Autor Tema: VIATGE A MIERES  (Llegit 38121 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: VIATGE A MIERES
« Respondre #100 el: 16 de Juny de 2007, 17:57:06 pm »
Si, que lástima    :paret    .... la verdad, es que me gustan mas las triunfitas, y Soraya...    :cor  , la verdad que cantar no se como canta, pero.....    :cor

Y tranqu, que Murci no ha cambiado, sigue siendo igual de fiestero, ya lo verás en Mieres, que tiemble Asturies     :festival
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #101 el: 16 de Juny de 2007, 22:00:37 pm »
A la Soraya no però em sembla que si podrem veure formula V!!!! M'encanten, són els millors músics espanyols de tota la història.

Alguien de Mieres podría confirmarme si vendrá FormulaV?

"Eva Maria se fue..."
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat daduar

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 24
    • Foro del Caudal Deportivo
« Respondre #102 el: 17 de Juny de 2007, 00:48:36 am »
Pues formula V actua la madrugada del sabado al domingo a la 1, una vez termines los fuegos artificiales y la hoguera.

ferni20

• Visitant
« Respondre #103 el: 17 de Juny de 2007, 15:21:01 pm »
alguien sabe la distancia desde Renfe al campo del Caudal?

Desconnectat daduar

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 24
    • Foro del Caudal Deportivo
« Respondre #104 el: 17 de Juny de 2007, 21:53:30 pm »
Pues andando de 5 a 10 minutos, dependiendo del paso que lleves, pero esta muy cerca, hay que cruzar un puente que pasa por encima de la autovia y el rio, luego girar a la izquierda y andar unos 400 metros, volver a girar a la izquierda unos 100 metros, y mas o menos llegaste. no esta muy bien explicado, pero no esta lejos.

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
« Respondre #105 el: 17 de Juny de 2007, 21:54:56 pm »
Quan sabrem tota l'informació sobre els autocars que organitzen les penyes?
Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #106 el: 17 de Juny de 2007, 23:45:01 pm »
segurament, m'esperaré a dimecres a veure si hi ha avió arlequinat (ojalà...!)

sino, espero que dues o tres persones s'apuntin per venir amb mi en cotxe, sortint de manresa a les 8 del matí, ja que tinc boda la nit abans al berguedà...  si algú s'apunta que m'envïi missatge a través del privat.

la idea seria tornar dilluns tranquilament...   i sino, a males després del partit.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
BON VIATGE A MIERES
« Respondre #107 el: 19 de Juny de 2007, 03:41:49 am »
Encara es d'hora per desitjarus un bon viatge a Mieres a tots els foreros que teniu la gran sort de poder-hi anar pero tinc ganes de fer un petit discurs xD
Des del dia que es va coneixer que les fases d'ascens serien aquests 4 diumenges de juny em vaig jurar que aniria alla on fos a veure les 2 eliminatories pero per desgracia nomes he pogut cumplir la de Mallorca on ja vaig tenir que demanar festa al treball i per sort me la van donar pero en aquest cas ho he intentat TOT per poder escaparme a Mieres pero no puc,no em deixen :bigcry:  :bigcry:
He estat a 14 dels 20 desplaçaments que portem aquest any, he patit en gairebe tots els camps amb tots vosaltres,uns dies pitjors altres millors pero la tonica en la majoria de partits de visitant ha estat patir i patir i patir.
L'unic desplaçament plàcid que he tingut va ser el primer, a Castelldefels ,on ens vem posar 0-4 molt aviat i encara que ens retallessin el marcador no es va patir.Vaig estar a Manresa,la major part del partit perdent 1-0 fins que per fi a l'ultim minut el golàs de Miki de falta ens va fer esclatar de joia i fins i tot saltar al camp a celebrar-ho.Vaig estar a Sant boi, a la 1a part al turonet on no es veia practicament res i a sobre perdiem 1-0 desde el principi, a la 2a part ajupit a terra veient-ho per una rejilla entre les tanques vem poder cel.lebrar com bojos el gol en els ultims minuts com si fos la final de la champions abraçant-nos hasta amb els polis.Vaig patir a Reus on vem perdre 1-0 i jugant bastant malament.Vaig estar a Masnou on vem guanyar patint fins al final 1-2,m'enrecordo demanant l'hora 5 minuts abans perque el Masnou apretava de valent jeje.Vaig estar a Mataró on vem perdre a falta de 5 minuts per acabar despres d'anar guanyant 0-1 i ens deixavem el liderat i donavem vida a l'equip del Maresme.Vaig estar a la Rapita,que dir d'aquest desplaçament,tots els que vem estar allà vem patir amb el tracte d'aquella autentica fauna zoologica, el resultat va ser el de menys ja que si haguessim guanyat igual ens haguessin apunyalat.Vaig estar a Gavà apretant amb tots vosaltres els punys perque no ens marquessin el gol despres d'estar mitg partit amb un jugador menys, es va patir de valent pero vem poguer treure un punt importantissim.Vaig estar al mini estadi,una de les pitjors tardes,una altra derrota als ultims minuts apart del resultat sortir a tota mexa del camp per no arribar tard a treballar.Vaig estar al Prat,una vegada mes patint i patint fins al final,el golas de Roberto a l'ultim minut i veure a tota la gent com esclatava d'alegria.Vaig estar al Nou Sardenya,un altre golas de Roberto ens donava els 3 punts pero que vem acabar fent? PATIR jeje De Navas ens salvava amb 2-3 aturades al final del partit espectaculars.Vaig estar a Blanes, Ollés ens donava la victoria a l'ultim minut i tornar a veure a la millor afició del mon, emocionada i exultant per una victoria importantissima. I finalment vaig estar a Vilanova on buscavem el liderat,potser juntament amb el de Castefa el partit mes placid els ultims nervis i patiments els deixavem ja pel play off.I per ultim Mallorca, mai a la vida m'havia emocionat tant en un camp de futbol com en el Lluis Sitjar,tot el partit resant,patint, esperant el gol que mai arribava,una prorroga epica on De Navas ens salvava a l'ultim minut amb una parada antologica,arribava la tanda de penalts,anavem marcant,ells fallant,miraves a un costat i veies gent plorant de tots els nervis passats,altres seguient resant,altres ens abraçavem amb la 1a persona que veiem i per fi podiem respirar estavem classificats,tot el patiment de tots els desplaçaments havia valgut la pena per tenir un final aixi,(llastima,no era el final, encara quedava una eliminatoria) pero el destí ens ha regalat a tots els arlequinats que l'ultim desplaçament de la temporada sigui una festa grandiosa i per fi deixem de patir (almenys en aquesta temporada)es per tot això que em fot moltissim no poder-vos acompanyar en aquest desplaçament (salvo catastrofe) tan placid,tan maco,tan historic etc.
Teniu la gran sort d'anar a DISFRUTAR d'aquest ascens.SI nomes a DISFRUTAR !! s'acabat el patir,s'acabat preguntar que ha fet el Reus,que ha fet el Gava,que ha fet el Girona,que ha fet el Vilanova.
En fi,que disfruteu moltissim,que tingueu un viatge maravellos, segur que el recordareu per sempre.animeu per mi,emborratxeu-vos per mi,canteu per mi,balleu per mi xD jo em deixare la veu des de la plaça sant roc pero no serà el mateix,quan us vegi per la tele segur que em cau alguna llagrimeta per no poder-ho cel.lebrar alla amb tots vosaltres.
BON VIATGE !! i perdoneu per la rallada (he dit petit discurs pero al final ha estat una mica llarg xD)
HONOR AL SABADELL !! :bandera :scut :bandera
 :xin-xin :xin-xin
« Darrera modificació: 19 de Juny de 2007, 03:45:59 am per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
Re: BON VIATGE A MIERES
« Respondre #108 el: 19 de Juny de 2007, 08:50:46 am »
Dios que llarg  ;D  ... podries fer ara la versió reduïda?  :Paletas:

:xin-xin
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat lopart

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #109 el: 19 de Juny de 2007, 09:20:12 am »
pipo me has echo llorar te lo digo enserio porque cada desplazamiento a sidi especial ,por que creo que nosotros la aficion somos especiales un sentiment uns colors un orgoll pero como tu dices creo que en mieres estaremos todos los que bamos y los que no pueden ir un abrazo

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #110 el: 19 de Juny de 2007, 11:24:48 am »
pipo yo estare alli por ti !!!!!!!!!! :scut :scut :scut :scut
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #111 el: 19 de Juny de 2007, 12:42:17 pm »
No pateixis que als Hermanos Antuña de Mieres, estaran tots els arlequinats de pro, de cor, de pensament, d'esperit, i també els que s'hagin desplaçat.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #112 el: 19 de Juny de 2007, 13:43:23 pm »

si et llegeixes les ultimes 10 linies ja en tens prou xD lo altre simplement es una experiencia personal si t'he aburrit ho sento  :xin-xin
muxas gracias lopart y mark !  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #113 el: 19 de Juny de 2007, 21:43:32 pm »

si et llegeixes les ultimes 10 linies ja en tens prou xD lo altre simplement es una experiencia personal si t'he aburrit ho sento  :xin-xin
muxas gracias lopart y mark !  :xin-xin
No home no m'ha aburrit, només ho he dit per fer conya.  :xin-xin  Està molt bé
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #114 el: 19 de Juny de 2007, 22:24:02 pm »
Es sap alguna cosa dels autocars?

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #115 el: 19 de Juny de 2007, 23:21:15 pm »
yo tampoc puc anar Pipo, també per treball, y també vaig per-jurar que aniria allà on fos...però...també he estat a molts desplaçaments...(els de la firma)...pero ens veurem a la paça DOCTOR ROBERT per animar al nostre sabadell desde allà... :-\ ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #116 el: 19 de Juny de 2007, 23:48:00 pm »
resis no vienes?  :'(  y con quien me abrazare a llorar cuando pite el arbitro el final del partido?  :plora bueno tio ya buscaré otra pareja de baile  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat firmeza

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #117 el: 20 de Juny de 2007, 10:58:12 am »
Holaaa! Yo ire a Mieres en coche, y me sobran 2 plazas, si alguno se quiere apuntar que me lo diga! No os preocupeis por el dinero, vale?

Desconnectat ARLEKINAT69

• Infantil
  • Missatges: 132
  • SENTIMENT ARLEKINAT
« Respondre #118 el: 20 de Juny de 2007, 10:59:50 am »
JO ESTIC A MORT AMB LO QUE HA DIT EN PIPO PERO QUE SAPIGUEU ELS QUE VIATGEU A MIERES QUE DESDE SABADELL A LA PLAÇA SANT ROC  ESTAREM AMB VOSALTRES AMB TOTA LA FORÇA  QUE PODEM .BON VIATGE .

Desconnectat arlekinada

• Infantil
  • Missatges: 185
  • Gènere: Femení
« Respondre #119 el: 20 de Juny de 2007, 14:21:24 pm »
yo tampoc puc anar Pipo, també per treball, y també vaig per-jurar que aniria allà on fos...però...també he estat a molts desplaçaments...(els de la firma)...pero ens veurem a la paça DOCTOR ROBERT per animar al nostre sabadell desde allà... :-\ ;)

:no:
trankilo ya disfrutare yo por ti  :tongue3: