vinc del torneig interpenyes i la veritat tinc q destacar una cosa i és l'orgull, coratge, força que han tingut els jugadors de l FORÇA ARLEQUINADA en aquest torneig. Estic realment orgullós de la feina feta per aquest equip q a estat capaç de doblegar als 2 favorits i al final 1ª i 2ª classificat tota una REsistencia Arlequinada q la veritat dona gust veure com juguen i tots uns Arlequinats. com q també partien com a molt bon equip del torneig.
Estava convençut q aquest equip podia fer grans coses i al final les hem fet, demostrant q lo aconseguit al primer partit no era casualitat i al tercer em tornat a guanyar, hi ha tota una Resistencia amb jugadors de molt talent.
Llàstima al final en que la pressió i les poques forces q teniem han comportat q fèssim un partit horrorós contra l'Esquadra Arlekinada i dsp tinguéssim bastanta mala sort jugant contra els No Penyistes a l'últim partit, uns no penyistes q avui si q tinc q dir q han jugat força bé apessar de quedar cuers al torneig.
Tenia com a objectiu aconseguir 6-7 punts i al final n'hem aconseguit 6... llàstima ja q a les 18: 30 H de la tarda la FORÇA ARLEKINADA depenia d'ella mateixa per a aconseguir la primera posició i al final ens hem hagut dconformar quedant penúltims, llàstima la veritat.
Espero q l'any vinent aquest equip faci un paper igual o més digne q aquest any i poguem lluitar entre els 3 equips més grans del torneig.
FELICITATS A TOTS ELS JUGADORS DE LA FORÇA!!!! sou collonuts nois!!!!
i també felicitar com no als campions del torneig, la Resistencia Arlekinada q són tot un exemple a seguir d'equip lluitador, entregat hi molt pero q molt ambiciós.
Com a nota negativa l'actuació bastant lamentable d'algun q altre àrbitre del torneig q s'ha comportat com auténtiques criatures amenaçant als jugadors i com no també lamentar el patetic comportament del porter de la Esquadra Arlekinada intentat agredir a un jugador nostre, sort q al final no ha passat res.
FELICITATS A TOTS ELS PARTICIPANTS!!!!!
i sobretot Militu espero q et recuperis ben aviat!!!!
En quan a puntuació i per a que veieu q la cosa ha estat igualada a quedat així:
1- RESISTENCIA ARLEKINADA 12 PUNTS
2- ARLEQUINATS.COM 9 PUNTS
3- ESQUADRA ARLEKINADA 7 PUNTS
4- PENYA ELS 4 GATS 7 PUNTS
5- LA FORÇA ARLEQUINADA 6 PUNTS
6- SOCIS NO PENYISTES 3 PUNTS