Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Sí, eso sí. Parece bastante clásica. O a lo mejor nos acostumbramos a algo demasiao moderno con joma xD
No m'agrada. Espero, almenys, que les mitges siguin a ratlles.
doncs aixi a simple vista el disseny no m'agrada gens,com diu l'amic murciano sembla una samarreta de fot 20 anys,esperarem a poder veurela be,i tambe que la publicitat si esta ben posada no com fins ara
Cita de: dagar en 27 de Juny de 2007, 21:44:23 pmdoncs aixi a simple vista el disseny no m'agrada gens,com diu l'amic murciano sembla una samarreta de fot 20 anys,esperarem a poder veurela be,i tambe que la publicitat si esta ben posada no com fins ara Però es que hem de tornar allà on erem fa 20 anys!!!!!!!a mi m'agrada el fet que la publi no xafa la imatge, i segur que quan la tinguem a les mans ens agradarà a tots.L'Última era moderna però no era totalment arlekinada, els quadres per darrera estavan distribuits al revès!!!!!
Entre aquesta i la Massana, em quedo amb la Massana, tot i que amb els anys el blau s'ha tornat lila.Per cert, la Rox no és pas dels 80, sinó de mitjans dels 90. (no sé què pinta l'emoticon, però m'agrada)Citar