Encara es d'hora per desitjarus un bon viatge a Mieres a tots els foreros que teniu la gran sort de poder-hi anar pero tinc ganes de fer un petit discurs xD
Des del dia que es va coneixer que les fases d'ascens serien aquests 4 diumenges de juny em vaig jurar que aniria alla on fos a veure les 2 eliminatories pero per desgracia nomes he pogut cumplir la de Mallorca on ja vaig tenir que demanar festa al treball i per sort me la van donar pero en aquest cas ho he intentat TOT per poder escaparme a Mieres pero no puc,no em deixen
He estat a 14 dels 20 desplaçaments que portem aquest any, he patit en gairebe tots els camps amb tots vosaltres,uns dies pitjors altres millors pero la tonica en la majoria de partits de visitant ha estat patir i patir i patir.
L'unic desplaçament plàcid que he tingut va ser el primer, a Castelldefels ,on ens vem posar 0-4 molt aviat i encara que ens retallessin el marcador no es va patir.Vaig estar a Manresa,la major part del partit perdent 1-0 fins que per fi a l'ultim minut el golàs de Miki de falta ens va fer esclatar de joia i fins i tot saltar al camp a celebrar-ho.Vaig estar a Sant boi, a la 1a part al turonet on no es veia practicament res i a sobre perdiem 1-0 desde el principi, a la 2a part ajupit a terra veient-ho per una rejilla entre les tanques vem poder cel.lebrar com bojos el gol en els ultims minuts com si fos la final de la champions abraçant-nos hasta amb els polis.Vaig patir a Reus on vem perdre 1-0 i jugant bastant malament.Vaig estar a Masnou on vem guanyar patint fins al final 1-2,m'enrecordo demanant l'hora 5 minuts abans perque el Masnou apretava de valent jeje.Vaig estar a Mataró on vem perdre a falta de 5 minuts per acabar despres d'anar guanyant 0-1 i ens deixavem el liderat i donavem vida a l'equip del Maresme.Vaig estar a la Rapita,que dir d'aquest desplaçament,tots els que vem estar allà vem patir amb el tracte d'aquella autentica fauna zoologica, el resultat va ser el de menys ja que si haguessim guanyat igual ens haguessin apunyalat.Vaig estar a Gavà apretant amb tots vosaltres els punys perque no ens marquessin el gol despres d'estar mitg partit amb un jugador menys, es va patir de valent pero vem poguer treure un punt importantissim.Vaig estar al mini estadi,una de les pitjors tardes,una altra derrota als ultims minuts apart del resultat sortir a tota mexa del camp per no arribar tard a treballar.Vaig estar al Prat,una vegada mes patint i patint fins al final,el golas de Roberto a l'ultim minut i veure a tota la gent com esclatava d'alegria.Vaig estar al Nou Sardenya,un altre golas de Roberto ens donava els 3 punts pero que vem acabar fent? PATIR jeje De Navas ens salvava amb 2-3 aturades al final del partit espectaculars.Vaig estar a Blanes, Ollés ens donava la victoria a l'ultim minut i tornar a veure a la millor afició del mon, emocionada i exultant per una victoria importantissima. I finalment vaig estar a Vilanova on buscavem el liderat,potser juntament amb el de Castefa el partit mes placid els ultims nervis i patiments els deixavem ja pel play off.I per ultim Mallorca, mai a la vida m'havia emocionat tant en un camp de futbol com en el Lluis Sitjar,tot el partit resant,patint, esperant el gol que mai arribava,una prorroga epica on De Navas ens salvava a l'ultim minut amb una parada antologica,arribava la tanda de penalts,anavem marcant,ells fallant,miraves a un costat i veies gent plorant de tots els nervis passats,altres seguient resant,altres ens abraçavem amb la 1a persona que veiem i per fi podiem respirar estavem classificats,tot el patiment de tots els desplaçaments havia valgut la pena per tenir un final aixi,(llastima,no era el final, encara quedava una eliminatoria) pero el destí ens ha regalat a tots els arlequinats que l'ultim desplaçament de la temporada sigui una festa grandiosa i per fi deixem de patir (almenys en aquesta temporada)es per tot això que em fot moltissim no poder-vos acompanyar en aquest desplaçament (salvo catastrofe) tan placid,tan maco,tan historic etc.
Teniu la gran sort d'anar a DISFRUTAR d'aquest ascens.SI nomes a DISFRUTAR !! s'acabat el patir,s'acabat preguntar que ha fet el Reus,que ha fet el Gava,que ha fet el Girona,que ha fet el Vilanova.
En fi,que disfruteu moltissim,que tingueu un viatge maravellos, segur que el recordareu per sempre.animeu per mi,emborratxeu-vos per mi,canteu per mi,balleu per mi xD jo em deixare la veu des de la plaça sant roc pero no serà el mateix,quan us vegi per la tele segur que em cau alguna llagrimeta per no poder-ho cel.lebrar alla amb tots vosaltres.
BON VIATGE !! i perdoneu per la rallada (he dit petit discurs pero al final ha estat una mica llarg xD)
HONOR AL SABADELL !!