Bé, desprès d'aquests dies pre-torneig, haver-me empassat entrenaments, amistosos, haver vist rivals, equip propi, etc... he analitzat a la majoria dels equips.
@rlekinats.com:
Sens dubte, els favorits. Tenen consistència de jugar de tant en tant, tenen un gran golejador (Gerard), un porter experimentat (encara que irregular, Cudi), un bon lideratge a l'equip (Manelinho) i a sobre per al torneig debuten Almuniaforever (aquest nen té moooolta qualitat) i Devesa (l'any passat amb Foreros va deixar a més d'un clavat). Tot el que no sigui el títol, crec que seria un fracàs. Estic orgullós de l'equip de la meva penya.
CE Quatre Gats:
Sense Pirri, que es perdrà el torneig, perden gran part de la 'chance' que els donava fa una setmana. Sense ell, es queden amb només un creador a mig del camp (Francesc), el seu fort serà la defensa, ordenada mentre no encaixin cap gol, i amb un bon porter, David, que treu meritíssimes boles sota pals. Crec que lluitaran per el bronze.
Resistència-Foreros:
Un matxembrat dels dos equips de l'any passat. Panso els dirigirà, i veient que la organització que portava l'any passat li va funcionar, repetirà. Em va agradar el seu sistema i la claredat d'idees, l'únic però, que tindrà en algunes places massa peces per posar al camp. Té centímetres en l'equip per als córners (Mutio), rapidesa a caudals (!00%sabadell, Pedro i Jabo) i el que no m'ha quedat clar és qui assumirà el lloc sota pals. No descarto que acabin campeonant o repetint la segona plaça.
Esquadra Arlekinada:
Els veig massa justos d'efectius, i a pesar de la qualitat dels seus jugadors, crec que al tercer o quart partit poden anar massa justos de forces. Alguns dels seus jugadors han millorat molt tècnicament, però la tàctica, em sembla que no serà el seu fort. Acostumats a jugar a futbol-sala, el futbito els pot desorganitzar sobre el camp. Crec que acabaran patint per ocupar alguna de les quatre primeres places.
Socis no Penyistes:
Curiosa barreja de jugadors, que pot donar uns inesperats fruits. Estic convençut que aniran de menys a més, i que a mesura que es vagin coneixent sobre el camp, poden donar alguna agradable sorpresa en els seus tres últims partits. Tenen un gran actiu davant (Militu), que per el que vaig veure dimarts està en forma, altres jugadors, com l'Éric Vilana han millorat molt. La porteria pot ser el seu taló d'aquí les, ja que hauran de combinar més d'un jugador i això pot donar mal de caps a l'entrenador. Sens dubte lluitaran per el bronze.
LFA:
Il·lusió, ganes, coratge. Molts son els adjectius que l'equip més jove del torneig aportarà al camp. Amb la missió de millorar l'anterior torneig, i amb tres novetats que han de donar el plus de qualitat a l'equip, aquest grup humà intentarà donar alguna sorpresa. La part dolenta és el calendari, ja que començaran contra l'equip més fort (@.com), i acabaran amb l'equip que acabarà millor al meu veure, els Socis. La seva missió és deixar un bon sabor de boca i passar per aigua la il·lusió d'algun equip.
(Son les meves apreciacions, eh! Que ningú s'ho prengui com una aposta).