Per comena nomes dir que yo en cap mometn e agredit al vostre jugador, lunic que e fet a sigut agafarlo i dirli textualemnt: a bordar ten vas a te p*** casa, que las entradas a un xaval mes petit que tu no e sfan aixi, a partir de aqui tots els del vostre ekip sem an llensat a sobre incluit lentrenador.....
Jo soc un dels entrenadors de La Força, i he anat a posar pau, i no m'he llençat sobre teu, el que tu estaves agressiu i a mi un crio no m'amilana, i t'has fet enrera perquè m'has vist amb més mala llet que tu.
Si en cap moment has agredit al nostre jugador, ha sigut perquè altres jugadors s'han posat enmig, però anaves amb les ganes de donar-li, però t'has vist sol (els teus companys han passat de merders) i també he arribat jo.
per acabar e llegit que algu preguntava xk sa suspes el partit
li e preugntat al arbit i ma dit que a sentit els de la força di: ahora vamos a ir a un mas a patadas, i que ell no volia problemas per tant a pitat final.
L'àrbitre ha suspès el partit perquè jo li he demanat de no continuar-lo, ja que d'haver seguit el partit, amb tu, un company teu (per insults) i dos del meu equip (joc brut un i amenaces l'altre) havien de ser expulsats.
Per aquesta circumstància (vosaltres amb menys de 5 en pista), l'àrbitre ens anava a donar per guanyadors 0-3 i ens anava a regalar els 3 punts. Jo per guanyar així de guarrament, prefereixo que suspengui el partit i ens doni per perdedors, ja que no mereixiem guanyar el partit.
I per últim. Un jugador del teu equip, s'ha passat TOT el partit insultant a dos del nostre. Digue-li que té moltíssima sort de que jo no estigues al camp i que només em dediqués a la banqueta. No acostumo a rebre targetes, però acostumo a donar passaports a urgències del Taulí amb bastanta facilitat.
jajajajaja me fet enrere eprque¿??? simplement me fet enrere perque ya li avia dit el que li volia dir, i a tu no ce qui ets pero no te vist. pero buenu es igual.
I aixo del jugador del meu ekip que sa pasat tot el partit insultan, em pots dir quin numero era??
La meva intencio en aquest torneig en cap moment a si¡gut a anar a escalfa lambient ni molt menys(ahi una persona em va venir a dir aixo ¬¬)
El garces va considerar que valia per ser porter del seu ekip i em va crida e jugat i punt.
Al ultim partit, siusplau no em diguis que las entradas no anavan a fer mal hostiaa, que el iniesta li va fotre dos entradas al nostre 10, la primera no el va pillar es va aixeca i va anar a fotreli una altra segada esprintant per pillarlo.....
S'em enva anar l'olla, i buenu no puc fer res mes, ara despres del que ya a pasat. L'unic que puc fe es demanar disuculpas als del meu equip, al arbit per averli fotut merde, i a tota la gen que estava miran, per ferlos presencia allo.
pero buenu, nomes em registrat per contestar a algunes personas d'aqui.
i Garces as fet un torneigg exepcional marcann els gols que as marcat!
buenu, doncss que vagi be