Hola Jose;
Ja he pogut veure que el numero d'aquesta setmana a l'apartat de premsa treieu l'extracte de Mundo Deportivo sobre la noticia del Sabadell-Girona i l'ovació de l'afició.
Com pots veure em fixo en tota la revista i em llegeixo totes les pagines, fins els peus de foto. Tota la revista és interessant, des del jugador promesa que destaqueu cada setmana, les entrevistes a fondo, info internacional...un llarg etc!!
Aqui potser no és el lloc, però aprofito per felicitar-vos i dir que sou la millor finestra al mon per llegir de futbol. Amb això i rojadirecta.com estas el dia del futbol, d'una manera neutral i sense haver de passar pels altres mitjans de comunicacio infectats (sport, as, tv3, antena 3, etc...)
També aprofito per felicitar a Pere Figueres i el seu equip, radio sabadell, l'arlequinat i aquest forum. perquè quan vius fora de sabadell, tot i que sigui sant boi (des de fa uns mesos), es de moure a la gent per poder estar el dia (que et comprin el diari, que et grabin el programa de tele...) i gracies aquesta gent em puc sentir una mica mes a prop del Centre d'Esports Sabadell
En fi, que ens veiem a Hospitalet, que per mi, més que un desplaçament, es anar a fer un tomb