Ahir vaig estar a la NCA veient el partit i bueno, sobre el partit bastant obert, podria haber guanyat qualsevol dels dos equips, potser la primera part va ser culé i la segona amb més domini perico, i weno sobre els dos gols anulats a l'Espanyol en el camp em va semblar q era fora d joc els 2 pero q gent q l'ha vist per TV m'ha dit q no era fora d joc i si ho era per ben poquet, pero weno ja se sap cap a on acostumen a escombrar els àrbitres.... el joc per això va ser una mica pobre, esperava una mica més de qualitat al camp pero q tenint en compte q els 2 jugaven amb molts jugadors del filial és normal q acabéssim veient un partit d nivell alt d Segona B o com a molt mitjanet d Segona A.
Sobre el tema ambient doncs pensava q hi hauria menys gent la veritat, suposo q deurien haber unes 8-9 mil persones, similar o potser una mica més q el passat diumenge a PLAY OFF, els gols estaven més plens pero el lateral més buit q diumenge. Destacar q com era evident hi havia molta més gent del Barça q del Espanyol, ara ve, molt més sorollosos i molta més animació al gol sud que no pas al gol Nord, ja se sap q l'afició del Barça no és massa sorollossa precisament.
Com a anécdota destacar el q sempre he dit, q l'afició de l'Espanyol no destaca precisament per a ser molt catalana, doncs ahir només vaig poder veure una senyera al gol sud per 3-4 banderes d'Espanya q massa no pinten en una final d Copa Catalunya pero weno. Sobre el comportament d l'afició doncs suposo q si no va passar res és perq hi havia molta polícia perq tan uns com altres es van passar el partit només insultant-se pero weno.
Una nit distreta a la NCA sense cap tipus d nervis i pressió ja q no jugava el nostre Sabadell, llàstima q guanyés el Barça....