Autor Tema: L'Arlequinat 2007/08  (Llegit 123545 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Demà la nova secció
« Respondre #140 el: 24 de Setembre de 2007, 20:40:38 pm »
Per ser més exactes:

ACB

ADECCO LEB OR

ADECCO LEB PLATA

ADECCO LEB BRONZE

EBA

PRIMERA CATALANA

SEGONA CATALANA

TERCERA CATALANA
..... :laugh: :laugh:

Per ser encara més exactes, entre Eba i 1a catalana hi falta Copa Catalunya, on hi juga per exemple el CN Sabadell.

Exacte :smart:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Web de l'arlequinat?
« Respondre #141 el: 25 de Setembre de 2007, 15:17:45 pm »
Obro el post per debatir un tema que de ben segur que el 99.9999999999999999 9% dels seguidors del programa estariem d'acord.

Un programa com aquest, que cada dia que passa creix i es supera més no pot estar sense tenir una plana web propia. Imagino que a Quereda i companyia ja ho debien rumiar però jo els animo a acabar-se de decidir a crear-la  :yes:

Què en dieu els demés?
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
Re: Web de l'arlequinat?
« Respondre #142 el: 25 de Setembre de 2007, 15:34:58 pm »
Es una magnifica idea sí senyor. :xin-xin
Grada Jove - La Força Arlekinada

antcarcer

• Visitant
Re: Web de l'arlequinat?
« Respondre #143 el: 25 de Setembre de 2007, 16:01:32 pm »
Muy buena idea, pero falta lo principal, quien se encargará? :icon_idea: :ok

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re: Demà la nova secció
« Respondre #144 el: 25 de Setembre de 2007, 17:04:50 pm »
Un bon exemple per remarcar que de mica en mica, s'omple la pica  :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
¿Que a pasado con la tdt?
« Respondre #145 el: 25 de Setembre de 2007, 18:23:36 pm »
Cual fue mi sorpresa ayer que estaba esperando a ver el programa de l'arlequinat por tdt como otras veces ya habia visto y viendo que eran las 22:05 y no empezaba, pense a ver si lo ponen solo por analogico. Y efectivamente solo lo hicieron por analogico. Me cabree mucho por perderme casi todo el primer reportaje y cuando llame para las entradas ya estaban agotadas.
La pregunta es:
¿Porque no lo emiten por tdt?
Ya se que vosotros no teneis la culpa pero es que se ve mucho mejor. Eso si el proximo lunes no me pillan y lo sintonizo primero por analogico.

Saludos compañeros.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
QUÈ ET VA SEMBLAR LA NOVA SECCIÓ?
« Respondre #146 el: 25 de Setembre de 2007, 18:48:49 pm »
Avui he estat parlant amb l'incombustible Miguel Quereda sobre el programa d'ahir, i ha sortit el tema de la nova secció que ahir estrenàvem, dedicada a l'Imaje-Sabadell-Gapsa.

Com vau poder escoltar ahir de veu del director i presentador Aleix Parisé, aquesta serà una secció que s'emetrà un cop al mes, amb els resums dels partits que l'Imaje jugui a casa, i amb els resultats i classificacions. El nostre, com sabeu, és un programa humil i que té el temps i el pressupost limitat, però dintre d'aquestes característiques i, per què no dir-ho, limitacions, s'ha volgut destacar també l'Imaje-Sabadell-Gapsa, i més després de l'acord amb el nostre C.E. Sabadell.

I aquest missatge era simplement per veure quina havia estat la reacció del públic del programa sobre aquesta nova secció. Us agrada aquesta nova secció? Seguiu el bàsquet també? Us és igual el bàsquet, només us importa el futbol? Què us va semblar el vídeo-resum de l'Imaje-Akasvayu? És massa poc temps? És massa temps?

En definitiva, saber la vostra opinió respecte a aquesta nova secció.

Moltes gràcies!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
Re: QUÈ ET VA SEMBLAR LA NOVA SECCIÓ?
« Respondre #147 el: 25 de Setembre de 2007, 19:05:41 pm »
Si que em va agradar i apart de tot això segueixo al bàsquet des de fa dos anys.
Tot i això si no ho seguís també estaria d'acord amb aquesta nova secció perque a Sabadell no només s'ha de donar protagonisme al Futbol també hi trobem el Bàsquet i el Handbol.

FORÇA UNIÓ I NO FALTEU AL PRÒXIM PARTIT QUE JUGUEM A ST.OLEGUER :visca
HONOR AL SABADELL

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #148 el: 25 de Setembre de 2007, 19:08:49 pm »
hola!!!
a mi el basket personalment no m'agrada...em pasa com als brasilers que tenen 10 esports per devant del basket: futbol,futbol,futbol,futbol,futbol,futbol,futbol,futbol,futbol,futbol...

el que si em sembla molt be son els canvis i les innovacions, el temps correcte ja que els que veiem el programa crec que som inmesament futboleros, aixo no vol dir que alguns no ens reciclem una mica  :dance

de totes maneres i com sempre:
molt bon programa, molt bona feina i excel.lents professionals (tu entre ells)
be...la quota de fer la pilota la he esgotat per avui.

salutti
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #149 el: 25 de Setembre de 2007, 20:27:23 pm »
 :okMe ha parecido una excelente idea introducir esta pequeña sección del Basket. como la de entrevistar a las Peñas

Como siempre un excelente programa, y animaros a todos los componentes del programa para que continuéis haciéndonos disfrutar con el :clap2
la meva sang és arlequinada

joseph

• Visitant
« Respondre #150 el: 25 de Setembre de 2007, 20:46:36 pm »
Un deu de programa, però ahir vaig enviar un mensatge que demanava sorteixos amb més claretat,( HAURÍA DE SORTIR EL SORTEIX EN DIRECTE), i no el vaig veura pas publicat.
Poder només posan els que volen?

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #151 el: 25 de Setembre de 2007, 21:44:12 pm »
Un deu de programa, però ahir vaig enviar un mensatge que demanava sorteixos amb més claretat,( HAURÍA DE SORTIR EL SORTEIX EN DIRECTE), i no el vaig veura pas publicat.

A vegades n'he tingut que enviar dos cops el mateix missatge per què em sortís publicat. :beer2

Referent això del fútbol i del bàsquet, dic jo que també s'hauria de comentar en algun programa el paper del C.E.Sabadell Femení no? :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #152 el: 25 de Setembre de 2007, 21:51:00 pm »

A vegades n'he tingut que enviar dos cops el mateix missatge per què em sortís publicat. :beer2

Referent això del fútbol i del bàsquet, dic jo que també s'hauria de comentar en algun programa el paper del C.E.Sabadell Femení no? :beer2

em sembla una excelent idea!!! :clap2

Desconnectat Erik_Sbd

• President
« Respondre #153 el: 25 de Setembre de 2007, 22:03:26 pm »

Si es van posant nous espais els que fagin el programa haurien de prescindir d'altres seccions o retallar algunes coses.Pensa que hi ha el temps que hi ha company Iniesta :)
HONOR AL SABADELL

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #154 el: 25 de Setembre de 2007, 22:13:06 pm »

En absolut, i t'ho dic de bona mà perquè sóc jo mateix qui gestiona el tema dels missatges. No va entrar cap missatge que digues res semblant a això que comentes  :boig

Ho tindré en compte, i m'hi fixaré la setmana que ve, però ja et dic que potser o no es va enviar bé o no es va rebre bé o algun problema d'aquests. A l'arlequinat totes les opinions són vàlides sempre i quan no es falti a ningú, i la prova és que molts cops han entrat missatges de gent egarenca, de crítiques als àrbitres, a algunes decisions com les jornades econòmiques del play-off... sempre i quan, ja dic, sigui amb respecte.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #155 el: 25 de Setembre de 2007, 22:17:50 pm »
I per cert, que el sorteig et puc garantir que es fa sempre amb transparència. Tal i com rebem les trucades, en aquest cas la Marta fins aquesta setmana i a partir de la setmana que ve ho farà l'Anna, es van apuntant en una llista numerada, i a la darrera pausa elles mateixes s'apropen al plató i allà es fa el sorteig, que és tan fàcil com preguntar a algun dels convidats que diguin un número de l'1 al X (número total de trucades). Llavors l'Aleix ho diu en directe i des del que nosaltres diem "cuina" llançem el títol amb el nom del guanyador també.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #156 el: 25 de Setembre de 2007, 22:49:04 pm »
A veure... jo no en tinc ni idea de bàsquet, però m'agrada que L'arlequinat també pensi en els altres esports i equips del nostre club.

Bona idea.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #157 el: 26 de Setembre de 2007, 11:14:46 am »
I per cert, que el sorteig et puc garantir que es fa sempre amb transparència. Tal i com rebem les trucades, en aquest cas la Marta fins aquesta setmana i a partir de la setmana que ve ho farà l'Anna, es van apuntant en una llista numerada, i a la darrera pausa elles mateixes s'apropen al plató i allà es fa el sorteig, que és tan fàcil com preguntar a algun dels convidats que diguin un número de l'1 al X (número total de trucades). Llavors l'Aleix ho diu en directe i des del que nosaltres diem "cuina" llançem el títol amb el nom del guanyador també.

jo ho he vist en directe i es cert...el dia que jo hi vaig estar'hi li varen preguntar al jugador que estava de convidat i va dir el numero de la seva camiseta.

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
Re: ¿Que a pasado con la tdt?
« Respondre #158 el: 26 de Setembre de 2007, 15:28:02 pm »
Vives en Sabadell, porque yo si y no pillo el canal catala por tdt  :mmmm
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #159 el: 26 de Setembre de 2007, 15:32:28 pm »
A mi m'agrada molt el basquet, i ho trobo perfecte que feu una seccio per parlar d'ells  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa