Autor Tema: Nova equipació  (Llegit 39789 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: Nova equipació
« Respondre #240 el: 25 de Juliol de 2007, 15:42:37 pm »
Mira que a la lliga espanyola encara tenim sort perque venen la camiseta amb el parche oficial de la lliga, que això a la Premier tu fan pagar, i no son barats.
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #241 el: 25 de Juliol de 2007, 15:46:38 pm »
si tot es resumeix amb lo que diu el Ferni, cadascu es gasta els diners amb lo que vol. i apartit d'aqui tothom es lliure en opinar si ho ha trobat car o barat. es aixi de simple.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #242 el: 25 de Juliol de 2007, 16:33:41 pm »
Doncs això, cadascú s'ho gasta en lo que li agrada, si el Ferni es compra la samarreta del Milan (ell mateix ho ha dit) vol dir que ja s'ha gastat 67 euros, per tant, no sé perquè tanta cagarela amb 48 pel seu club de veritat (em refereixo al Sabadell, pq suposo que és així). El que vull dir és que de 67 a 48 hi ha una diferencia de 19€ i de 35 a 48 hi ha una diferencia de 13 (entre els preus de Nil Bambi a TERCERA DIVISIÓ i els de Joan Sports a SEGONA B). I poso les categories perquè és l'argument del Ferni, no perquè jo em cregui que és exclusivament qüestió de categoria esportiva.

Resumint, si vols la compres i sinó portes una altra samarreta d'un altre temporada o vas de casual i ja està. Jo no li donaria més voltes.

Per cert, PIPO, el preu de 54,95€ ho he donat perquè la vaig veure a El Corte Inglés de Sabadell. Per cert, és de marca Joma, sí aquella marca tant prestigiosa que va vestir el Sabadell la temporada passada  :oooooo:
Honor al Sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #243 el: 25 de Juliol de 2007, 16:46:26 pm »

Per cert, PIPO, el preu de 54,95€ ho he donat perquè la vaig veure a El Corte Inglés de Sabadell. Per cert, és de marca Joma, sí aquella marca tant prestigiosa que va vestir el Sabadell la temporada passada  :oooooo:

si tens rao,ara que m'enrecordo les que em portaven del corte ingles de coruña era la segona equipació que aqui no la tenen com es normal.

en fi que jo ja m'he gastat 114 en les 2 samarretes,1 pulsera, la samarreta de a 1a a 2a o a 3a soc del sabadell i el carnet de soci (l'haig d'anar a renovar) mes lo que em gastare a les vacances potser acabo el mes amb numeros vermells pero estic ben orgullos d'haver-ho fet  :visca  :visca
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #244 el: 25 de Juliol de 2007, 22:56:07 pm »
Esta tarde en la presentación del equipo, he visto muchos arlequinados con la camiseta nueva y la verdad es que cada vez me gusta más. finalmente he decidido que compraré la roja.  :clap

:bandera SEMPRE ARLEKINAT  :scut

Desconnectat oscar

• Aleví
  • Missatges: 77
« Respondre #245 el: 25 de Juliol de 2007, 23:32:03 pm »
Us passo el link de la seva pàgina web on podreu veure que la seva vestimenta la porten equips com el Everton, el Celtic de Glasgow, Mónaco o Leeds.....
Aquests equips han assolit reptes històrics....
Per què no????

http://www.jako.de/start
Visca el Sabadell desde Gelida !!!!

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #246 el: 23 de Agost de 2007, 21:42:47 pm »
semafor vermell als nous encarregats de les botigues del merchandising del Sabadell...i aixo que els conec de fa anys, pero vull criticar oficialment...
Resulta que la botiga no l'obren fins el 3 de setembre i...sorpresa!!ja no els hi queden samarretes per vendre i a més jo li vaig regalar la bufanda (objecte imprescindible-supersticios) al Tonio Mora.
Aixi que estare ben be 4 partits sense la samarreta d'aquest any i no podre estranar la temporada amb bufanda...

Puc demanar danys i perjudicis...???
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #247 el: 23 de Agost de 2007, 22:30:33 pm »
Pues si , es triste.... Si no vendemos ahora (en veranito) camisetas del equipo, cuando las vamos a vender??   Mi hermano vino a principios de mes expresamente desde l'hospitalet para lucir camiseta durante las vacaciones por españa y se encontró con eso... Que no habian!!   Que no habiamos cambiado a mejor??   No nos aseguramos tener una marca exclusiva para nosotros con buen servicio??   Y lo de la tienda arlequinada... era esa tienda?  Ese rinconcito??   Cerrada hasta el otoño, no está mal....      :paret
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #248 el: 24 de Agost de 2007, 13:25:35 pm »
Pues si , es triste.... Si no vendemos ahora (en veranito) camisetas del equipo, cuando las vamos a vender??   Mi hermano vino a principios de mes expresamente desde l'hospitalet para lucir camiseta durante las vacaciones por españa y se encontró con eso... Que no habian!!   Que no habiamos cambiado a mejor??   No nos aseguramos tener una marca exclusiva para nosotros con buen servicio??   Y lo de la tienda arlequinada... era esa tienda?  Ese rinconcito??   Cerrada hasta el otoño, no está mal....      :paret

y como alguien dijo por aquí, con horario de ricaxon, ya que no abren los lunes por la mañana, y un día fuimos unos cuantos foreros i el dependiente estaba cerrando la tienda para seguramente irse a tomar algo a la cafeteria del al lado.. :ostres :ko
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #249 el: 24 de Agost de 2007, 17:59:44 pm »
jeje!!pos vaya tela!!al final ira peor con esta marca que con joma!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #250 el: 26 de Agost de 2007, 20:26:23 pm »
Heu vist que monus anavem avui? semblavem tot uns figurins... 1a equipació, pantalons trets de ves a saber on de color blau fosc les i mitjetes vermelles... jijijijiji bon joc no però de models em fet un rato  :****
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #251 el: 26 de Agost de 2007, 21:56:50 pm »
Heu vist que monus anavem avui? semblavem tot uns figurins... 1a equipació, pantalons trets de ves a saber on de color blau fosc les i mitjetes vermelles... jijijijiji bon joc no però de models em fet un rato  :****
Pos el pantaló crec que era de la marca Kipista. D'on son?  :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #252 el: 26 de Agost de 2007, 22:01:00 pm »
Kipsta es marca del decathlon ;)

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #253 el: 26 de Agost de 2007, 22:01:08 pm »
l'arbit ens haura prohibit jugar amb els pantalons blaus i ens els hauran deixat no? igual que a la segona part els hi han dit que es posessin les mitges vermelles.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #254 el: 26 de Agost de 2007, 22:04:00 pm »
Trobo una vergoña aixo de les equipacions, les destrossen i no entenc perque. Perque el Sabadell amb la primera equipació sencera podia haver jugat perfectament  :no:

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #255 el: 26 de Agost de 2007, 22:30:34 pm »
Trobo una vergoña aixo de les equipacions, les destrossen i no entenc perque. Perque el Sabadell amb la primera equipació sencera podia haver jugat perfectament  :no:

no ja que els pantalons i mitjetes són totalment iguals.

Avui la cagada el responsable de les equipacions... digali Cucu digali rafa... qui sigui !!!

que costa viatjar amb les 2 equipacions sempre? aixi si l'arbitre es possa ***** doncs juguem amb una o altre !!! però almenys no farem el pena !!! xq avui, la imatge era lamentable...

A mode de broma, destacar l'Oscar Sierra... samarreta blava-blanca, pantalons blaus fosc, mitjetes vermelles i botes grogues  :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #256 el: 26 de Agost de 2007, 22:34:03 pm »
Correcte, però encara que mitjons i pantalons siguin iguals, no crec necessari el canvi d'equipació vaja. Força diferents eren els equipatges :wacky:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #257 el: 26 de Agost de 2007, 22:52:23 pm »
Aquí podeu veure una petita foto de com anavem vestits a la 2a part.... no es veu molt bé... però..... Perque us feu una idea.

http://www.miequipo.es/jornada/miequipo/noticias.asp?Eqp=Sabadell&Id=7542&Grp=g3
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #258 el: 11 de Setembre de 2007, 00:15:24 am »
Correcte, però encara que mitjons i pantalons siguin iguals, no crec necessari el canvi d'equipació vaja. Força diferents eren els equipatges :wacky:
Avui he vist el programa akell del 33, que més que un programa és un flash, sobre els gols de 2a 2aB i 3a. Doncs han passat les imatges del Barça B - Balaguer, tots dos duien pantalons blaus i a més un dels colors (vermell) coincidia amb les samarretes dels dos ekips.
Pregunto, qui té potestat per fer-nos canviar a nosaltres l'ekipació quan ens passa que anem amb samarreta arlekinada blava i blanca i el contrari vesteix de color groc si només coincideixen els mitjons. Hi ha certament una llei o és una decisió de l'arbitre?

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #259 el: 11 de Setembre de 2007, 15:34:09 pm »
Avui he vist el programa akell del 33, que més que un programa és un flash, sobre els gols de 2a 2aB i 3a. Doncs han passat les imatges del Barça B - Balaguer, tots dos duien pantalons blaus i a més un dels colors (vermell) coincidia amb les samarretes dels dos ekips.
Pregunto, qui té potestat per fer-nos canviar a nosaltres l'ekipació quan ens passa que anem amb samarreta arlekinada blava i blanca i el contrari vesteix de color groc si només coincideixen els mitjons. Hi ha certament una llei o és una decisió de l'arbitre?

És una decisió dels àrbitres. I normalment n'hi ha molt de "repipis"...