bueno crec q és tonteria discutir sobre un partit amistós q a acabat com ja sabem tots q a acabat, ens han fotut fora de males maneres de la pista sense dir-nos el motiu, llavors resulta q han vingut uns q tenien pista demanada, fins aquí vale pero tan costa fer-nos fora amb una mica més de tacte... vaya personatges q treballen a l'Olímpia.
I em tingut q acabar desempatant en una porteria gran i amb dos porters jovenets i petitons d'estatura, decentment? doncs no hem acabat, pero bueno si us fixeu jo no he volgut parlar gens dels penals 1ª perq m'importen molt poc, penso q és casi impossible q en xutem cap de penal al torneig i 2ª q uns penals en una porteria d futbol no es pot fer cap valoració, simplement ho hem fet per a desempatar i per a no fer-ho a cara o creu.
Sobre el partit lo dicho, q em pecat d'inocents en defensa i q no hem sapigut mantenir l'avantatge q teníem res més.
Hi en respecte al torneig pot passar d tot, si ells tenen millor dia q nos poden guanyar-nos i si nosaltres fem les coses bé doncs penso q és un equip q podem guanyar, simplement això.