Autor Tema: Els "fums" de Del Nido  (Llegit 909 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ARRAHONA

• Visitant
Els "fums" de Del Nido
« el: 23 de Juny de 2007, 16:59:20 pm »
Crec que aquest home té els fums massa apujats i algú els hi hauria de baixar, sembla el cunyat del Mourinho... No m'agrada gens ni mica la prepotència que té i molt menys els seus continus menyspreus als rivals del seu equip (a la UEFA va dir que l'Espanyol no tenia cap possibilitat de guanyar-la; també va dir que el Milan va tenir molta mala sort d'enfrontar-se al Sevilla en la Supercopa d'Europa, ara diu que el Sevilla guanyarà la Copa del Rey sí o sí...). Però que li passa a aquest tio, que es creu un super-crak o què? Vale, reconec que el Sevilla és un equipàs i que pot aixecar el cap i estar-ne ben orgullós del seu equip, però una cosa és l'amor propi i una altra el menyspreu a la resta de rivals. Algú li hauria de recordar que la prepotència va ser el que va fer caure anteriorment al Madrid de Florentino i ara al Barça de Laporta; els seus continus menyspreus l'únic que aconsegueixen és que el Sevilla començi a caure-li malament ala gent (a mí ja m'ha passat, abans em queia molt bé i ara desitjo veure'l enfonsat). Un 0 per a Del Nido  :ko

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Re: Els "fums" de Del Nido
« Respondre #1 el: 23 de Juny de 2007, 17:04:00 pm »
sevilla 0-3 getafe
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #2 el: 23 de Juny de 2007, 17:07:05 pm »
Del Nido hauria de pensar més el que diu, perquè el Sevilla no es com el Barça o el Madrid que se sap que tots el anys estaran allà dalt lluitant pels títols. El Sevilla es un club, que es cert que esta fent bé les coses, però que en uns anys pot estar un altre cop allà baix. Cal recordar que fa uns anys va estar a Segona...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #3 el: 23 de Juny de 2007, 17:11:47 pm »
pues tu mateix ho estas dien company  :ok el del nido esta pujadissim pero ojo!! no li falta raó, ell va agafar al sevilla enfonsat economicament i esportivament i miratal l´ha fet campio de la uefa2 vegadas, lluitant amb els d´adalt finalista de la copa del rei i a la champions del any que be, a mes es un dels equips mes sanejats d´españa, que voleu si esta pujat es per que pot  ;)

P.D, ALMUNIAAAAAA YA QUEDA MENOS PA IRNOOOS!!!!! ;D ;D :ok :cheer :cheer :cheer
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #4 el: 23 de Juny de 2007, 17:13:10 pm »
ARRAHONA, jo n'estic d'acord amb tu, va amb una prepotencia flipant, dien que ell es el 2on home més important  del mon despres del papa per que també es catolic, que el Sevilla és el millor club del món etc etc... em veig avenir que li passara igual que al barça, que començen el mes d'agost dient que aquest any ho guanyaran tot, i acaben el mes de juny plorant
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #5 el: 23 de Juny de 2007, 17:18:12 pm »
pues tu mateix ho estas dien company :ok el del nido esta pujadissim pero ojo!! no li falta raó, ell va agafar al sevilla enfonsat economicament i esportivament i miratal l´ha fet campio de la uefa2 vegadas, lluitant amb els d´adalt finalista de la copa del rei i a la champions del any que be, a mes es un dels equips mes sanejats d´españa, que voleu si esta pujat es per que pot ;)

3

A mi em queda una mica mes ja tinc ganes de ser-hi ens veiem demà allà

ARRAHONA

• Visitant
« Respondre #6 el: 23 de Juny de 2007, 17:19:36 pm »
pues tu mateix ho estas dien company :ok el del nido esta pujadissim pero ojo!! no li falta raó, ell va agafar al sevilla enfonsat economicament i esportivament i miratal l´ha fet campio de la uefa2 vegadas, lluitant amb els d´adalt finalista de la copa del rei i a la champions del any que be, a mes es un dels equips mes sanejats d´españa, que voleu si esta pujat es per que pot ;)

Sí, però ja ho he dit abans: una cosa és l'amor propi i una altra MOLT diferent és menysprear els teus rivals, això no és esportivitat...