Autor Tema: pregunta al club  (Llegit 4320 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
pregunta al club
« el: 13 de Juny de 2007, 20:31:55 pm »
tinc entes que els jugadors martxen el dissabte i tornen dillun a mi m´interesaria aquest horari ¿el club a pensat en fer un vol amb aficionats o nomes ha mirat el transport per a ells?
crec que al soci i aficionat no se li ajuda gens desde el club per poder fer un desplaçament amb cara i ulls i aixo es vergonyos, jo (igual que molts altres )varem tenir que mourens per poder anar a mallorca pero teniam l´esperança que si passabam l´eliminatoria el club ens fotaria un cop de má per anar a asturias, com sempre TORNEM A ESTAR SOLS!!!!
JORNADAS ECONOMICAS, VIATGES SENSE AJUDA, SEGONA ELIMINATORIA PENSANT MES EN ELS CALERS QUE EN OMPLIR EL CAMP, I CAP AJUDA PER PODER ACOMPANYAR AL EQUIP EN UN HIPOTETIC ASCENS DE CATEGORIA......
SENYORS MOLT MALAMENT !!!!NO DEIAN QUE L´ AFICIO EREM EL PATRIMONI DEL CLUB?    DONS NO AJUDAN GENS AL PATRIMONI DEL CLUB.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
Re: pregunta al club
« Respondre #1 el: 13 de Juny de 2007, 20:34:26 pm »
simplemente puedo decir que tienes toda la razon del mundo en otro post lo del viaje ya lo habia comentado yo me uno a esa peticion ayuda para el viaje a asturias creo que nos lo merecemos
visca el sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #2 el: 13 de Juny de 2007, 20:40:53 pm »
Totalmente de acuerdo!!! Desde principio se ha dicho que la aficion es lo mejor que tiene este club, se les llena la boca de hablar de la aficion en todos los desplazamientos, pero no nos desplazamos porque ustedes nos lo faciliten sino que nos buscamos la vida...
A ver si en esta reunion de esta tarde entre directiva y peñas se saca algo claro sobre el viaje a Mieres porque sino...seria vergonzoso por parte de la directiva...
Esperamos acontecimientos!!!
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #3 el: 13 de Juny de 2007, 20:51:19 pm »
amic panso davant  les teves paraules nomes puc fer una cosa :clap2 :clap2 :clap2

sel's omple la boca parlant de l'aficio..........pero a l'hora de la veritat es veu el que volen d'ella ELS DINERS

siusplau SENYORS DIRECTIUS AJUDEU A L'AFICIO PERQUE POGUI DONAR SOPORT A L'EQUIP!!!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #4 el: 13 de Juny de 2007, 20:53:08 pm »
Totalment cert, però total, pensa que has escrit al mitjà menys representatiu de l'afició, poc cas et faran :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

ferni20

• Visitant
« Respondre #5 el: 13 de Juny de 2007, 21:09:13 pm »
a mi també m'interessaria el fet d sortir dissabte i tornar dilluns, inclús estava pensant d la possibilitat d tornar el dimarts així es feia una mica d turisme.
A veure si diuen algo desde la Directiva perq així si ja sabem q no es farà res ja buscaríem altres alternatives.

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #6 el: 13 de Juny de 2007, 22:46:22 pm »
Aquesta tarda he estat a les oficines i pel que tinc entès els jugadors tornaran dilluns a les 9 del matí
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #7 el: 14 de Juny de 2007, 02:14:52 am »
Totalment cert, però total, pensa que has escrit al mitjà menys representatiu de l'afició, poc cas et faran :no:

totalment d'acord ... en aquest foro es fan propostes interesantissimes sempre en diversos temes pero no hi ha manera que ningu ens faci cas ... es lamentable que no facilitin aquest viatge ... es el dia de l'ascens ***** !! de veritat costa tant fer un avio que sorti diumenge al mati y torni dilluns al mati ? o sino poden fer absolutament res perque es tan car tampoc ens poden posar una pantalla gegant algun punt de la ciutat? no ens mereixem res? simplement ens mereixem quedar-nos a casa a escoltar-lo per la radio? en fi com be diu el sabadellfreak aquest missatge també se'l emportarà el vent  :veryangry:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #8 el: 14 de Juny de 2007, 08:24:02 am »
Llegir el llegeixen el forum ... però dspres es passen les propostes i les ideas pel forro. L'unic q volen és fer diners ells i pensan ben poc amb el soci i aficionat.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #9 el: 14 de Juny de 2007, 13:30:23 pm »
en la reunion se hablo de poner autocares el 25 por ciento lo pagaria el club o sea que saldria a unos 33 euros el viaje pero claro son 12 horas de viaje claro esta que no puede ser un autocar de colegio quiero decir que por lo memos sea comodo entonces claro hay se callaron por que haver quien es el guapo o guapa que haguanta 12 hores sentado en una silla con el respaldo del de alante o la otra posiblilidad que dieron fue la de alquilar una bolobolumen jijijijijijij y a comducir hasta asturias patria querida es decir que ya sabeis mas o memos lo que sale mas rentable es poner pantallas en el estadio y verlo a qui 

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #10 el: 14 de Juny de 2007, 13:34:58 pm »
en la reunion se hablo de poner autocares el 25 por ciento lo pagaria el club o sea que saldria a unos 33 euros el viaje pero claro son 12 horas de viaje claro esta que no puede ser un autocar de colegio quiero decir que por lo memos sea comodo entonces claro hay se callaron por que haver quien es el guapo o guapa que haguanta 12 hores sentado en una silla con el respaldo del de alante o la otra posiblilidad que dieron fue la de alquilar una bolobolumen jijijijijijij y a comducir hasta asturias patria querida es decir que ya sabeis mas o memos lo que sale mas rentable es poner pantallas en el estadio y verlo a qui 

sabes si alguien le pregunto por lo de la pantalla gigante a la directiva en la reunion? y cual fue la respuesta?  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #11 el: 14 de Juny de 2007, 13:35:40 pm »
pero bueno al final k? hay autobuses? no hay autobuses? el club hace algo? cada uno tendremos que buscarnos la vida para llegar? que triste encontrarnos asi todavia a falta de 1 semana para jugarnos el ascenso  :paret

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #12 el: 14 de Juny de 2007, 13:38:10 pm »
fijo que haran autocares, pero yo pienso que es una locura ir en bus hasta alli,seran mas de 24 horas metidos en el.

tenemos 2 opciones :

1- dejar nuestras visas peladas comprando billetes de avion
2- dejar nuestro **** pelado de estar 24 horas en un autocar xD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #13 el: 14 de Juny de 2007, 13:39:53 pm »
pues si hacen autocares lo que tendrian que hacer es salir el viernes por la noche no el sabado por que en 36 horas nos pasaremos 24 en el autocar y eso es una locura!!!!!    :****

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #14 el: 14 de Juny de 2007, 13:48:16 pm »
yo sinceramente viendo como estan las cosas ... creo que lo mejor seria la opcion de pantalla gigante en algun lado y verlo todos juntos ahi pero como tampoco lo van hacer porque pasan absolutamente de nuestra opinion pues habra que escucharlo por la radio o verlo por internet en casa.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #15 el: 14 de Juny de 2007, 13:52:08 pm »
pues YO QUIERO IIIIIIIIR pero no encuentro solucion para el desplazamiento y eso me pone de los nerviooooos!!!! :paret :paret  QUIERO IR A ASTURIAAAAAS Y NO ENCUENTRO COMOOOOO!!!! MALDITASEA  :**** :**** :****

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #16 el: 14 de Juny de 2007, 14:15:45 pm »
Ya esta totalmente confirmado de que no habran ni aviones ni trenes fletados por el club, por lo tanto lo que si está confirmado son que el club y las peñas organizen autokares, el club pagara el 25% del coste de cada viajero y se saldra el sabado por la tarde-noche y se volvera el domingo despues del partido, asin contamos que los que vayamos en autocar llegaremos el lunes a las 9 de la mañana, el coste del autocar rondara los 40 euros ida y vuelta ;)
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #17 el: 14 de Juny de 2007, 14:22:57 pm »
es una locura Iniesta, jo em descarto ja totalment ... he anat a practicament tots els desplaçaments aquest any i em fot moltissim perdre'm l'ultim pero aquestes condicions son inhumanes... aixo si, si aconseguim l'ascens el penso cel.lebrar aqui a SBD fins que surti el sol ... els que esteu com jo hauriem de presionar per lo de la pantalla gegant o per fer alguna cosa per estar tots junts per poder-ho celebrar  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #18 el: 14 de Juny de 2007, 14:48:03 pm »
Es ridicul que a l'ultim partit de la temporada nomes podran assistir un centenar d'aficionat, ja ser que hi ha una frase que diu que si es vol es pot, pero es una bojeria les hores d'autocar que ens proposen i la combinacio amb avio es molt complicada (jo puc demanar festa) pero per anar sol es un pal, i anar amb la parella es bonic pero molt car...
En fi tios...creuem els dits perque almenys ens posin algu a la NCA per poder-ho veure juntets...
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

joseph

• Visitant
« Respondre #19 el: 16 de Juny de 2007, 20:48:13 pm »
El tema es sencillo de solucionar, si no hay ninguna colaboración por parte del club, y economicamente es dificil de ir, pues uno se queda en casa y por Radio Sabadell se oye muy bien.
Lo que decís teneis razón, mucho alabar al socio y aficionado, pero llegará el momento que la gente se canse de ser unos ceros a la izquierda.
I que conste que yo no tengo previsto ir a MIERES, pero comprendo los que si quereis ir a acompañar al equipo.