Autor Tema: Preus propera temporada + informació 05/06  (Llegit 9364 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: Preus propera temporada + informació 05/06
« Respondre #20 el: 12 de Juliol de 2005, 19:38:16 pm »
Em podeu explicar exactament en que consisteix això de federat??  :-[ :-[
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #21 el: 12 de Juliol de 2005, 19:39:56 pm »
Em podeu explicar exactament en que consisteix això de federat??  :-[ :-[

Millor k ho expliki Cudi :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #22 el: 12 de Juliol de 2005, 19:53:51 pm »
Que si jugues a qualsevol esport a sabadell en un club federat (no lligues escolars ni res d'això, un club que estigui inscrit a la federació d'akell esport) i ets menor de 18 anys doncs que et val el carnet 15 euros ;)

SG_fAk

• Visitant
« Respondre #23 el: 12 de Juliol de 2005, 20:28:33 pm »
Jo la veritat esk no ho trobo molt be això de fer k els federats paguin 15 euros, no ho dic per tu Cudi :angel:, però en principi les persones k estan federades li agraden els esports ja k en practiken, jo no dik k no s'els hi fagi descompte però 15 euros....

salu2 ;)

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #24 el: 12 de Juliol de 2005, 21:26:59 pm »
Em podeu explicar exactament en que consisteix això de federat?? :-[ :-[

Si jugues en qualsevol ekip de cualsevol esport de Sabadell i estas federat (inscrit a la federació catalana pero poder jugar una lliga, [lliga no escolar ni res per l'estil]) tens els 50% de descompte.

Però estaràs federat en el basquet!!
O això no influiex??

No importa l'esport

SG_fak, no te entes massa be :Hecho_polvo:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #25 el: 14 de Juliol de 2005, 00:42:04 am »
es la primera vez que escribo pero llevo tiempo leyendo el foro.casi todos vosotros decis que los precios de los carnets del proximo año estan bien,perdonad que os diga casi todos hablais de carnets de menores de 25 años,la cosa sufre un cambio cuando hablamos de los carnets de adulto esta directiva lo estaba haciendo muy bien bajo mi punto de vista pero respecto a los precios de los carnets an cometido un fallo muy muy grande 150€ el carnet de general 300€ tribuna señores muy a nuestro pesar recordad que estamos en segunda b,el proximo año espero equivocarme pero los socios seran los de siempre los que de verdad quieren al sabadell,la gente a la que le gusta el futbol pero no sienten al sabadell como propio no vendran por mucha propaganda carteles anuncios en los cines etc,cuando les dices los precios la gente se asusta y se echan para atras,per acabar dir que soc soci i em costara treure el carnet i parlant amb amics que tambe son socis em diuen el mateix que degut als preus d'aquesta propera temporada no saben si podran treure els carnets.bona nit visca el centre d'esports sabadell

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #26 el: 14 de Juliol de 2005, 00:49:43 am »
Quien no sea capaz de pagar 45 centimos al dia por nuestro sabadell, mejor que no venga.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 14 de Juliol de 2005, 19:32:28 pm »
A mi em semblen bons preus. I jo soc dels que pagarà 150€.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #28 el: 15 de Juliol de 2005, 00:56:38 am »
A mi em semblen bons preus. I jo soc dels que pagarà 150€.

El meu DNI tambe diu q soc adult i pàgare la prima al 100x100... que hi farem ;)

L'aument de preus, si els comparem amb els de l'any passat, es de nomes 5000 de les antigues peles... no crec que aixo sigui cap impediment i ni molt menys per escandalitzar-se.
« Darrera modificació: 15 de Juliol de 2005, 01:41:18 am per Sabadell Power »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #29 el: 15 de Juliol de 2005, 01:11:22 am »
A més, este any vorem futbol de qualitat a la NCA :icon_exclaim:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #30 el: 15 de Juliol de 2005, 01:46:17 am »
amics sabadell power i birrero nomes recomano una coseta feu un cop d'ull a les planes web del equips "grans" de la categoria o molts de segona divisio a i compareu els preus dels abonaments,jo despres de fer-ho crec que son molt cars per sobre de la mitjana de la categoria,i ja dic que treure l'abonament,pero crec que puc dir que trobo els preus molt alts una cosa no treu l'altre i seguire com tota la vida anant a la creu alta

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #31 el: 15 de Juliol de 2005, 08:56:16 am »
Mireu, si amb el preu dels abonaments de l'any passat i el poc pressupost que hi havia akest només en cobria un 20 i poc percent del pressupost, akest any amb el mateix preu no cobriria ni el deu percent pq hem més que doblat el pressupost de l'ekip. Jo crec que era més que necessari apujar els preus. No volem un gran projecte? Doncs un gran projecte necessita calers i tots hi hauriem de contribuir una miketa. Sempre volem lo millor, el millor camp, els millors jugadors... i a sobre per la jeta, i això no pot ser...

Desconnectat sbd

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #32 el: 15 de Juliol de 2005, 10:27:13 am »
Un consell!! Si tens la Targeta Client de Sabadell Comerç Centre (te la fan en els comerços del centre) el carnet té un 10% de descompte. Ho dic x aquells que no tinguin cap bonificació!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #33 el: 15 de Juliol de 2005, 18:43:17 pm »
Mireu, si amb el preu dels abonaments de l'any passat i el poc pressupost que hi havia akest només en cobria un 20 i poc percent del pressupost, akest any amb el mateix preu no cobriria ni el deu percent pq hem més que doblat el pressupost de l'ekip. Jo crec que era més que necessari apujar els preus. No volem un gran projecte? Doncs un gran projecte necessita calers i tots hi hauriem de contribuir una miketa. Sempre volem lo millor, el millor camp, els millors jugadors... i a sobre per la jeta, i això no pot ser...

TOTALMENT D'ACORD SI ALGUNA COSA VOLEM, ENS HA DE COSTAR.
una cosa si tenir akets preus no vol dir "èxit" segur... :-X
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #34 el: 15 de Juliol de 2005, 18:52:56 pm »

Jo els preus els trobo raonables, tot i l´augment. No ser el que val a d´altres clubs, però aquest preu és el que es pagava a Lleida o Tarragona fa ja algunes temporades.

Cal no confondre, fer-se soci amb abonament. Un exemple: fer-se soci del Barça val 4 duros, però tenir seient d´abonament 600 Euros.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #35 el: 15 de Juliol de 2005, 19:41:22 pm »
Això son coses que s'inventen els clubs per treure més calers però en el nostre cas ser soci i tenir un abonament de temporada es el mateix ;)

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #36 el: 15 de Juliol de 2005, 23:11:46 pm »
Home a veure en el tema de pagar s'han de veure varies coses. Que vols pagar quatre duros per veure a un equip plagat de gent de tercera doncs be, que vols pagar un carnet a un preu mes alt a canvi de veure un equip amb gent de qualitat doncs em sembla molt be.
Es la meva opinio, que en penseu?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 15 de Juliol de 2005, 23:46:02 pm »
Home a veure en el tema de pagar s'han de veure varies coses. Que vols pagar quatre duros per veure a un equip plagat de gent de tercera doncs be, que vols pagar un carnet a un preu mes alt a canvi de veure un equip amb gent de qualitat doncs em sembla molt be.
Es la meva opinio, que en penseu?

Totalment d'acord.
Orgullòs estaré perqué els veuré ben invertits. Per guanyar s'ha d'invertir, i per invertir s'ha de tenir un fons.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #38 el: 16 de Juliol de 2005, 01:49:10 am »
Tots aquests que dieu que estan be els preus dels carnets TINDRIEU DE PAGAR 150 EUROS  idenpendement de l'edat que tingueu

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #39 el: 16 de Juliol de 2005, 02:32:04 am »
total i absolutament d'acord amb el company sabadell els preus dels carnets son desproporcionats en relacio a la categoria.aquesta temporada que a acabat dono uns exemples un carnet de gol de l'hercules valia 50€ un de las palmas eran 45€ els del barri marginal per la propera temporada la tribuna 180€ gol 100€ i vosaltres dieu que 300€ tribuna i 150€ general son bons preus.mireu si us plau els preus de la categoria i despres dieu que estan be