T'estan dien gordo jaja
Perdona però... on as vist tu la paraula gordo?
No li e faltat al respecte en cap moment però bueno...
nomes li e dit que gent de 15 anys no te la mateixa força ni cos que un de 18-20 anys
jo conec molts nois de 15 anys am un cos com el teu que entran 3 vegades mes fort que jo... aixo no es cap escusa...teniu que aprendre a entrar, i a posar el cos ( no fer entrades eh, no es lo mateix ) .. jo e jugat 8 anys a futbol i tot aixo ho e apres i al torneig, us aseguro que al menos yo anire mol mes al limit del reglament que als amistosos...perque aixi mu han ensenyat
nosaltres tampoc serem tan innocents en el torneig però tampoc anirem a fer mal a ningú nose... si q és un torneig més o menys seriós pero no ens hem d'oblidar q és un torneig entre aficionats del Sabadell i molts encara q siguin d'altres penyes sóm amics i coneguts de fa temps i penso q no val la pena trencar la cama a ningú o crear enemistats per un torneig de germanor.
hem penso que no m' he explict amic ferni
jo no estic dient ni mol menys que vulgi nar a fer mal ni a trencar la cama a ningu... vagi per devant que per mi, tan vosaltres com els resitencia com els 4 gats sou amics
l' unic que dic es que trobo injust, que es digui que nosaltres jugem guarro, que sens digi ****** per " abraçar " suposadament, y que jo que me trobat amb una cama casi a la meva cara, que man fotut brasos pel mitj y que jo no m' hagi queixat
aviam, sa de tenir clar que en el futbol el contacte a d existir... perque si no seriam com peces de futbolin no?¿?
jo no estic incentivant ni mol menys la violencia, ni estic dien de jugar DUR... l unic que estic dien que si e de posar una ma per devan, o e d abraçar a algu ( a risc de ser ****** ) ho fare, y que el arbitre ja dicti sentencia
espero que visquem un bonic partit y que tot aixo no afecti al joc