Autor Tema: L'ASCENS DE L'AFICIÓ  (Llegit 2712 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Iván Martín

• Invitat
  • *
  • Missatges: 8
L'ASCENS DE L'AFICIÓ
« el: 22 de Juny de 2007, 08:07:24 am »
Bon dia a tots,

Des de la distància també hi ha nervis perquè arribi diumenge i es confirmi d'una vegada el retorn a la Segona B, categoria mínima on es mereix estar el Sabadell. Ara tan sols és necessari que els directius hagin pres bona nota del que significa jugar a la Tercera, rivals lamentables, poca afluencia de seguidors a l'estadi, i un sentiment general d'angoixa per pujar que suposa una pressió afegida als jugadors.
Simplement m'agradaria donar les gràcies a Ramon Moya i a la plantilla. Uns jugadors que ho han donat tot, i en principi, diumenge pujaran de categoria. I tot, gràcies també a una afició exemplar. Ara m'enrecordo del Figueres, Gramenet i Terrassa quan ens cantaven allo de a Tercera, a Tercera.
Pel que fa al planning d'ascens de diumenge, he quedat amb 4 amics, cap d'ells del Centre d'Esports, però tots al·lucinen amb l'afició arlequinada. Per això, diumenge estarem tots plegats veien el 33 i espero que connectin amb la plaça de Sant Roc per vacil·lar als companys d'afició.
Aprofito per enviar una forta abraçada a tots els forerus, i als seguidors que sempre han acompanyat el Sabadell. Felicitats a tots perquè l'ascens és vostre.

Leonderubi

• Visitant
Re: L'ASCENS DE L'AFICIÓ
« Respondre #1 el: 22 de Juny de 2007, 09:00:40 am »
Gracias a personas como tú, que aún en la distancia no tan solo no olvidas, sino que además proclamas tu sentimiento arlekinado a los 4 vientos, nuestro estimado Centre d'Esports jamás morirá, ni como dicen por otras lares, nunca caminará solo.

Salut.

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 22 de Juny de 2007, 09:10:54 am »
ENANO!!!muchas gracias pipiolo...no sabes como te hecha de menos el equipo de futbol de los foreros..ja ja ja..evidentemente es broma...bueno IVAN amigo del alma..tambien este ascenso es tuyo y lo sabes,lo viviste con nosotros tambien..el futbol siempre te de la oportunidad de revancha y ahora la hemos tenido.me gustaria que fuera ya el domingo a las 20.30 para decir que somos equipo de 2 B ,esperamos impacientes.todavia no está hecho pero casi.personalmente me he acordado mucho de ti..un fuerte abrazo tio y espero verte pronto.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 22 de Juny de 2007, 10:05:32 am »
Ivan ets un crack diumenge et trovarem a faltar a Mieres però tranquil que pensarem amb tu ja que ets un gran arlekinat  :bandera

Desconnectat futbol cat

• Aleví
  • Missatges: 59
  • Visca el futbol modest!!!
« Respondre #4 el: 22 de Juny de 2007, 10:29:52 am »
hola on esta treballant ara ivan martin??? treballa relacionat amb el centre d' esports???
merci :bola :bola :bola

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #5 el: 22 de Juny de 2007, 10:41:03 am »
IVAN MARTIN ara treballa a cadena ser menorca no es dedica en exclusiva als esports (sobre tot per que no hi han gaires cosas que explicar  :laugh:  ) em sembla que es cap de premsa pero no ho puc asegurar  ;)

per cert, una abraçada forta "MOFLETES" que ja no t´enrracordes dels amics
   :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 22 de Juny de 2007, 14:42:18 pm »
ENANO!!!muchas gracias pipiolo...no sabes como te hecha de menos el equipo de futbol de los foreros..ja ja ja..evidentemente es broma...

Bueno broma no sé, un poco si se le echa de menos, sobre todo mutio pq le debe una mariscada xDDD Una forta abraçada Iván!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #7 el: 22 de Juny de 2007, 14:44:23 pm »

doncs jo ara em recordo precisament de quan els del barça b ens deien "a tercera a tercera" i, fins i tot, algun del sant andreu.

a més, crec que si pugem algun equip més s'haurà de menjar amb ràbia aquelles paraules dites la primavera del 2006.

una abraçada ivan, a finals de juliol també sóc a menorca

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #8 el: 22 de Juny de 2007, 14:45:31 pm »
Aprofito per enviar una forta abraçada a tots els forerus, i als seguidors que sempre han acompanyat el Sabadell. Felicitats a tots perquè l'ascens és vostre.

Moltes gracies Ivan ! aquest ascens també es teu i en definitiva de tots els arlequinats de cor .. espero que t'estigui anant molt be per les balears :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat HOOLIGAN BASCU

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #9 el: 22 de Juny de 2007, 15:41:43 pm »
gracies a tu tambe ivan, malgrat la distancia encara ens enrecordem de tu i es veritat ke els jugadors com dius tu ho an donat tot i sels ha d´agrair pero akest ascens ens el mereixem tots els arlekinats de veritat com tu com jo i com tota la gent ke porta anys seguint akest club patidor (leganes,novelda,elche,ourense) i tants i tants camps ke ens em recorregut per aixo dic ENS O MEREIXEMMMMMMMMMMMM MM.records ivan de part meva i de tota la peña cuidat tiu fins aviat.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 22 de Juny de 2007, 16:14:49 pm »
Eiiiiiiiiiiiiii crack  :icon_exclaim:
Nosaltres també et trobem a faltar. Pensavem que series a Palma, però ja vam saber que no podies.
Ara seras a Sabadell, vivint i veient un partit que pot donar-nos l'ascens a 2a B.

Amb molts records de Barcelona cap a Menorca, t'envio una forta abraçada  :xin-xin
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #11 el: 22 de Juny de 2007, 17:45:00 pm »
IVAN MARTIN ara treballa a cadena ser menorca no es dedica en exclusiva als esports (sobre tot per que no hi han gaires cosas que explicar  :laugh:  ) em sembla que es cap de premsa pero no ho puc asegurar  ;)

per cert, una abraçada forta "MOFLETES" que ja no t´enrracordes dels amics
   :xin-xin
Doncs que disfrutis d'aquesta preciosa illa, aquí imagino que estaràs tranquil i relaxat.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat lutgardo

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #12 el: 22 de Juny de 2007, 19:59:59 pm »
Què passa, figura?
Totalment d'acord amb el títol del teu missatge. Aquest serà -que fort si no- l'ascens de la gent arlequinada, que ha demostrat durant un any inoblidable que aquest club és molt especial.
Espero que visquis els moments del retorn a la **** Segona B amb la mateixa intensitat que quan tenies el micro a la mà.
Ah, i espero també que la música de l'Honor al Sabadell il·lustri aquest màgic moment. Tots plegats ens el mereixem. Fins aviat.
http://www.lamercemartorell.com/lutgardas/HONORALSABADELL__lutgardasfriends.mp3

Desconnectat JêSuLy_LóPeZ

• Aleví
  • Missatges: 44
  • Hooligans Vallés - SuPpOrTeRs CE Sabadell FC
« Respondre #13 el: 22 de Juny de 2007, 20:12:02 pm »
 :bandera

som la millor afició ke existeix!!! sempre fiels als nostres colors y al nostre club!!! sempre, centre desports sabadell!! 1saludo dsde la sección Hooligans Vallès d Caldes!! som els millors!!

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #14 el: 22 de Juny de 2007, 21:55:48 pm »
Holaaaaaaaaaaa como estas!!! menos mal que te dejas ver por aki!!!! recuerdos del Pedro y mios!!! se te hecha de menos amigo... :plora
Millor Seguidor

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #15 el: 23 de Juny de 2007, 22:25:41 pm »
tio estoy en asturias jejejeejeej cuidate  y nos vemos pronto
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat gustavo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #16 el: 24 de Juny de 2007, 13:32:49 pm »
visca el  :scut es el mejor escudo d todas las categorias  habidas y por haber y la mejor :bandera con mas colorido y orgullo  y una afición digna d estar  junto con su equipo en lo mas alto d  todas las categorias al igual q gimnastic d tarragona estando en tercera ha llegado ha estar en las ligas d las estrellas y con todo merecimiento  lo cortés no quita lo valiente se y estoy convencidisimo q el c.e.sabadell llegara  ha estar en las ligas d las estrellas jugando con todo un real madrid,barcelona,español,sevilla y un largo etc... soy gustavo  ivan supongo q t acordarás d mí ahora estoy trabajando en la tus dnd  como todo el mundo ya conocen  trabaja juanje un gran centrocampista con unos pases con profundidad chico q ni beckam ya  conocia ha juanje  cuando yo vivia en badia cuando jugaba en el badia  con un vecino mio me gustaria q siguiera en el sabadell  pq la verdad q ha cuajado como   toda la plantilla una muy pero q muy buena temporada y se han merecido  el asceso y no va ha ser la unica alegria q nos va ha dar en los proximos años estoy seguro q nos dara mas d una y d alta embergadura segurisimo.bueno ivan un muy fuerte abrazo  y este es mi correo  chico_sbd_30@hotmail.com visca sabadell amigo

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #17 el: 24 de Juny de 2007, 17:27:29 pm »
jajaja necessitem la seva magnifica esquerra cuide't company!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 24 de Juny de 2007, 22:10:40 pm »
Ivan, tu també formes part d'aquesta gran afició!

GRÀCIES per ser un crack!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #19 el: 26 de Juny de 2007, 08:52:58 am »
 Aquest ascens també és teu Ivan, com a bon  :bandera que ets.

Se que has patit aquesta temporada desde Menorca i que tens molt "mono" del Sabadell, però tot això ha tingut un bon premi final: l'ascens. Tant de bo la propera temporada hagis de patir pel mateix objectiu

Dona records a " l'altre menorquí " que vaig coneixer quan vaig estar per allà.

:beer2  :beer2
La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!