Autor Tema: Grande Diario de Sabadell  (Llegit 9711 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Grande Diario de Sabadell
« Respondre #40 el: 26 de Juliol de 2005, 14:40:57 pm »
Si es el Marañon que yo pensu i el Marañon que m'han parlat, es el meu veí ;D o almenys vivia al meu barri quan jugava  :yes:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

aiuix

• Visitant
« Respondre #41 el: 26 de Juliol de 2005, 16:06:18 pm »
Doncs a mi m'agradava el Tanco!!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #42 el: 26 de Juliol de 2005, 16:19:40 pm »
Ja que parleu del millor jugador de la història, us recordo que durant l'any del Centenari, la penya @rlekinats.com vam fer una enquesta per saber quin era el millor onze de la història del nostre club, a instàncies dels participants a l'enquesta, evidentment.

Tot i així, voldria fer menció especial de varis jugadors que als seus temps van marcar i molt el futbol de la nostra ciutat, segons el què diuen les cròniques de l'època (lògicament no ho puc dir per pròpia veu, ja que no els vaig veure pas a jugar): Pere Monistrol o Antoni Estruch van ser vertaderes figures al tombant del segle XX o en "Fifo" Navarro, l'únic jugador de l'estat que ha estat escollit per jugar en una selecció internacional... i paro, perquè ja semblo un iaiu (amb tots els respectes pels iaius :angel:) :Paletas:.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #43 el: 26 de Juliol de 2005, 18:34:42 pm »
Doncs a mi, a part del Brylle, que m'encantava, m'agradaven molt el Montesinos, el De Diego, el Garcia soriano i el Cristo, ja veieu que soc un dels iaius que comenta el Manelinho.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #44 el: 26 de Juliol de 2005, 19:48:54 pm »
El meu pare m'ha dit que un tal GUAL que va jugar la final de la copa, ha sigut el millor jugador de la història del  :scut.

Jugaven en aquell equip altres galàctics (i cobrant molt menys), Gràcia i Bayo, que diu el meu pare que també eren grandissims.

Pena de no haver-ho vist.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #45 el: 27 de Juliol de 2005, 10:29:27 am »
Ui!!......... veig que tots sou molt joves, que consti que jo no soc un "yayo" com diu el Manelhino, a veure:
CudiSBD, jo no ser a on vius pero aquet MARAÑON viu a Barcelona i no es el que va vindra del Espanyol en le época del Rafel Arroyos.
Visi, aquets jugadors que dius,  estan dins l´epoca del MARAÑON.
Birrero, aquet GUAL segons tinc entes va volguer jugar le final de copa contra el Sevilla a Madrid, i estava lesionat i va perjudica al equip i van perdre per 3-0,en tot cas el teu Pare tu pot dir.
Aqui matu el tema MARAÑON, per le meva part.

!!!!!SEMPRE ENDEVANT SABADELL!!!!!! :scut

Desconnectat visi

• President
« Respondre #46 el: 27 de Juliol de 2005, 10:58:51 am »
Sertucha, per cert, també un dels millors que ha passat pel
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat visi

• President
« Respondre #47 el: 27 de Juliol de 2005, 11:13:07 am »
Sr. Sertucha, per cert, també un dels millors que ha passat pel Sabadell, jo encara m'enenrecordo d'algún dels últims  partits de la vella creu alta de la del meu pare, pero vosté debia estar, potser, al partit de inauguració, pel que deduim que ha viscut els millors temps del Sabadell, una sort.
Visca el Sabadell
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #48 el: 27 de Juliol de 2005, 11:33:33 am »
Ufff...

Ara no us ho prengeu malament això dels "iaius", eee, que ho deia amb molt de carinyu :P.
A més, el jugador més modern que he dit era en Fifo Navarro, que no crec que cap dels present l'hagués vist a jugar ;).

Per cert que aprofito per recomanar-vos una secció que tenim en Joan Barberan i jo mateix dins l'apartat de la Història d'aquesta web, s'anomena Saballuts que han fet història. Hi trobareu personatges que han marcat d'alguna manera la història del nostre club.

I per cert, si penseu que hi falta personatges per incloure-hi (que en falten, ja us ho dic ara), m'ho podeu fer saber a través d'un correu electrònic.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #49 el: 27 de Juliol de 2005, 12:12:58 pm »
Birrero aixo de fer un camp per compartir mira el Inter i el A.C Milan cada vegada que hi ha el derby surten tots ben calents
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #50 el: 28 de Juliol de 2005, 11:06:18 am »
El Marañón al que os estais refiriendo, ¿es el que lesionó a Javier Clemente en la Creu alta? Me parece que así es y que ahí acabo la carrera de un fenomenal extremo de Barakaldo al que ya comparaban con el mismísimo Bobby Charlton.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #51 el: 28 de Juliol de 2005, 11:35:13 am »
El Marañón al que os estais refiriendo, ¿es el que lesionó a Javier Clemente en la Creu alta? Me parece que así es y que ahí acabo la carrera de un fenomenal extremo de Barakaldo al que ya comparaban con el mismísimo Bobby Charlton.

SEMPRE ENDAVANT SABADELL...

Si que és aquest, si. Però no t'oblidis de tota la història: el "fenomenal extrem de Barakaldo", com dius tu, era un dels jugadors més bruts que hi havia dins d'un terreny de joc i en el partit de la primera volta Bilbao - Sabadell, en Clemente va lesionar a un jugador sabadellenc. Vist això, el nostre "Maranya" li va recordar que havia de passar per Sabadell a la segona volta. Així va ser que en una jugada (desafortunada :icon_question:) en Marañón li va enviar un encàrrec al jugador bilbaí que tots sabem com va acabar.

Aquesta és, molt resumida, la història del Clemente amb en Maranya.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
« Respondre #52 el: 28 de Juliol de 2005, 14:43:06 pm »
Leonderubi;
Si a este me refiero, lo que paso con Clemente, me lo comento el mismo Marañón una vez que si hubiera pensado que le tenía que hacer tanto daño no se lo hubiera hecho. Lo que paso es que el Clemente hablaba demasiado y creo que támbien colaboro en la jugada Torrent y fue delante de los banquillos.
Manelinho;
Molt ben explicade le jugada del Marañón al Clemente. Molt be la web dels histórics que tens amb el Joan Barberan (donali records), i podríau posa al Manel Sastre que va ser durant molts anys secretari, i are per cert esta pasant un mal moment personal.

!!!!!VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #53 el: 28 de Juliol de 2005, 18:08:22 pm »
Sertucha, com va marxar el Sastre del Sabadell? tambe podrian posar al Cascales i al Siscu...........

Desconnectat SERTUCHA

• Aleví
« Respondre #54 el: 29 de Juliol de 2005, 10:00:13 am »
I al Mariano (cuidador de la Creu Alta vella,no ser si el veu coneixa), Josep Garcia, etc.etc..........
Saballuts que han fet historia, segons Manelinho son personatges que han fet "D´ALGUNA MANERA HISTORIA AL NOSTRE CLUB". Jo penso en be o en mal, perque segons tu SABADELL, semble qu el Sastre u va fer tot malament, pero algo devia fer be també, igual que el Rafel Arroyos i de altres.
Que consti que no vull entra en polémicas.

!!!!VISCA EL  :scut !!!!!!!