Forum Arlequinat
ALTRES => SERVEI TECNIC => Missatge iniciat per: Xavii en 23 de Gener de 2007, 21:22:11 pm
-
No se que pasa pero sempre em marca 92 missatges...
-
Si, a mi tmb ma pasat ja k escrit uns kuants missatges i sempre em marcava el matex numero! :o
-
Això pot ser que en alguns dels subforo s'hagin esborrat missatges ;)
-
Pero esk he mirat el meu compte i he revisat els missatges i poisa que en poirto 100
-
La vritat es k ma pasat lu matex k tu xavii! :o Pensava k era pq escribia en subforums privats! ???
-
Hola companys,
He canviat uns parametres en el funcionament del forum que hauran restat missatges dels vostres comptadors i no n'ha comptabilitzat d'altres. Aquests canvis nomes els observaran els usuaris que participen en forums privats i no afecta a la resta.
Fins fa uns dies, tots els missatges publicats (en forums publics i privats) comptaven alhora de calcular el numero de missatges totals publicats de cada usuari (rang).
He cregut que es més adient no comptabilitzar els missatges publicats en forums privats i que el numero total de missatges publicats de cada usuari sigui nomes el de missatges publicats en forums publics... es a dir, els missatges publicats en forums privats (CEFA, P.@ i LFA-@) no comptaran en el vostre "rang".
Crec que amb aquests canvis aconsegueixo que els "rangs" dels usuaris siguin mes "reals" alhora que tothom torna a tenir les mateixes possibilitats de fer "merits".
Salutacions i disculpeu les molesties.
:scut
-
Gracies company Webteam,
Com ja he posat a dalt en algun moment he pensat axo dels forums privats pq curiosament es on he stat mes actiu akesta tarda! :beer2
-
Gracies Webteam :icon_exclaim: