Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Cita de: vic@rlekinat en 17 de Juliol de 2007, 12:39:44 pm......... i jo seré el primer de Vic a comprar-la, akesta tarda vinc, m'haurieu de dir on es troba la botiga que jo no conec gaire la ciutat, indiqueu-me please!!! després passaré a veure la paxanga que es munten alguns forerus i babajar amb els desplaçaments de pilota del pirri i les noves sabatilles del GUTI, vaja UNS CRaKSjo acabo de venir ara de la botiga i, per exemple, no tenen talles XL de la samarreta vermella, ni tenen de moment talles petites per nanos/dones. M'ha dit que pel dijous espera que li portin material, però que no li asseguren quin material li portaran.i et quedaràs amb les ganes de veure les meves sabatilles noves, perque al final no puc venir
......... i jo seré el primer de Vic a comprar-la, akesta tarda vinc, m'haurieu de dir on es troba la botiga que jo no conec gaire la ciutat, indiqueu-me please!!! després passaré a veure la paxanga que es munten alguns forerus i babajar amb els desplaçaments de pilota del pirri i les noves sabatilles del GUTI, vaja UNS CRaKS
demà tindran totes les talles i ja podren posar número i nom
quan costa possar número i tot?
Jo si puc hi aniré dimecres a la tarda, aprofitant que després aniré a la presentació, per veure si han arribat.
Si, 0,5 per lletra.... hauràs d'escurçart-te el nom..... Jo volia una XL, però van dir-me dissabte que fins avui a la tarda no en tindrien......Jo si puc hi aniré dimecres a la tarda, aprofitant que després aniré a la presentació, per veure si han arribat.
Cita de: MUTIO en 23 de Juliol de 2007, 23:18:58 pmSi, 0,5 per lletra.... hauràs d'escurçart-te el nom..... Jo volia una XL, però van dir-me dissabte que fins avui a la tarda no en tindrien......Jo si puc hi aniré dimecres a la tarda, aprofitant que després aniré a la presentació, per veure si han arribat. mutio una XL de la 1ª equipació o la 2ª ?Es la més gran la XL? o dic perq si tu demanes una XL jo en necessito una més gran a la força.
Quan me les provi, llavors veuré si em va millor la XL o la XXL....