Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
havia llegit al diari de sbd que aquest any volien cambiar de lloc les barraques de sant oleguer algu sap alguna cosa?
Cita de: 100%sabadell en 05 de Juliol de 2007, 20:56:24 pmla fiesta mayor es para ir a barracas! a barracas? ................... ................... ................... ....... mejor me callo si digo lo q pienso de las Barracas, q cada cual se divierta como quiera.
la fiesta mayor es para ir a barracas!
Jo a barrakes hi he estat un parell d cops i em va passar la sensacional idea de demanar un entrepà de bacon pero q veient qui m'el va fer l'entrepà s'em van passar les ganes de menjar entrepans durant 20 anys...
al centre? antigament si malament no recordo les possaven a l'avinguda aquella del costat del club natació pero q ara allà hi ha pisos... no se on ho possaran això al centre.El centre és un barri amb glamour per a possar aquella marranada.... si és q passarem de veure al passeig gent ballant sardanes a veure okupes pixant i vomitant a la pza Marcet. Jo a barrakes hi he estat un parell d cops i em va passar la sensacional idea de demanar un entrepà de bacon pero q veient qui m'el va fer l'entrepà s'em van passar les ganes de menjar entrepans durant 20 anys... i sort q no vaig beure res si no encara aniria colocat ... em sembla q encara tinc polls d'aquell dia...
Cita de: Ferni en 05 de Juliol de 2007, 22:36:30 pmJo a barrakes hi he estat un parell d cops i em va passar la sensacional idea de demanar un entrepà de bacon pero q veient qui m'el va fer l'entrepà s'em van passar les ganes de menjar entrepans durant 20 anys...Que si, Ferni, que en resum, no et vas menjar un truny a les barraques.Pensa que a la festa major d'un poble, hi ha d'haver una mica de tot per a tots els gustos.