Estic d'acord, pero bueno, no ho va fer del tot malament jordi dot. Aviam... anem a pams. Va haver una jugada, que la pilota es veia clarament que aniria a fora de banda, i encara aixi, el jugador del Castelló va continuar corrent i tot i sortir, va fotre un bon chut. Llavors, el Dot va reclamar a l'arbitre la tarja, doncs la pilota es veia venir que sortiria i la única intenció era la de perdre temps. I com ja venia una mica cremadet el Jordi, ho va fer amb insistencia i tal. A més d'alguna altra entrada amb contundencia d'en Jordi. I des d'aquest moment, cada vegada que la pilota passava pels peus d'en Dot, l'esbroncada de la graderia era molt notable. I aixó, penso jo, va fer que es creixés. Va pujar més que en tot l'any en Jordi,(probablement pel que vosaltres dieu de que faltava el carriler d'aquella banda) i va provocar força situacions de perill, si més no, no com ho fa en Juanma Cruz (quan te el dia bo, perque ahir el pobre no va donar una... tot i aixo continuu creient que es el millot de la plantilla) que desborda i des del fons centra, pero si que va treure bons centres sense arribar a desbordar per la banda.
Crec també que al técnic, Mora, li agrada molt el Dot, sempre el posa i a més l'alaga. I creu que la millor posició d'en Dot es com a lateral esquerre. Jo, personalment, crec que podria jugar de central amb un de més ràpid o jove, ja que és un bon central, però amb Genís... pse, falta velocitat. I de lateral, crec que la edat no passa "de valde" per ningu, i en Dot no és una excepció. Passa igual que amb Roberto Carlos, a la seva época d'explendor corria, i molt, pero ara es nota que falta la velocitat. A més, en el cas del Dot, amb el físic que té, i la técnica, crec que es idoni per central, es un tiu de molt pilotada i a correr i de treure-les amb contundència al darrere.