre, tinc 2 dubtes
c1) Si els té venuts i no els hi exploten, el Numancia és el més llest, perquè cobra la pasta de les televisions i la gent de Soria ha d'anar al camp a veure futbol
c2) Sinó els té venuts, com s'ho fa el Numancia per quadrar els números, ja que aqui a Sabadell ens diuen que les televisions son el 70% del pressupost
En fi Àxel, pago jo el lloguer de la sala del Casal Pere IV perquè ens facis un col·loqui perquè això és de bojos!
Però de moment, de 3 partits fora de casa, només n'hauran donat 1
-
Aquí tens el post que demanes Guillem -> http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=29141.0
-
Merci Pipo!
I a veure si algú sap donar-me alguna de les respostes a les preguntes!
-
goooooooooooooooooo ooooooooo!!! sabadell a per totes hem de guanyar marcara edgar segur! honor!
-
Nauzet
Cristian Kiko Carlos Barral
Juanjo Longás
Collantes Tamudo Arteaga
Aníbal
-
Partit complicat pero penso que el numancia s'el pot guanyar si juguem com el dia de l'alaves .
-
Partit complicat pero penso que el numancia s'el pot guanyar si juguem com el dia de l'alaves .
Jo diria com a la segona part del dia del Alabès :mmmm
-
Es un campo muy difícil, prefiero romper la mala racha fuera de casa contra el Girona.
-
Ho sento nois, pero els 11 jugadors de Numancia serán:
Nauzet
Lao Kiko Carlos Cristian
Juanjo Llorente
Collantes Longas Gato
Edgar
Esta es la alineación 100%.
Sort Sabadell!!!
-
Akapo va ser expulsat ahir a Còrdova i serà baixa contra nosaltres
Akapo li han retirat la segona groga i podrá jugar contra el CES, Marc Pedraza per contra cau lesionat i no estará disponible
-
Mañana jugamos en Los Pajaritos contra el Numancia. Os dejo algunos datos previos al partido.
http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/09/20/previa-cd-numancia-ce-sabadell/
-
Vuelve a entrar Olmo en la convocatoria. Gran noticia.
-
Vuelve a entrar Olmo en la convocatoria. Gran noticia.
Gran y magnífica noticia la convocatoria de Olmo, no hay que pedirle mucho por el tiempo que lleva apartado de los terrenos de juego, pero su convocatoria suma una pieza importante dentro del equipo que se irá poniendo enforma según vayan pasando las jornadas, esperemos que la lesión sea tan solo un mal recuerdo y no recaiga nuevamente.
De Navas, Juanjo, Cristian, Carlos Hernández, Gato, Aníbal, Arteaga, Collantes, Nauzet, Longás, Toni Lao, Tamudo, Edgar, Javi Barral, Sotan, Kiko Olivas, Jesus Olmo i Fernando Llorente.
-
Vuelve a entrar Olmo en la convocatoria. Gran noticia.
Pero entra por Crespí que está lesionado. :rant: Comentan que esta mañana ha entrenado aparte del grupo, junto a Sutil.
-
Bé, però és molt més positiu que entri Olmo que no pas negativa la baixa de Crespí. Pensa que d'Olmo s'havia arribat a dubtar que pogués tornar a jugar algun dia. Excel·lentíssima noticia.
-
Ostres, 3 ex-primeres i que en principi podien marcar diferencies lesionats: CRESPI, RUPER, SUTIL i l'altre TAMUDO fent la pretemporada que no ha pogut fer.
-
Be, encara que no ho sembli, dintre de 45 minuts juguem un partit molt important, i hem de trencar d'una vegada aquesta ratxa tan negativa que portem als partits de fora
-
Tamudo y Lao avui son a l onze inicial...a veure ke tal
-
Nauzet
Cristian Olivas Carlos Lao
Juanjo Longas
Collantes Tamudo Gato
Edgar
-
Me gusta lao por barral... creo que es mejor.
-
Jo faría el mateix, sols canviaria a BARRAL per LAO, si el Toni ja es limitat jugan a la seva posició, jugan a la esquerra...per pundonor i ganes no el guanya ningú, pero per qualitat...
-
Jo faría el mateix, sols canviaria a BARRAL per LAO, si el Toni ja es limitat jugan a la seva posició, jugan a la esquerra...per pundonor i ganes no el guanya ningú, pero per qualitat...
Doncs jo entre lao y barral, de moment em quedo molt mes amb lao..
-
El donen per TV?? Algun enllaç per veure'l... gracies.. :smart:
-
Jo ara per ara sense cap mena de dubte Lao. I com que tots som entrenadors posaria Anibal per Edgar...
-
Molt bona pinta aquest 11, tenint en compte les baixes :ok
-
gol del Numancia...
-
1-0 y solo hemos jugado 1 minuto y medio de partido.
-
Segons em diuen, Nauzet ha fet vista i se l'ha menjada. 1-0 i ja podem espavilar...
El donen per TV?? Algun enllaç per veure'l... gracies.. :smart:
No el fan per cap televisió.
-
Això amb recorda alguna cosa...... :mmmm
-
Be, portem 2 anys marcan primer i ells ens remontan, aquest any toca fer al inreves...ara que te c....la cosa, el Palanca dels naços no portaba ni 1 minut al camp i ens fot el gol..
-
xDxDxDxD
M. 5, 1-0 de Palanca, que ha entrado substituyendo a uno del Numancia que se ha lesionado en el minuto 1.
Por cierto, se ve que Nauzet se la ha comido pero bien...
Salud
-
Bueno millor que no el donin per veure el de sempre!!! 1-0 en contra minut 4... puuffff... :Hecho_polvo:
-
Ja ens han clavat el primer,de veritat que no ho entenc...Avui nova derrota a no ser que hi hagi un miracle,que fora de casa=jajajajaja!!
-
Tamudo n'ha tingut 2, venga que podem...
-
Tercera errada greu de Nauzet, si la setmana pasada va ser decisiu, aquesta setmana sembla que no está massa fi...
-
Queda mooooolt partit. Pot passar de tot encara.
-
Tercera errada greu de Nauzet, si la setmana pasada va ser decisiu, aquesta setmana sembla que no está massa fi...
y de Tamudo que dices, como esta...
-
Penal!! A favor del CES!!
-
Penal :mmmm
-
Goooooooooooooool de Gato! Vamos!!!!
-
Goooooooooooooooooo l de Gato. 1-1
-
GOOOOOOOOOOOL de Gatooo!!!!!! :scut :bandera
-
Al menys de penal si que fem gols :happy2:
-
Vinga va, que quasi marquem el segon!!!!!!
-
Vinga Som-hi :xupet
-
Vinga pit i collon.s!!!
-
Descans. 1-1.
-
No sortim dormits els primers minuts de la segona part siusplau......un clásic del Sabadell a fora ultimament :angry2:
-
Al menys no perdre, un puntet seria benvingut.
-
No sortim dormits els primers minuts de la segona part siusplau......un clásic del Sabadell a fora ultimament :angry2:
Be ja en fet la migdiada a la primera part
-
Com ens costa marcar gols de jugada, els ultims 4, 3 de penal i el de Mendizorroza, un defensa i de "xurro"
-
Collon.s macho, pero podem sortir concentrats alguna vegada a la 2ªpart els partits de fora?
-
Ens la fotran en breu si no apretem...
-
A veure si al últim minut es fan un gol :ejem
-
A veure si al últim minut es fan un gol :ejem
De "rebotillo" a la seva porteria no? :w00t:
-
No ho veig clar, estem atenallats.
-
Marxa Del Pino, entra Sergi Enrich. Compte amb aquest
-
Se'n va Tamudo i entra Arteaga
-
Expulsado Cristian... Nos quedamos con 10
-
Ens quedem amb deu :mmmm
-
:paret :paret :paret :paret gol
-
... y gol del Numancia
-
Be s'acavat el partit :mmmm
-
A ver si rascamos 1 punto. :mmmm
-
Chapeau per Cristian, falta, expulsió i gol...
-
Any rere any, la mateixa història a Soria, es ben curiós...
-
Ja no caldra que anem mes a Soria, que posin un 2 a 1 i ens estalviem el viatje
-
Any rere any, la mateixa història a Soria, es ben curiós...
A veure si canvia una mica la sort i els hi empatem amb deu als últims minuts
-
Lo nostre a fora de casa no te nom...11 partits sense guanyar i l'ultim cop que vam guanyar ja sabeu com va ser al camp de Xerez...
-
Sube Nauzet!
-
Be val mes no emprenyar-se, no en sabem mes :mmmm
-
Sube Nauzet!
Pues llegará el tercero...
-
3-1
-
No hay dos sin tres :clap2
-
3-1 per anar a l'atac de manera boja. Hi ha una cosa que es diuen goal-averages... ho sabem?
-
3-1 per anar a l'atac de manera boja. Hi ha una cosa que es diuen goal-averages... ho sabem?
Sembla ser que no
-
3-1 per anar a l'atac de manera boja. Hi ha una cosa que es diuen goal-averages... ho sabem?
Sembla ser que no
Queda clar que no volem dependre de "gols averages"...ni per bò ni per dolent, som así de xulos..
-
3-1 per anar a l'atac de manera boja. Hi ha una cosa que es diuen goal-averages... ho sabem?
Sembla ser que no
Veig molt verd aquest entrenador, ara entenc perquè no el van renovar com entrenador al Girona, pot-ser pot ser un bon secretari técnic, però res mès.
-
Vaja pal.
-
No hi ha manera de que guanyem un partit fora de casa, 1 puntet de xurro a Mendizorroza i para de contar...no se pas quan ho farem...
-
Quan s'acabara aquest MALSON de perdre i perdre i perdre a domicili :paret és que no hi ha manera,no ho entenc li dono voltes al cap i no ho entenc!!! Ni mb Carreras,ni Salamero és que ni amb Guardiola.... Aquest any patirem de valent,quin horror de temporada exceptuant el partit amb l Mallorca.Que quedi clar que no demano el cap de Salamero,però com no espavili no és menjara els torrons.Molt enfadat una vegada mes,a guanyar al Jaen perque a Girona palmarem segur.
-
Jo no em voldria morir sense guanyar un partit a fora :rant:
-
Quan s'acabara aquest MALSON de perdre i perdre i perdre a domicili :paret és que no hi ha manera,no ho entenc li dono voltes al cap i no ho entenc!!! Ni mb Carreras,ni Salamero és que ni amb Guardiola.... Aquest any patirem de valent,quin horror de temporada exceptuant el partit amb l Mallorca.Que quedi clar que no demano el cap de Salamero,però com no espavili no és menjara els torrons.Molt enfadat una vegada mes,a guanyar al Jaen perque a Girona palmarem segur.
Lo que si es posar les coses clares, no podem anar perdem pistonada i quedar relegats a baix. Si no es funciona canvis , no esperar com les pasades temporades salvar-nos per pels. Hi ha suficient material per treballar millor, pot-ser no es posen bè les peçes
-
El que em fa patir mes es que a fora seguim igual que les 2 anteriors temporades, pero al menys a casa jugabem be, feiem molts punts i gracies a aixo salvabem la temporada, pero aquest any a part del dia del Mallorca no m'ha agradat gens l'equip i ja veurem quants punts perderem..i si no els guanyem fora, malament anem.
-
Sakamoto va parlar d'un projecte continuista de l'anterior, i a bona fe que així s'esta fent: continuem fent el ridícul a cada partit fora de casa...
-
Pero no em de patir, perque en 2 o 3 anys intentarem pujar a primera...
-
El preocupant es que només marquem de penalt últimament.qiitant el dia del mallorca i alavés que va ser de xurro
-
aixo sembla la peli del dia de la marmota de bill murray,jo proposso que ens donin tots els partits de fora per perduts...aixi almenys ens estalviarem els calers dels desplacaments
si aixo es un tema psicologic...per el proper partit fora proposso no convocar a cap jugador que estes a la plantilla els 2 ultims anys,a veure si aixi els altres fan alguna cosa de profit
-
Sakamoto va parlar d'un projecte continuista de l'anterior, i a bona fe que així s'esta fent: continuem fent el ridícul a cada partit fora de casa...
Que ridículo? Has visto el partido?
El preocupant es que només marquem de penalt últimament.qiitant el dia del mallorca i alavés que va ser de xurro
De churro nada, antes el portero ya les había salvado 2 o 3 que eran gol.
-
Sakamoto va parlar d'un projecte continuista de l'anterior, i a bona fe que així s'esta fent: continuem fent el ridícul a cada partit fora de casa...
Que ridí****? Has visto el partido?
El preocupant es que només marquem de penalt últimament.qiitant el dia del mallorca i alavés que va ser de xurro
De churro nada, antes el portero ya les había salvado 2 o 3 que eran gol.
ya lo se ,so de lo qie se trata es batir al portero y es lo que digp qie no hacemos.nada mas...
-
Es veu que el Salamero tampoc és un entrenedor de garanties, si ha Girona no el volien com entrenador és que no el veien per 2 A. No el culpo a ell directament de la derrota d'avui, però no li veig gran cosa. Tampoc és que tinguem una plantilla per tirar coets, però crec que tampoc per palmar a cada sortida i no fem ni un gol al "arc Iris" un altre greu problema.
Resumint, ens espera un any per llogar-hi cadires. I ja veurem si Salamero es menja els turrons.
-
Que pena damos... Cuando llegará el día que se vaya Salamero
Lluis Carreras siempre!!!!
-
El resum del partit de 5 minuts al canal oficial de La Liga:
http://www.youtube.com/watch?v=DRRRsYOvLAU&list=PLxn0kSqrnVQ9YiSGvGxChfdi0Qtbl0VKM&index=3
-
Con la radio y este resumen,nos vale para saber algo mas.
-
Que pena damos... Cuando llegará el día que se vaya Salamero
Lluis Carreras siempre!!!!
Madre mia Lo que hay que leer,el maestro horchatero siempre,ufff!!!
-
Sempre he sigut optimista respecte al equip, sempre he mantingut que quan es recuperesin uns quants jugadors que encara no han pogut jugar aquesta temporada i els que es van fitxar a ultima hora agafesin la forma el equip aniria cap a munt, pero ara mateix aquest optimisme ja no ho es tan, no entenc aquestas 2 caras del equip des de que estem a Segona A, a fora de casa sembla que ja sortim al camp perdent 1 a 0 i sense convenciment real de que puguem guanyar, la sort que hem tingut els 2 darrers anys es que ens em fet forts a casa, sobretot les primeres voltes, i dels 50 punts necesaris el 70 o 80% els hem fet a la Creu Alta. Aquesta temporada la fortaleça a casa no la veig i partits com amb el Depor, Las Palmas o inclus el Eibar encara que guanyesim o demostren. Be, potser dissabte guanyem al Jaen sobradament i ho torni a veure tot de color de rosa, pero no val a badar o si no patirem de valent.
-
Tampoc em de cremar-ho tot, perdre a Los Pajaritos entra dintre de la normalitat, el problema es que sempre ens queda la sensació de que es podía haver fet mes, e intentar empatar a lo kamikaze com si fos la final de la Champions tampoc es llogic, encara que si Nauzet marca al 93´pujant a rematar un córner, l´idolatrem per la resta de la seva vida professional.....
Un cop més, l´exit i el fracás, va de detalls
-
Si, pero Ponferrada, Vitoria i Soria no son precisament els camps mes dificils de la categoria, crec que en cap d'aquets em tingut posibilitats reals de guanyar, aixo no vol dir que no anem a la Romareda o al camp del Depor i guanyem, pero aquesta dinamica a fora ,fa massa temps que dura.
-
Con la radio y este resumen,nos vale para saber algo mas.
Jo el que veig més evident un partit més, es que és un chiste, que jugui el Nauzet... no ho puc entendre!! :rant: :paret
Honor!!
-
Tampoc em de cremar-ho tot, perdre a Los Pajaritos entra dintre de la normalitat, el problema es que sempre ens queda la sensació de que es podía haver fet mes, e intentar empatar a lo kamikaze com si fos la final de la Champions tampoc es llogic, encara que si Nauzet marca al 93´pujant a rematar un córner, l´idolatrem per la resta de la seva vida professional.....
Un cop més, l´exit i el fracás, va de detalls
Doncs aquest es el problema, sempre opinem que entra dintre la normalitat, Doncs NO, com entra dintre la normalitat i ja em perdut abans de sortir, Perquè no plantejem un partit com si juguesim a casa , dominar atacar, fer-nos respectar, total si ens cauen 3 igualment ens cauen jugan a veure-les venir.
-
Con la radio y este resumen,nos vale para saber algo mas.
Jo el que veig més evident un partit més, es que és un chiste, que jugui el Nauzet... no ho puc entendre!! :rant: :paret
Honor!!
Nauzet venía de hacer 2 partidazos en liga.
Este sábado creo que jugará De Navas.
-
Es veu que el Salamero tampoc és un entrenedor de garanties, si ha Girona no el volien com entrenador és que no el veien per 2 A. No el culpo a ell directament de la derrota d'avui, però no li veig gran cosa. Tampoc és que tinguem una plantilla per tirar coets, però crec que tampoc per palmar a cada sortida i no fem ni un gol al "arc Iris" un altre greu problema.
Resumint, ens espera un any per llogar-hi cadires. I ja veurem si Salamero es menja els turrons.
Entrenador de playstation, amb invents que a mi no en convencen, Ahir mateix, com pots sortir amb Toni Lao a la banda esquerra, quan a vegades ja es just a la seva, i mès tenin un lateral esquerra a la banqueta.
Es a dir quan li rota, et fot titular a l'esquerra a un nano del B.,diuen que ho va fer bè, segons la premsa,i ell mateix, doncs torna a posar-lo ò si no confiar amb Barral que per això estar.
-
Yo ya comenté que Salamero hasta hoy no le veo un entrenador valido para nuestro equipo, ya que hace cosas que no son muy logicas en cuanto posiciones de la gente en el campo pues cuando el partido está en juego, pocos jugadores estan en su sitio, sobre todo de medio campo para delante.
Yo iba por carretera y escuchaba el partido, faltaban ocho minutos para el final y me hizo gracia el señor de radio Sabadell que decia concretamente esto, venga vamos a intentarlo que no hay prisa, esto perdiendo 2 - 1 ¿alguien escuchó esto? creo que tenia que decir que teniamos que ir a muerte los minutos que quedaban, en fin es mi opinión y acabo diciendo que no tenemos tan mal equipo como algunos nos quieren hacer ver, creo que nuestro problema es de cuerpo tecnico, o sea entrenadores, lo digo en plural porque mandan los dos, supongo que cuando hablan los dos al mismo tiempo diran lo mismo, digo yó.
VISCA EL SABADELL Y A BUSCAR SOLUCIONES ANTES DE QUE SEA TARDE. Estoy cabreadillo, lo siento
-
Ep, va jugar Lao a la dreta i Cristian a l'esquerra.
-
Con la radio y este resumen,nos vale para saber algo mas.
Jo el que veig més evident un partit més, es que és un chiste, que jugui el Nauzet... no ho puc entendre!! :rant: :paret
Honor!!
Nauzet venía de hacer 2 partidazos en liga.
Este sábado creo que jugará De Navas.
Juegue De Navas ó Nauzet, los dos muy validos, hecho en falta una alineación real, es decir 11 jugadores que repitan domingo a domingo, a excepción de tarjetas ó lesiones.
Desde la época de Almunia, Sala, Dot, Pipo Egoitz, etc, que todos nos conociamos de carrerilla y ellos aún se conocian más, se vió un futbol que sabías que dabas la vuelta al partido,por desgracia los últimos entrenadores te hacen una nueva semana a semana, y esto que no jugamos tres competiciones que si no.
Hay que confiar en once fijos y puntualmente introducir cambios,sobre la marcha y según va el partido, se cambia alguna pieza, ese es mi punto de vista.
-
Salamero..ves probando otros jugadores del b
Buba extremo derecha.
Marc damas lateral izquierdo
Burgos centrocampista
Agus lateral derecho.central
Esteller central
seguro que estos jugadores te irian muy bien para ir probandolos en algun partido del A...
Seguro que por ganas no sera..y creo personalmente
Que harian un muy buen papel para ayudar al primer equipo..
-
Yo lo que le pediría al entrenador es que deje de decir " esto ha condicionado" o lo de mas allá "ha condicionado"
Todo condiciona. Pero siempre a nosotros. Al Numancia no le condicionó un gol de penalti injusto después de ir ganando, pero anosotros cualquier cosa nos condiciona.
Por otra parte, lo realmente preocupante es que llevamos 5 jornadas sin marcar un gol que no sea de penalti, es decir, desde el Mallorca, y sin contar el churro del alaves que entra uno de cada 5,5 millones así. Eso me preocupa, somos inopoerantes.
-
Con la radio y este resumen,nos vale para saber algo mas.
Jo el que veig més evident un partit més, es que és un chiste, que jugui el Nauzet... no ho puc entendre!! :rant: :paret
Honor!!
Nauzet venía de hacer 2 partidazos en liga.
Este sábado creo que jugará De Navas.
Juegue De Navas ó Nauzet, los dos muy validos, hecho en falta una alineación real, es decir 11 jugadores que repitan domingo a domingo, a excepción de tarjetas ó lesiones.
Desde la época de Almunia, Sala, Dot, Pipo Egoitz, etc, que todos nos conociamos de carrerilla y ellos aún se conocian más, se vió un futbol que sabías que dabas la vuelta al partido,por desgracia los últimos entrenadores te hacen una nueva semana a semana, y esto que no jugamos tres competiciones que si no.
Hay que confiar en once fijos y puntualmente introducir cambios,sobre la marcha y según va el partido, se cambia alguna pieza, ese es mi punto de vista.
ostres! Egoitz que gran! no m'enrecordava!
-
Volvemos a la carga con los datos del Numancia-Sabadell.
http://blogs.mundodeportivo.com/vidaarlequinado/2013/09/22/datos-del-numancia-3-1-sabadell/
-
a este equipo hay que darle 1 mes mas ,este equipo ira mas tranquilos y no ser pesimistas,estamos a 2 partidos de arriba tranquilos esto no ha echo mas que empezar viva el sabadell estoy escuchando el jaen-cordoba peo ante todo viva el sabadell,estamos en la liga adelante y ya es mucho :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
-
Cristian, tela! Un jugador de su experiencia y cometer la falta que cometió (la de la segunda amarilla)... Y ya van unas cuantas de este jugador: Mala colocación en varias jugadas, rechaces erróneos y ayer una falta totalmente innecesaria.
Y lo de nuestro mister, no sé. La verdad es que a veces sí que parece que juegue a la play. En el lateral izquierdo, hasta ahora: Barral, Nogueras y Cristian. En el lateral derecho: Cristian, Lao y Crespí. Por no hablar del doble pivote/interior: Juanjo, Longás, Yeray, Llorente, Ruper y Cristian.
A qué jugamos? Nos adaptamos al rival? Aún estamos probando??????? En fin, realmente la situación, sin ser desesperada (ni mucho menos), es algo preocupante.
-
Hola familia, referente al comentario del amigo CAMPEON, ademas de los jugadores del B que podria dar minutos Salamero, pienso que te dejas un centrocampista que para mí es delomejor que tenemos, es mas bien bajito pero es canela pura, aquí lo dejo.
Un saludo CMPEON.
-
Pues sí, hay más de uno del B que pinta bien. Y para mí, no es precisamente Yeray (al que le deseo lo mejor, por supuesto).
-
l'Alavés... Un clar candidat al descens amb qui s'havia de sumar sí o sí i contra qui, segons molta gent, vam empatar de chiripa i no vam ser capaços de guanyar constituïnt aquest fet gariebé un sacrilegi... Avui li ha cascat un 3-0 a tot un imbatut Sporting de Gijón...
Ponferradina... Pèssim resutat el que el Sabadell va treure d'allà, fent un partit horrible davant un rival contra qui s'hauria d'haver sumat sí o sí, doncs sembla que es trova en un nivell semblant al nostre... Avui li ha cascat un 5-1 al totpoderós Hércules, que fa dos dies eren els p.... amos per haver pogut fitxar a De Lucas...
Deportivo... Un altre suïcidi col.lectiu, doncs es va considerar un fracàs absolut no haver pogut guanyar a un equip que té una plantilla de Primera Divisió i que poc a poc es va situant allò on acabarà estant i que no és un altre lloc que a dalt...
L'Eibar... Els vam guanyar "només" per 1-0 fent un partit criticat a tort i dret...El Múrcia que s'havia de menjar el món no ha pogut passar del 0-0 a Ipurúa, provocant aquest cap de setmana un col.lapse als serveis d'urgències murcians pel munt de gent que no ha pogut soportar aquest ridícul espantós...
Que no se m'enfadi ningú, però no creieu que tots plegats estem instal.lats en una histèria col.lectiva una mica ridícula, a la jornada 6 de lliga? Que ahir vam tenir un mal dia? Probablement! Que no hi ha manera de guanyar fora de casa? És evident! Però voler a la jornada 6 de lliga fer fora al míster, que torni Lluís Carreras o que determinats jugadors no juguin gairebé mai més amb nosaltres, és perquè tots plegats respirem fons, ens tranquil.litzem i aprenguem a relativitzar una mica els drames que montem cada cop que arriba una derrota...
Sincerament crec que estem instal.lats en un nerviosisme i negativitat constants que no ens portaràn enlloc i encara faràn més difícil l'objectiu de la permanencia. La Segona A és molt complicada i competitiva i nosaltres, ara mateix, estem, malauradament en un claríssim procés de construccció i aterratge.Que anem tard? Segur! És una situació irreversible? Doncs segur que no! Què hem de fer? Currar moltíssim i nosaltres estar al costat dels nostres més que mai!
No discuteixo en absolut que hem de millorar molt, que va sent hora que fora de casa comencem a posar la por cos al rival i siguem competitius, però torno a repetir, tranquil.lizem-nos tots plegats una mica, doncs un club que fa fora al seu míster a la jornada 6, dificilment acabarà arribant a bon port.
Recuperem efectius, posem en forma als puntals d'aquest equip i espavilem! I nosaltres, a apretar les dents, apretem el cul i a mort amb l'equip! O remem junts o serem totalment vulnerables! Jaén, aquesta ha de ser ara la nostra obsessió, i totes les nostres energies han d'anar dirigides en aquesta direcció.
SOM-HI! No dubteu que vindran temps millors.
-
Totalment d,acord Vicenç !
-
Estoy con estos ultimos comentarios;tenemos que aguantar lo posible hasta recuperar a los jugadores que den la verdadera valia del equipo.
-
Doncs a mi que l'Alavés hagi guanyat 3 a 0 a l'Sporting (p.ex) el que em diu no és que sigui millor equip del que ens pensavem, sino que el nivell mig de la categoria ha baixat i molt aquest any (encara que a mesura que la temporada vagi avançant molts es posaran les piles).
-
Tú mismo lo dices Vicenç, estamos sacando resultados, puede ser, pero damos la sensación de que no podemos o no sabemos competir con garantías. Se puede leer de forma optimista, como haces tú, creyendo que esto va a ir a mejor, o de una forma pesimista, como por ejemplo me pasa este año a mi, que creo que como no mejoremos rápido si todos los demás espavilan nos podemos condenar.
Es muy duro para un aficionado saber que tu equipo es incapaz de competir fuera de casa, ya no digo ganar, prácticamente es como perderte la mitad de la temporada y perder la mitad de la ilusión, por no hablar de lo que supone hacer un montón de km's en desplazamientos para que el equipo no responda muchas veces con ganas y actitud.
-
Amigo pep te refieres a marçal.. no lo he incluido porque aunque cada dia esta mejor.y puede ser un fufuro centro ampista del primer equipo.que sin dudarlo calidad tiene.
Esta aun fuera de forma.y tiene un grave problema nunca cubre a nadie..siempre se le va su par y el no lo sigue.
Y ese es el problema que tiene la mayoria del primer equipo.. que siempre buscan el pase solo.pero no ayudan a defender.. cuando esto lo corrija.. sera un jugadorazo......
-
El tema de la histeria colectiva que parece que se ha instalado entre la afición se debe a que este año existen muchísimas dudas en cuanto a la plantilla, al entrenador y a la Directiva que tenemos. Llevamos seis partidos y una victoria te lleva arriba y una derrota te hunde en el fondo de la clasificación.
Aún no sabemos si seremos un equipo de la zona alta o sufriremos por no descender, pero lo que sí parece bastante claro es que como empecemos a flirtear con las últimas posiciones, el ambiente se va a tornar irrespirable y no va a haber paciencia.
Por eso más vale que el equipo se empiece a poner las pilas fuera de casa porque con los puntos de la NCA no nos va a dar para estar tranquilos.
-
l'Alavés... Un clar candidat al descens amb qui s'havia de sumar sí o sí i contra qui, segons molta gent, vam empatar de chiripa i no vam ser capaços de guanyar constituïnt aquest fet gariebé un sacrilegi... Avui li ha cascat un 3-0 a tot un imbatut Sporting de Gijón...
Ponferradina... Pèssim resutat el que el Sabadell va treure d'allà, fent un partit horrible davant un rival contra qui s'hauria d'haver sumat sí o sí, doncs sembla que es trova en un nivell semblant al nostre... Avui li ha cascat un 5-1 al totpoderós Hércules, que fa dos dies eren els p.... amos per haver pogut fitxar a De Lucas...
Deportivo... Un altre suïcidi col.lectiu, doncs es va considerar un fracàs absolut no haver pogut guanyar a un equip que té una plantilla de Primera Divisió i que poc a poc es va situant allò on acabarà estant i que no és un altre lloc que a dalt...
L'Eibar... Els vam guanyar "només" per 1-0 fent un partit criticat a tort i dret...El Múrcia que s'havia de menjar el món no ha pogut passar del 0-0 a Ipurúa, provocant aquest cap de setmana un col.lapse als serveis d'urgències murcians pel munt de gent que no ha pogut soportar aquest ridícul espantós...
Que no se m'enfadi ningú, però no creieu que tots plegats estem instal.lats en una histèria col.lectiva una mica ridícula, a la jornada 6 de lliga? Que ahir vam tenir un mal dia? Probablement! Que no hi ha manera de guanyar fora de casa? És evident! Però voler a la jornada 6 de lliga fer fora al míster, que torni Lluís Carreras o que determinats jugadors no juguin gairebé mai més amb nosaltres, és perquè tots plegats respirem fons, ens tranquil.litzem i aprenguem a relativitzar una mica els drames que montem cada cop que arriba una derrota...
Sincerament crec que estem instal.lats en un nerviosisme i negativitat constants que no ens portaràn enlloc i encara faràn més difícil l'objectiu de la permanencia. La Segona A és molt complicada i competitiva i nosaltres, ara mateix, estem, malauradament en un claríssim procés de construccció i aterratge.Que anem tard? Segur! És una situació irreversible? Doncs segur que no! Què hem de fer? Currar moltíssim i nosaltres estar al costat dels nostres més que mai!
No discuteixo en absolut que hem de millorar molt, que va sent hora que fora de casa comencem a posar la por cos al rival i siguem competitius, però torno a repetir, tranquil.lizem-nos tots plegats una mica, doncs un club que fa fora al seu míster a la jornada 6, dificilment acabarà arribant a bon port.
Recuperem efectius, posem en forma als puntals d'aquest equip i espavilem! I nosaltres, a apretar les dents, apretem el cul i a mort amb l'equip! O remem junts o serem totalment vulnerables! Jaén, aquesta ha de ser ara la nostra obsessió, i totes les nostres energies han d'anar dirigides en aquesta direcció.
SOM-HI! No dubteu que vindran temps millors.
Completament d'acord! Paciència!
I els que voleu que torni Carreras: però no recordeu com van acabar aquestes dos últimes temporades? Com si vinguessim de guanyar la Champions.
I diré més, amb 3000 socis que tenim que voleu? Que fitxem Guardiola?
-
Osti, a mi em fot gràcia lo extremistes que sou alguns.. pel que es va sentir per la ràdio, no vem jugar pas malament, i vem dominar bona part del partit.. la jugada desgràciada de la sgona part on ens quedem amb 10 i ens fan el gol, trenca el partit.. i l'últim gol és anectòdic pq ens haviem llençat al atac.
Jugant igual, només amb petits detalls diferents, hauriem pogut guanyar, i ara estarieu parlant ja de pujar a primera! va home, va...
-
Osti, a mi em fot gràcia lo extremistes que sou alguns.. pel que es va sentir per la ràdio, no vem jugar pas malament, i vem dominar bona part del partit.. la jugada desgràciada de la sgona part on ens quedem amb 10 i ens fan el gol, trenca el partit.. i l'últim gol és anectòdic pq ens haviem llençat al atac.
Jugant igual, només amb petits detalls diferents, hauriem pogut guanyar, i ara estarieu parlant ja de pujar a primera! va home, va...
http://www.youtube.com/watch?v=Gaqkr4TOFlk
Tenim un Tamudo més enxufat, la parella de centrals que cada cop va a més, un Juanjo que es menja el mig camp ell sol i al 70% de la seva forma física... va home, va! !Sí se puede!
!Salud!
-
Hola CAMPEON, este era el chaval al que me referia, ahora bien, no es que quiera discrepar contigo ni mucho menos ya que cada cual tiene su punto de vista y siempre respetable, yo he opinado vastante de este chico y siempre digo lo mismo, no es jugador defensivo por eso tienes razón en cuanto a lo que se le escapa su par y no le sigue, este jugador es , para mí un creador de juego y un gran pasador y que con libertad de movimientos y pasando todos los balones por él, los delanteros tendrian muchas mas oportunidades de gol, eso no quita que aquí es donde el entrenador tiene que saber resolver la carencia del marcaje de este chaval, esto en futbol no es dificil, yo siempre digo que en el centro del campo tiene que haber un jugón y dos o tres guerreros ya que la historia nos dice que los grandes centro campistas llamados jugones no han destacado por su manera de marcar al contrario y dicho esto, el otro dia ya comenté que tenemos un buen filial pero el peor enemigo lo tenemos en las dimensiones de los campos que jugamos, en campos grandes ganariamos mucho en calidad y saber jugar mejor y acabariamos con tanto patadón, lastima no poder jugar en el estadio los partidos de casa. Una cosita que me dejaba, este chavalito negro que tenemos, hay que atarlo ya pues es muy bueno, no sé su nombre
Un saludo y VISCA EL SABADELL
-
Hola CAMPEON, este era el chaval al que me referia, ahora bien, no es que quiera discrepar contigo ni mucho menos ya que cada cual tiene su punto de vista y siempre respetable, yo he opinado vastante de este chico y siempre digo lo mismo, no es jugador defensivo por eso tienes razón en cuanto a lo que se le escapa su par y no le sigue, este jugador es , para mí un creador de juego y un gran pasador y que con libertad de movimientos y pasando todos los balones por él, los delanteros tendrian muchas mas oportunidades de gol, eso no quita que aquí es donde el entrenador tiene que saber resolver la carencia del marcaje de este chaval, esto en futbol no es dificil, yo siempre digo que en el centro del campo tiene que haber un jugón y dos o tres guerreros ya que la historia nos dice que los grandes centro campistas llamados jugones no han destacado por su manera de marcar al contrario y dicho esto, el otro dia ya comenté que tenemos un buen filial pero el peor enemigo lo tenemos en las dimensiones de los campos que jugamos, en campos grandes ganariamos mucho en calidad y saber jugar mejor y acabariamos con tanto patadón, lastima no poder jugar en el estadio los partidos de casa. Una cosita que me dejaba, este chavalito negro que tenemos, hay que atarlo ya pues es muy bueno, no sé su nombre
Un saludo y VISCA EL SABADELL
L'extrem del que parles és Buba, per mí també és el millor amb diferència, i això que acaba d'arribar del Juvenil.
-
Hola CAMPEON, este era el chaval al que me referia, ahora bien, no es que quiera discrepar contigo ni mucho menos ya que cada cual tiene su punto de vista y siempre respetable, yo he opinado vastante de este chico y siempre digo lo mismo, no es jugador defensivo por eso tienes razón en cuanto a lo que se le escapa su par y no le sigue, este jugador es , para mí un creador de juego y un gran pasador y que con libertad de movimientos y pasando todos los balones por él, los delanteros tendrian muchas mas oportunidades de gol, eso no quita que aquí es donde el entrenador tiene que saber resolver la carencia del marcaje de este chaval, esto en futbol no es dificil, yo siempre digo que en el centro del campo tiene que haber un jugón y dos o tres guerreros ya que la historia nos dice que los grandes centro campistas llamados jugones no han destacado por su manera de marcar al contrario y dicho esto, el otro dia ya comenté que tenemos un buen filial pero el peor enemigo lo tenemos en las dimensiones de los campos que jugamos, en campos grandes ganariamos mucho en calidad y saber jugar mejor y acabariamos con tanto patadón, lastima no poder jugar en el estadio los partidos de casa. Una cosita que me dejaba, este chavalito negro que tenemos, hay que atarlo ya pues es muy bueno, no sé su nombre
Un saludo y VISCA EL SABADELL
L'extrem del que parles és Buba, per mí també és el millor amb diferència, i això que acaba d'arribar del Juvenil.
Buba és extrem no? Potser hauria d'entrar en alguna convocatòria en ves del nano aquell ros.
-
Amic pep tienes toda la razon...
Con respecto al campo.. pero te digo tambien que el que sabe atacar..tambien debe de ayudar a defender
Y eso pasa con el primer equipo. En la pretemporada cuando un jugador del equipo contrario cogia el balon..tenia a tres de los nuestros encima...ahora cada uno a su bola
-
En mi opinión personal y sin ánimo de meterle más leña al fuego, es verdad que la temporada pasada hacía falta efectividad y un planteamiento más directo de cara a portería, incluso por momentos aburría el juego del equipo, aún así se jugaba a algo.
Esta temporada aunque es muy pronto para sacar conclusiones, lo que he visto es que el equipo no juega a nada. Se ha fichado un jugador que si consigue estar a un buen nivel necesita casi que el equipo juegue para él.
De momento no se ve reflejada en el campo una idea clara de lo que busca este cuerpo técnico, pero como digo es demasiado pronto y habrá que esperar a que el trabajo vaya dando sus frutos.
-
Imatges del desplaçament de La Força Arlekinada.
http://gradajovelfa.blogspot.com.es/2013/09/numancia-3-1-ce-sabadell.html
:ok
-
GradaJove-LFA;la LFA ha entrado en forma antes que el equipo.