A veure, jo no vaig ser-hi al torneig però si se q els arbitres son de la lliga de l'ajuntament, d'on en teoria s'havien de treure les normes. Una cosa està clara, si al reglament de les normes del torneig no sortia que dues grogues son una blava és perque s'havia tret... al reglament de la lliga de l'ajuntament si que ho posava... I és molt lleig felicitar a tothom menys als guanyadors, algo de bo farien per guanyar. Akí tots sou uns sants, ningú fa res, només akells que fins i tot han estat capaços de reconeixer algun error son els dolents. Em sembla de mal perdre de veritat. Hi ha gent que juga dur, si, això passa a tots els llocs. Però això no vol dir que es faci amb mala intenció i més quan la majoria de vegades treuen la bola netament... No podeu demanar a ningú que jugui a mig gas només pq el torneig és amistós o que posi bona cara per jugar... No tots som iguals... Amb tanta crítica i tan mal perdre i tanta tonteria el que aconseguiu és que als que no hi hem estat se'ns treguin les ganes de participar-hi un altre any i si l'organitzador del torneig té ganes d'organitzar-lo. A mi se m'haurien tret ja les ganes al veure que des d'abans de començar el torneig l'ambient s'ha anat calentant diariament akí al forum amb pikes entre participants i entre gent que volia participar i no complia els rekisits... Una pena de veritat, des de la distància em sembla tot una pena...