Autor Tema: Planifiació de la temporada que ve  (Llegit 24797 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: El futur
« Respondre #20 el: 20 de Maig de 2007, 00:06:40 am »
Sí, sí, sí .....s'ha de pujar....i el cor em diu que si ho fem, molt aviat tornarem a estar entre els grans.... :bandera

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #21 el: 20 de Maig de 2007, 09:54:35 am »
Sí, sí, sí .....s'ha de pujar....i el cor em diu que si ho fem, molt aviat tornarem a estar entre els grans.... :bandera

Espero que algú t'escolti i sigui veritat... encara que jo crec passaran alguns anyets per a tornar a estar allà dalt (espero equivocar-me i que sigui d'aquía poc)
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat culé_imaje

• Infantil
  • Missatges: 148
« Respondre #22 el: 20 de Maig de 2007, 12:14:34 pm »
Personalment crec que no s'han de crear espectetives molt altes. Encara estem a tercera i no sabem ni el rival que tindrem el play off, ni si tindrem el factor camp a favor ni res.. Evidentment hem de ser optimistes, més veient els últims resultats, però imaginem que pujem a 2ab.. ja haurem de exigir al ekip que estiguin entre els 6 primers? jo crec que seria un error. primer de tot s'haurian de fer canvis, esta clar, pero tot i que es portessin a molts bons jugadors no s'hauria de pressionar al equip en excés, el missatge hauria de ser de intentar està per mitja taula o fins i tot intentar no baixar, així el equip no estaría tan pressionat i sense pressió ves a saber a on es pot arriba..crec que un dels mals d'aquesta entitat és que sempre s'ha demanat massa per a les plantilles que han estat en aquell moment.
però pensar en el futur ara mateix de poc serveix, tenim dues jornades claus pel futur del sabadell i el play off és molt molt complicat...tinguem el cap clar i animem al equip que és el que ens toca.  :beer2

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #23 el: 20 de Maig de 2007, 19:44:40 pm »
El que s'ha de fer es tenir le idees ben clares del que volem i ya esta.
Ara hem de  concentrarnos partit a partit en els play offs i mirar d'animar al màxim  :anims :bandera
Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat Zamenhof

• Aleví
  • Missatges: 31
« Respondre #24 el: 17 de Juny de 2007, 18:16:35 pm »
Vinga arlekinats!!

Anem a guanyar aquest primer match amb un bon resultat per poguer jugar tranquils la tornada.
Estic convençut que aconseguirem l'ascens!
I l'any que ve, jugant a Segona B, hem de constituir un planter prou competent com per no haver de patir durant tota la temporada. Així, any rere any, aconseguirem arribar a dalt de tot de la competició estatal.

Per cert, algú sap com han anat els partits dels altres catalans?

Gràcies saballuts! I força el canut!

Zamenhof
Tornarem a Primera!

Desconnectat ce_Sbd

• Aleví
  • Missatges: 33
Planifiació de la temporada que ve
« Respondre #25 el: 19 de Juny de 2007, 13:08:52 pm »
Bé ara que ja tenim gairebé assegurada la presencia a segona B crec que es un bon moment per comenár a planificar la temporada que ve, jo crec que hauriem de fer una renovació de la plantilla com vol fer el barça, quedar-no's amb els quatre o cinc jugadors que més bon rendiment han tingut aquesta temporada i fitxar nous jugadors que reforçin l'equip si volem lluitar per estar en els llocs de privilegi a segonaB. Durant aquesta temporada em criticat a l'equip que no estaba a l'altura en els partits contra els equips grans....sinceramen t crec que ara mateix no tenim un bon equip per estar a segona B. Tot i això, felicitar als jugadors per l'ascens que s'ho han currat aquesta temporada.
 :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
Re: Planifiació de la temporada que ve
« Respondre #26 el: 19 de Juny de 2007, 13:11:43 pm »
no és el moment de parlar-ne, ni ens has de comparar amb ket altre ekip

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #27 el: 19 de Juny de 2007, 14:18:42 pm »
No estic gens d'acord. Els titulars han de seguir TOTS i si cal s'haurien d'apuntalar algunes posicions concretes, però la base ha de ser la mateixa.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #28 el: 19 de Juny de 2007, 14:55:29 pm »
no podem caure en l'error de tots els anys de fer una plantilla totalment nova cada estiu... Ara no és el moment de parlar-ne però quan ho sigui, s'han de fer els mínims retocs i sempre cap a millor, evidentment
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat davilin

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #29 el: 19 de Juny de 2007, 15:14:50 pm »
es verdad no podemos caer en acer un ekipo nuevo cada año...el titular se tendria k kedar claramente i despues algun suplente k puede tener salida, como vilanova, juanje, nando...
i despues como es normal rectificar algunas posiciones como puede ser un mediocentro (sergio iglesias mi favorito), un sustituto de toni mora (cañadas) y unas apuestas de futuro para la linia defensiva. k todos estan en una edad considerable y por ultimo un delantero a canvio de olles k sea bueno k con paco valera ya emos tenio suficiente fichage malo.
creo k esos serian las posiciones a cubrir

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #30 el: 19 de Juny de 2007, 15:28:41 pm »
primer de tot, pugem de categoria.

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #31 el: 19 de Juny de 2007, 15:29:11 pm »
Més faltaria. Un any que trobem un equip estable en totes les linies, no podem fer-los fora perque, segons uns quants, no tinguin suficient categoria per a la Segona divisió.

Tot i que ho trobo precipitat començar aquest post a un partit de l'ascens, on encara pot passar de tot, m'agradaria que la directiva, en el hipotetic cas que passessim, no fes gaires canvis. S'hauria de mantenir la columna vertebral amb Olles Morales Montero Nau J.Mari jaume pep i (de navas) tot i que he escoltat que s'en va. :plora

Ara més que mai a sentenciar a Mieres.
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #32 el: 19 de Juny de 2007, 15:37:26 pm »
si, peró primer l'ascens.

imagina't començar el partit malament amb un 2-0 al quart d'hora. a patir, eh...  i aixó que si fem només un gol ells ens han de fotre sis.

peró diumenge pugem, dilluns ho celebrem, dimarts descansem i dimecres planifiquem. les coses, ben fetes.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #33 el: 19 de Juny de 2007, 16:07:29 pm »
Primero hay que rematar la faena en Mieres. Despues asegurar la permanencia de Ramón Moya. A continuación saber que presupuesto tendremos. Y por último confiar en García Llamas y el Mister. Además creo que en el caso de varios jugadores (casi todos los que llegaron del Hospi y alguno más) están automáticamente renovados en caso de ascenso.

PERO PRIMERO A CERTIFICAR EL ASCENSO EN MIERES.

B073R0

• Visitant
« Respondre #34 el: 19 de Juny de 2007, 20:11:51 pm »
fa falta un jugador pel mig del camp i un delanter, per si olles es lesiones, perque si tenim de confiar amb Paco Valera...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 19 de Juny de 2007, 20:13:58 pm »
Us podeu esperar a tenir l'ascens a Sabadell?
Estem en una fase decissiva de l'ascens i aquí hi ha gent amb ganes de fer distreure als jugadors de la seva feina.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #36 el: 20 de Juny de 2007, 09:19:26 am »
Quan haguem pujat, en parlem.

De moment, molts anims a la plantilla, n'estem molt orgullosos

:cheer
SANGUI

Desconnectat firmeza

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #37 el: 20 de Juny de 2007, 10:55:44 am »
Vamos a esperar que finalice esta temporada para hablar de la temporada que viene, que ya tendremos tiempo.
Hay que respetar a los jugadores de la actual plantilla, y nada mas que darle animos para el domingo!

Força sabadell!

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #38 el: 20 de Juny de 2007, 14:09:30 pm »
correcto FIRMEZA...en algun otro post ya dije que no era momento..pero parece que hay algun lumbreras y algun bustingorri por aqui hablando de lo que no toca...posponer los temas que no tocan ahora que tiempo habrá...
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #39 el: 20 de Juny de 2007, 18:50:48 pm »
No estic gens d'acord. Els titulars han de seguir TOTS i si cal s'haurien d'apuntalar algunes posicions concretes, però la base ha de ser la mateixa.

Jo penso igual que l'amic SabaBrugge... renovacio a tota la plantilla (90%) com a premi i reforçar algunes posicions puntuals amb jugadors de categoria demostrable.

Tenim un equip que ens ha pujat, acoplat, un equip de currantes i pencaires i el volem canviar tot... aixo nomes passa aqui, som com som i no ho podem evitar  :mmmm

Visca el Sabadell pa lo bueno i pa lo malo

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005