Autor Tema: COMENÇA UN NOU CICLE !  (Llegit 1606 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
  • Gènere: Masculí
COMENÇA UN NOU CICLE !
« el: 10 de Juny de 2007, 12:16:51 pm »
Enhorabona de veritat a tots !!  Hi ha moments a la vida irrepetibles, històrics, que poden marcar esdeveniments posteriors. I la història també està plena de moments trascendentals que , si no haguessin passat, la història posterior hagués estat totalment diferent.

Ahir vaig estar al LLuis Sitjar, vivint una tarda realment irrepetible, i espero que a més sigui històrica. Increible comportament de la afició, com sempre animant sense parar i fent-nos sentir molt més que els 4000 mallorquinistes. Crec que l'equip va notar aquesta presència, i en moments del partit estic segur que van sentir el nostre alè per aguantar la pressió dels moments difícils.

Però si alguna cosa ha canviat és el comportament de la plantilla. Jo, que els puc veure cada diumenge, us puc dir que l'èxit d'aquest any es basa en les persones, i no nomes jugadors, que defensen la nostra samarreta. I aquesta implicació i ganes en defensar-la és l'únic que demanavem els aficionats; des del play -off d'ascens a 2ª A que no veia i sentia aquesta pinya dins el vestuari i DINS EL CAMP. Ahir van patir com mai, van ajudar-se com mai, i van celebrar-ho com mai. Era increible veure des de la grada a Nauzet cridant com un boig, a Oscar Sierra intentant saltar el fosso, a Sergio Montero amb llagrimes als ulls, a Juanje saltant, cantant i llençant la samarreta al public, a Xavi Roca, Roger, Jaume, Pep Pagès, Oscar, Jose Mari, Paco, Ivan,... I inclús Moya emocionadíssim, gaiebé plorant, AGRAINT l'esforç que varem fer tots nosaltres per ser-hi allà.  REALMENT, UN DELS MILLORS DIES DE LA HISTÒRIA ARLEQUINADA.

Per això, m'animo a preguntar-vos:  no teniu la sensació que, a l'igual que el gol de Bakero a Kaiserslauten, o el d'ahir del Madrid, per exemple, la tarda d'ahir del Lluis Sitjar marcarà un punt d'inflexió a la història del nostre Club ?   JO ESTIC CONVENÇUT QUE , DES D'AHIR, COMENÇA UN NOU CICLE.     

Què en penseu ?

AMEN.     :xin-xin     :scut  :xin-xin  :scut  :xin-xin  :scut  :xin-xin  :scut
« Darrera modificació: 10 de Juny de 2007, 12:20:31 pm per Boss.sbd »

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: COMENÇA UN NOU CICLE !
« Respondre #1 el: 10 de Juny de 2007, 12:56:55 pm »
tant de bo tinguis rao,i el descens de la temporada pasada aixi servit d'una vegada per totes de punt d'inflexio,i tornem als bons temps que ja toca despres d'anys i panys de patir penuries

Desconnectat JêSuLy_LóPeZ

• Aleví
  • Missatges: 44
  • Hooligans Vallés - SuPpOrTeRs CE Sabadell FC
« Respondre #2 el: 10 de Juny de 2007, 13:14:59 pm »
 :yes:

stik totalment dakord!! y si pugem a 2ab enkara mes!! s´ha de fer 1ekip kompetitiu ala 2ab y no estar patint per baixar! sha d fer un bloc amb jugadors dara mes alguns nous amb kalitat per lluitar per star entre els 4primers i star lluitant per pujar a 2ª!! per aixo fa falta diners... i havien don els treuen xDD!
força sabadeell! hooligans vallés!!!

friend

• Visitant
« Respondre #3 el: 10 de Juny de 2007, 13:34:44 pm »
quan pugem ja podrem pensar en si aixo es un punt dinflexio i podem aspirar a fites mes altes ara em de tenir respecte al rival q ens toca, i no lem de menysprear q nosaltres tp anem tan sobrats!!!

ja tenim l'ascens mes aprop !!!!!!  :balla

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #4 el: 10 de Juny de 2007, 13:35:24 pm »
 Crec que el nou cicle comença i TOTS ens hem d'implicar al màxim de les nostres possibilitats, directiva , afició i sobretot la CIUTAT DE SABADELL. Aquestes ratxes bones s'han d'aprofitar, perque no passen sovint i ves a saber quan hem d'esperar a tenir-ne un altra.
  Ahir, al final del partit, havia 152 foreros connectats. Això indica la potencial força que té actualment el nostre club  .  

NO DEIXEM PASSAR AQUESTA OPORTUNITAT !!

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #5 el: 10 de Juny de 2007, 13:37:48 pm »
Totalment d'acord amb tu,  friend.  Hem de ser molt humils fins l'ultim minut dels 180 que queden.  No tenim encara res guanyat, però lo d'ahir es una injecció moral com fa anys no haviem tingut

Humilitat i respecte, això encara ens farà més grans !

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #6 el: 10 de Juny de 2007, 19:27:20 pm »
Ojalá tengas razon (estoy contigo), pero OJO que aún nos queda el CAUDAL. Y tanta euforia no nos lleve a la  relajación pensando que ya está todo hecho. Vamos a dar el paso definitivo a la segunda B ganando la eliminatoria al Caudal. Jugando con mucho respeto y poniendole todas las ganas del mundo lo conseguiremos. Pero recuerdo que aún no hay nada hecho.

SEMPRE ENDAVANT SABADEL...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #7 el: 10 de Juny de 2007, 20:00:25 pm »
Moltes vegades s'ha dit això de començava una nova etapa, de que ja es veia la llum al final del túnel, que si el Sabadell sortia del pou on era, etc. En els darrers anys aquestes han estat unes frases força utilitzades, però al final com diu aquell res de res. Follons directius, canvis a la direcció del club cada dos per tres, inexistència d'un projecte esportiu, i el més fotut, tot plegat culminat amb un descens a tercera divisió vergonyós.
Quina és la situació actual? Home, jo i sense dir-ho massa fort, crec que si, ara de veritat, ha començat un nou cicle en aquest club. Fa ja uns mesos vaig escriure un comentari en aquest fòrum titulat "Beneït descens". Passat un temps, em reafirmo. Amb la perspectiva que ens dona aquesta temporada, tot el que ha vingut succeïnt des del fatídic día del Llevant B a casa,  crec que és evident que aquest club no és el mateix i que les nostres perspectives de futur són tan bones, que crec que semblen increïbles i tot.
Tenim l'Ajuntament al darrera, una directiva seriosa, rigurosa, senyora i que té les idees molt clares; una direcció esportiva amb homes de futbol, que saben el que toquen i de que parlen; una massa social maravellosa i que encara té un potencial enorme per explotar, doncs crec que si el Sabadell dóna només una mica més del que ha donat fins ara, la ciutat tornà a nosaltres, la recuperarem del tot. En definitiva, tenim un projecte amb cara i ulls, de futur, no per passar l'any com es pugui. Definitivament, crec que el descens va sacsejar en sel seu moment, a molta gent i a moltes consciències. Ens va despertar del llarg mal son que feia gairebé 15 anys que estavem vivint. Va servir perquè el teixit social, polític i econòmic de Sabadell es poses d'acord en dir: AIXÒ NO PORT SER, HEM DE FER ALGUNA COSA PEL SABADELL. I així ha estat, des del propi president que va lliutar contra vent i marea per poder posar-se al capdavant d'un club que acabava de baixar a tercera, no ho oblidem, fins a l'últim seguidor que no ha deixat MAI sol al seu Sabadell, han fet possible que aquest club tingui un gran futur per endadant, segur!
Ara bé, tot passa per l'ascens. No tinc cap mena de dubte que si tornem a Segona B, no hi tornarem per estar-nos-hi massa temps, ja m'enteneu. Crec fermament, que després del descens passat a tercera, si aconseguim pujar a Segona B, el club fara lo impossible per formar un bloc que no només consolidi la categoria, sinó que lliuti per alguna cosa més... Crec que ho tenim molt ben encaminat, si bé, encara no hem aconseguit res de res. Ens queden 180 minuts iguals o inclús pitjors que els del Mallorca B, i tots plegats hem d'estar preparats pel que vingui.
Nanos, ens ho hem guanyat a pols, el futbol ens ho deu a nosaltres i al nostre estimat club. Va sent hora de que recuperem el nostre lloc, que el Centre d'Esports Sabadell FC, torni a allà on ha de ser el tercer club de Catalunya. Tenim un gran futur per endavant i ara en aquests moments, recordo les últimes declaracions que el Manolo Fernández va fer com entrenador del Sabadell, després del fatídic partit contra el Llevant B: "De vegades cal baixar fins al fons de la piscina per donar-te impuls i pujar amb més força". Doncs bé, crec que és exactament el que està fent el nostre Sabadell, ni més, ni menys.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #8 el: 10 de Juny de 2007, 21:48:42 pm »
pienso y deseo ke consiguiremos el ascenso,pero haber con ke ideas planificaran la proxima temporada,para no bajar o para poder estar arriba? :xin-xin

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 10 de Juny de 2007, 21:51:38 pm »
Jo respondré aquest missatge d'aquí dues setmanes.
Si ascendim puc estar molt d'acord amb el Boss.sbd -com corries ahir per les grades-  :xin-xin

Si no ascendim estarem igual o potser pitjor. Que tenim una afició de 10.... això ja ho sabiem.

Esperem com va amb el Caudal  :xin-xin
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #10 el: 10 de Juny de 2007, 22:18:50 pm »
 Quan va fer el penalty el Juanje, vaig perdre el control i vaig començar a correr grades avall. Gracies a la teva presència física, vaig haver de frenar. Podriem dir que si tu no haguessis estat allà en aquell moment, hagués acabat irremediablement dins el fosso del Lluis Sitjar.
Aixi que , te'n dec una.  Ja em diras el que vaig fer des del gol del Juanje fins la sortida de l'Estadi perquè jo no me'n recordo ( i no havia begut)

Ahir, per supersticions, sabia que el meu lloc era animant i cridant. No hagues suportat haver vist el partit en un altre lloc de l'estadi.  i  m'ho vaig passat teta. 

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #11 el: 10 de Juny de 2007, 22:24:46 pm »
Quan va fer el penalty el Juanje, vaig perdre el control i vaig començar a correr grades avall. Gracies a la teva presència física, vaig haver de frenar. Podriem dir que si tu no haguessis estat allà en aquell moment, hagués acabat irremediablement dins el fosso del Lluis Sitjar.
Aixi que , te'n dec una. Ja em diras el que vaig fer des del gol del Juanje fins la sortida de l'Estadi perquè jo no me'n recordo ( i no havia begut)

Ahir, per supersticions, sabia que el meu lloc era animant i cridant. No hagues suportat haver vist el partit en un altre lloc de l'estadi. i m'ho vaig passat teta.

Si senyor va estar molt que el Boss.sbd es posses a general amb tota l'aficio(com es nota que és un gran arlekinat)

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #12 el: 10 de Juny de 2007, 22:34:26 pm »
Tu saps, SABADELL, que tots els que portem anys seguint al CES, sigui com aficionat, jugadors o directius, mai deixem de ser un fanàtics i que cridariem en cada partit perque el Sabadell arribi ben alt i ben lluny. 
Després de molts i molts anys de misèria, després d'haver invertit hores i hores de les nostres vides en "suportar" tardes mediocres i derrotes tristes, la experiència d'ahir fa oblidar tots els disgustos que hem hagut de viure.  Gracies . tots junts ho assolirem !!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 10 de Juny de 2007, 22:34:47 pm »
Aixi que , te'n dec una.  Ja em diras el que vaig fer des del gol del Juanje fins la sortida de l'Estadi perquè jo no me'n recordo ( i no havia begut)

jejejej, bé, ja veig que ahir tots estavem poseïts. De fet, va haver un moment que ens vam abraçar i pocs instants després et vaig perdre la pista. Vaig començar a saltar i no veia ningú.
El murciano també hem va dir que va ser abraçat per tu jejejeje  :dance

Gran partit i bonic patiment :botador

Jo el que crec és que el que ho devia passar encara pitjor és el president que tenia que intentar aguantar el tipus a la llotja....  :geek

www.miequipo.es

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #14 el: 10 de Juny de 2007, 22:39:17 pm »

Probablement sí, jo el vaig veure al final del partit i estava xop, i jo, que el conec de fa anys, et puc dir que mai l'havia vist una cara tan emocionant com ahir.
  Esperem que es repeteixi d'aqui 15 dies.

Es cert , em vaig abraçar efusivament amb el Murciano.  Crec que pot ser el principi d'una bona amistat.  Com ho veus ??

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #15 el: 10 de Juny de 2007, 22:42:37 pm »

Es cert , em vaig abraçar efusivament amb el Murciano.  Crec que pot ser el principi d'una bona amistat.  Com ho veus ??

Doncs molt bé. Jo crec que entre arlequinats, ens uneix un sentiment, i això es MOLT GRAN.

Jo aquí a Sabadell he conegut a molta gent. Puc dir que tota molt maca i he fet amics. Gent que aprecio molt i que m'estimo -ja m'enteneu  :reverencia2 -. I no són pocs. 

SOM del SABADELL. Això per mi, és una gran amistat.  :xin-xin

www.miequipo.es

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #16 el: 10 de Juny de 2007, 23:03:35 pm »
Jaja, Hola Mr. Boss,

No m'hi havia fixat mai en qui eres fins ara, que amb aquestes quatre ratlles ho he deduit. La veritat és que ahir vaig patir com el que més, i no vaig fixar-me que hi eres per allà, perquè estava fent fotos pel Saballut arran de gespa, a tocar de les banquetes, tenia als aficionats locals just darrere (i amb una actitut no gaire sociable alguns, per dir-ho suau), i al personal del club (del qual vam rebre un tracte igual d'amable que dels aficionats, si fa no fa) i no veia un per un qui hi havia.

Això si, avui quan he arribat a casa i he passat totes les fotos al PC m'ha sobtat veure't per allà celebrant-ho com un més. La veritat, m'ha cridat l'atenció abans de llegir això.