Autor Tema: LA MATEIXA HISTORIA DE SEMPRE  (Llegit 5213 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: LA MATEIXA HISTORIA DE SEMPRE
« Respondre #20 el: 18 de Juny de 2007, 23:34:42 pm »
La veritat és que el tema m'emprenya.

Ara vé un que potser no ha vingut en tota la temporada al camp i em dirà quina pancarta pot penjar o no pot penjar algú que fa anys que vingui al camp. Puc estar d'acord amb el que diu la pancarta o no, però una mica de respecte. La pancarta a qui provoca? A qui no tingui sentit de l'humor, o al culé sobrat que es pensa que Catalunya és del Barça.

Mira, Catalunya és el país on he nascut, i el Barça no representa al meu país, el Barça és nomès un club, que a vegades s'ha apropiat del nom del meu país per a fer-se propaganda o per a robar socis, jugadors i sponsors al meu club, el CE SABADELL FC.

A part del CE SABADELL FC, a mi, el Barça, l'Espanyol, el Madrid o el Rio Ave m'importen tres co...ns!

Visca el CE Sabadell i a prendre els clubs grans!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #21 el: 18 de Juny de 2007, 23:46:22 pm »
On estan ara els cules aquells que ens paraven pel carrer per fotrens a la cara el descens de categoria?? Ara ens toca riure a nosaltres per una vegada en la vida ::)

jo conec molts culés i cap s va nfotre del descens de categoria, s més ... a mi m'animaven a seguir al sabadell i aconseguir l'ascens ... potser és pq jo no els insulto ni m fico amb el barça ...
:oooooo:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #22 el: 19 de Juny de 2007, 00:16:35 am »
CADETSBD veo un cierto cabreo especial alomejor pk aveis perdio la liga contra un "pesimo" equipo y eso tiene q doler... :)!
 :hurra

jabo contra ke pesimo ekipo perdio el barça ayer??? porke 1-5 no me parece perder eh :botador

Yo diria k ese "pesimo" ekipo se referia al madrid  :beer2
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #23 el: 19 de Juny de 2007, 00:21:20 am »
a mi mi amigo *********, me regaló una camiseta "Barça is not catalonia" y lo contento que me puse  :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :reverencia2 :cor
« Darrera modificació: 20 de Juny de 2007, 19:12:10 pm per WebTeam SBD »
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #24 el: 19 de Juny de 2007, 00:28:29 am »
CADETSBD veo un cierto cabreo especial alomejor pk aveis perdio la liga contra un "pesimo" equipo y eso tiene q doler... :)!

jabo contra ke pesimo ekipo perdio el barça ayer??? porke 1-5 no me parece perder eh :botador

hombre es logico, quien a ganado la liga? pues para el que muchos es un mal equipo el madrid, pero miralo le a pasado la mano al gran barça :)!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #25 el: 19 de Juny de 2007, 02:05:38 am »
Una altra vegada el tema de la pancarta? quina pesadilla xDD El Sabadell es juga l'ascens,donem un bany al nostre rival,marquem 4 gols i podien haver estat 6 si Toni Mora hagués estat una mica mes encertat,fem la ola,estem en un 99 % de possibilitats a segona B,10 mil persones al camp animant com mai i tens els sants ******* de fixar-te en la dixosa pancarta? sincerament no ho puc entendre.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #26 el: 19 de Juny de 2007, 10:46:06 am »
Jo ja m'estic cansant de cada setmana un o altre torni a obrir el tema de la pancarta... :snore: I com molt bé diu en PIPO, ens estem jugant l'ascens, li estem fotent 4 al Caudal i en l'únic que ens fixem es en la punyetera pancarteta?? Ha estat tot l'any a l'estadi, temps has tingut per veure-la.
Portem tota la temporada que si sí a la pancarta, que si no a la pancarteta... Jo crec que ja es hora de deixar el tema, no? Que jo sàpiga no insulta a ningú, oi?
Doncs ja està, deixem-nos d'aquestes tonteries i estem tots units amb el Sabadell ara més que mai.
 :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #27 el: 19 de Juny de 2007, 12:18:58 pm »
pues lo mismo que a los que estamos en contra nos deciis que nos dediquemos a animar a nuestro equipo y no a criticar la pancarta de los huev.. lo mismo le digo yo a los que la ponen y a los que la defienden en vez de criticar a los que la criticamos y defender a los que la ponen que se dediquen a animar y a no poner pancartas chorras que nada tienen que ver con nuestro club
visca el sabadell

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #28 el: 19 de Juny de 2007, 13:06:29 pm »

hombre es logico, quien a ganado la liga? pues para el que muchos es un mal equipo el madrid, pero miralo le a pasado la mano al gran barça :)!
yo no kreo ke sea mal ekipo el madrid eh, vaya yo llevo un tiempo diciendo ke la ganarian ellos aunke me gustaria ke fuera sido el barça, tampoco creo ke le pasara la mano al gran barça como tu dices kuando la classificacion general pone 76 puntos para ambos, simplemente a kedado arriba por el gol avarage individual pk el gol avarage global el barça tumba al madrid pero a años vista :xin-xin

pero bueno felicidades a los merengues y a sudar ya del tema ke tambien em esta cansando :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #29 el: 19 de Juny de 2007, 17:24:52 pm »
Nos irá a todos mejor cuando hablemos de lo nuestro, vale hacer comentarios y referencias a otros equipos cuando sean precisos, ha terminado la liga pero nuestro equipo sigue en la lucha por conseguir el objetivo, lo de la pancarta es como una canción pasada de moda.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #30 el: 19 de Juny de 2007, 19:56:40 pm »
Aquí mucho criticar a la gente que abre post sobre la pancartita pero en cuanto la gente lo ve no para d opinar..con la tonteria ya hay 30 respuestas y mas de 230 visitas..si realmente no queréis opinar sobre este tema no escribid pero anda q no se os van las manos cuando se trata d criticar al barça.. :paret

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #31 el: 19 de Juny de 2007, 20:11:13 pm »
Aquí mucho criticar a la gente que abre post sobre la pancartita pero en cuanto la gente lo ve no para d opinar..con la tonteria ya hay 30 respuestas y mas de 230 visitas..si realmente no queréis opinar sobre este tema no escribid pero anda q no se os van las manos cuando se trata d criticar al barça.. :paret

Tranquilo compañero culé_imaje, en la viña del Señor hay de todo, aquí en este forum estamos para comentar lo de nuestro equipo el Sabadell y todo lo que caiga por el lugar.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #32 el: 19 de Juny de 2007, 20:22:07 pm »
si realmente no queréis opinar sobre este tema no escribid pero anda q no se os van las manos cuando se trata d criticar al barça.. :paret

Jo si que vull opinar. I vull opinar perquè tinc llibertat d'expressió, i ningú me la treurà per les bones. Per això me la sua que vinguin amb la pancarta, és la seva opinió, no insulta pas a ningú i tenen dret a opinar.

I jo critico al Barça, el Madrit o l'Espanyol, perquè no son el meu club, als tres per igual, perquè intenten monopolitzar, i ofegar als petits, per a aconseguir mercat.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #33 el: 19 de Juny de 2007, 20:26:32 pm »
Opina el que vulgius, per això esta aquest forum, pero em fa gracia veure com la gent es queixa d'aquest tema pero tothom i va ficant cullerada..

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #34 el: 20 de Juny de 2007, 19:02:40 pm »
Es que hi han certs disbarats que 'obliguen' a una contesta...

I que una pancarta contra el far$a es digui que 'incita' a la violencia -com ha dit algun lumbreras- no em diras que no es mereix unes quantes repliques, eh... i es que en aquest completissim forum hi han temes 'per enmarcar' (o per portar al jutjat de guardia)

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005