Autor Tema: Música de la festa major 2007  (Llegit 43620 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Música de la festa major 2007
« el: 05 de Juliol de 2007, 15:27:57 pm »
Ya se sabe el programa de música de la festa majpr de sabadell,alex ubago, fangoria (alaska), antonia font, el gi**no anton, la dako stile y el langui... Que os parece, yo creo que solo ire a ver a fangoria.
« Darrera modificació: 25 de Agost de 2007, 21:40:35 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Música de la festa major 2007
« Respondre #1 el: 05 de Juliol de 2007, 17:20:13 pm »
jo conec un company que segur que no es perd fangoria  ;D  ;)  :pilotasso
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat ce_Sbd

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #2 el: 05 de Juliol de 2007, 18:07:04 pm »
antcarcer de donde lo has sacado? a mi personalmente no me gusta ninguno y eso que me gusta la musica pop-rock en español....Creo que desde hace años la calidad de los conciertos ha ido bajando progresivamente creo que el ayuntamiento prefiere gastarse la pasta en otra cosa :**** :**** :****  Tan solo recordad los conciertos de dover,antonio orozco,rosa, amaral, la propuesta para que viniera estopa...esos si que eran buenos conciertos!!!claro que cada uno tiene sus gustos y habra gente que no le guste nada este tipo de musica y habra gente que adore a fandoria o alex ubago :mmmm

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #3 el: 05 de Juliol de 2007, 18:09:30 pm »
tu mismo lo has dicho para gustos los colores y si a ti no te gustan estos grupos seguro que habra gente que si que le gusta ;) :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

antcarcer

• Visitant
« Respondre #4 el: 05 de Juliol de 2007, 19:09:58 pm »
Lo puedes leer en
www.radiosabadell.f m
 :beer2

Ferni

• Visitant
« Respondre #5 el: 05 de Juliol de 2007, 20:23:24 pm »
Jo només conec al Ales Lumbago a la resta o és q estic desfassat en tema música o més q grups em semblen menjars del mc donalds: un mc langui un dako stile doble un fangoria con cebolla y patatas.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #6 el: 05 de Juliol de 2007, 20:27:16 pm »
Dels grups que vindran a cantar conec a Alex Ubago i Fangoria, pero vaja no aniré a cap d'ells. Em sembla que em decantaré per les barraques.. :borratxo  :laugh:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Ferni

• Visitant
« Respondre #7 el: 05 de Juliol de 2007, 20:54:11 pm »
La festa major de Sabadell en su línia... cada cop pitjor,  farem com sempre 300 voltes per la fira mirant nenetes de pza España, uns Can Pexanos al Chumi Churri, veient el correfoc i els petardos de l'últim dia.... :ok

PER LA FESTA MAJOR A................ CARPAS BORA!!!!!  ;D ;D

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #8 el: 05 de Juliol de 2007, 20:56:24 pm »
la fiesta mayor es para ir a barracas! :pilotasso
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat ce_Sbd

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #9 el: 05 de Juliol de 2007, 21:00:53 pm »
havia llegit al diari de sbd que aquest any volien cambiar de lloc les barraques de sant oleguer algu sap alguna cosa?

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #10 el: 05 de Juliol de 2007, 21:19:01 pm »
havia llegit al diari de sbd que aquest any volien cambiar de lloc les barraques de sant oleguer algu sap alguna cosa?

les passen al centre, però no sé ben bé on

antcarcer

• Visitant
« Respondre #11 el: 05 de Juliol de 2007, 21:33:50 pm »
Al centro? Si decian que ya lo dejarian fuera de la bassa :allloro

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #12 el: 05 de Juliol de 2007, 21:44:42 pm »
si decian al centro este año, kreo no es nada seguro ke en el parking de la calle creueta!  :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #13 el: 05 de Juliol de 2007, 22:28:41 pm »
la fiesta mayor es para ir a barracas! :pilotasso
a barracas? ................... ................... ................... ....... mejor me callo si digo lo q pienso de las Barracas, q cada cual se divierta como quiera.

:-X :-X :-X
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Ferni

• Visitant
« Respondre #14 el: 05 de Juliol de 2007, 22:36:30 pm »
al centre?  antigament si malament no recordo les possaven a l'avinguda aquella del costat del club natació pero q ara allà hi ha pisos... no se on ho possaran això al centre.
El centre és un barri amb glamour per a possar aquella marranada.... si és q passarem de veure al passeig gent ballant sardanes a veure okupes pixant i vomitant a la pza Marcet.  :bigcry: :ko :bigcry: :ko

Jo a barrakes hi he estat un parell d cops i em va passar la sensacional idea de demanar un entrepà de bacon pero q veient qui m'el va fer l'entrepà  s'em van passar les ganes de menjar entrepans durant 20 anys... i sort q no vaig beure res si no encara aniria colocat  :Paletas:... em sembla q encara tinc polls d'aquell dia...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 05 de Juliol de 2007, 22:43:52 pm »
Jo a barrakes hi he estat un parell d cops i em va passar la sensacional idea de demanar un entrepà de bacon pero q veient qui m'el va fer l'entrepà  s'em van passar les ganes de menjar entrepans durant 20 anys...

Que si, Ferni, que en resum, no et vas menjar un truny a les barraques.

Pensa que a la festa major d'un poble, hi ha d'haver una mica de tot per a tots els gustos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #16 el: 05 de Juliol de 2007, 22:44:16 pm »
al centre?  antigament si malament no recordo les possaven a l'avinguda aquella del costat del club natació pero q ara allà hi ha pisos... no se on ho possaran això al centre.
El centre és un barri amb glamour per a possar aquella marranada.... si és q passarem de veure al passeig gent ballant sardanes a veure okupes pixant i vomitant a la pza Marcet.  :bigcry: :ko :bigcry: :ko

Jo a barrakes hi he estat un parell d cops i em va passar la sensacional idea de demanar un entrepà de bacon pero q veient qui m'el va fer l'entrepà  s'em van passar les ganes de menjar entrepans durant 20 anys... i sort q no vaig beure res si no encara aniria colocat  :Paletas:... em sembla q encara tinc polls d'aquell dia...

:laugh: :laugh: :laugh:
una mica exagerat, pero la veritat esque això de les "barraques!", es una excusa per a que nens de 13-16 anys s'emborraxin, amb alchol barato i calent...es una guarrada, jo i vaig asistir un any, i ja m'han vist prou...tot ple de grupets de nens i nenes fuman porros, potats per tot arreu, i a sobre la gentuza aquesta dels "red-skins" peganse entre ells... :Hecho_polvo:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Ferni

• Visitant
« Respondre #17 el: 05 de Juliol de 2007, 22:49:17 pm »
Jo a barrakes hi he estat un parell d cops i em va passar la sensacional idea de demanar un entrepà de bacon pero q veient qui m'el va fer l'entrepà  s'em van passar les ganes de menjar entrepans durant 20 anys...

Que si, Ferni, que en resum, no et vas menjar un truny a les barraques.

Pensa que a la festa major d'un poble, hi ha d'haver una mica de tot per a tots els gustos.

si pero q no m'ho fotin al centre home.. q pot ser un caos anar a sopar o pendre algo pel centre i per allà et possin les Barrakes nose..... penso q és un tipus de festa per a possar en un lloc una mica aillat d la ciutat.
Clar q el centre és molt llarg i si ho acaben fent a qualsevol carrer d'entre la Rambla i Gran Via doncs tampoc molestarà, ara ve imagina't q ho foten a la psa dr robert o al c/ de Gracia.. mare meva.... estarien 3 anys treient vomitats de la psa St. Roc....
Q consti q jo no tinc res en contra de cap colectiu, simplement vec poc coherent en un lloc on es passeixen parelles grans d Sabadell, fan sardanes, jocs per a nens i van  noietes amb bolsos de la TOUS acabin possant les barrakes.... seria com montar el Megaaplec Dance al mig de la Rambla o la fiesta de despedida del Xque a Hostafrancs....  :Hecho_polvo:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #18 el: 05 de Juliol de 2007, 22:57:46 pm »
A l'aparcament de terra de davant de l'eix Macià, l'haurien de posar :icon_exclaim: :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #19 el: 05 de Juliol de 2007, 22:58:42 pm »
ferni en la plaza del doctor robert no te preocupes ke no jajajaja namas le faltaria eso al bustos el dejarian el ayuntamiento bien guapo y la plaza tremenda, yo kreo ke en el parking del creueta, pero bueno realmente alli donde estava ya estavan bastante bien :beer2