Forum Arlequinat
SABADELL => SABADELL, ESPORTS i CIUTAT => Missatge iniciat per: Mendo en 07 de Abril de 2006, 19:44:38 pm
-
Es veu k tenim un alcalde: el senyor BUSHtos!! :**** Encara k sembli mentira aket home es alcalde i no promotor immobiliari!! Es un home k va a tots els llocs on hi hagi cameres i canapes!! Axo no es un alcalde, es un aprofitat!! >:( Esta enfonsant el nostre ekip :scut D'aki poc el parc Catalunya es convertira en una gran illa d pisos. I axo tmb pasara am tots els entorns de sabadell si segueix gaire ms aket senyor! :veryangry:
-
No soc l'unic k opina axo!! >:( >:( :veryangry: :veryangry: >:D
-
No, el Parc Catalunya, no serà una illa de Pisos.
Serà un gran centre, de concentració humana, amb el bici-cross i altres activitats, perquè la gent hi vagi i sigui necessari posar zona blava per els voltants, i recaudar més calés.
Desprès faran algun aparcament per allà (de l'empresa SABA, of course) i eliminaran tot l'aparcament de superfície, perquè es facin d'or.
Així està sent a Barcelona, Sabadell, Terrassa, i demés pobles amb ajuntafems de socios-listos.
-
No em referia axo! Volia dir k d'aki poc no hi haura espais verds si continuem axi.