Autor Tema: L'Arlequinat 2007/08  (Llegit 123458 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2196
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re: CANDIDATURA ALS PREMIS DIPUTACIÓ
« Respondre #520 el: 29 de Gener de 2008, 23:44:26 pm »

Segons els programes que hi ha sembla que tingui possiblitats d'enportar-se el premi :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Molta sort :icon_exclaim: :icon_exclaim:

A veure si aquest premi ens el emportem!!

Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #521 el: 30 de Gener de 2008, 08:39:33 am »
Mucha suerte compañeros, si esos premios no estan apañados tenian que daros la estatuilla si o si :hurra :hurra :hurra  ojala podamos decir que tenemos un programa del sabadell premiado  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #522 el: 30 de Gener de 2008, 10:28:22 am »
os lo mereceis, el esfuerzo ke haceis de cada domingo noche acabar a las tantas montando el programa  :ok
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Un final feliç
« Respondre #523 el: 30 de Gener de 2008, 10:33:33 am »
Ja està penjat el programa de dilluns de L'ARLEQUINAT:

WWW.MAGNETIC2.COM

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #524 el: 30 de Gener de 2008, 10:41:58 am »
se ve de **** madre pero haveces hace como unos ruidos muy raros :yes: :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #525 el: 30 de Gener de 2008, 11:04:43 am »
Jo no vui remenar la m**** però perquè els HHVV mai sorten en aquests tipus de reportatge?
Si són reportatges d'afició, afició som tothom sigui qui sigui :mmmm

Torna't a mirar el programa a la web perquè si que hi ha un pla on surt el gol sud tot ple de fum blau ;)

Desconnectat lacachimba

• Aleví
  • Missatges: 56
« Respondre #526 el: 30 de Gener de 2008, 17:31:12 pm »
 :scut ostres que wuay que estigui penjat  :bandera i ademés també eh vist la entrevista al periodista internacional Axel torres que wuay que hi hagin coses hagi penjades a la web. aixi els que viviuen una miketa lluny els pogui veure...

i aveure si ens fem internacionals..
sabadellense hasta la muerte

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #527 el: 30 de Gener de 2008, 18:59:41 pm »
No solsament nosaltres no surtim mai  , akest dilluns ja va ser escandalós , tot es centra en la lateral i les mateixes cares de sempre!! Entre això i lo del camera de TV3 alucino.. Curios , era un derby i en el resum de l'afició no surt ni un sol Mosso!! ke no van venir?? jajaja
I aprofito per carregar contra el Jordi Sanchez i el seu escrit al MD , ke coi es aixó de GRAN representación egarense al partido??? Tant et manipulen els escrits a MD?

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #528 el: 30 de Gener de 2008, 19:24:35 pm »
No solsament nosaltres no surtim mai  , akest dilluns ja va ser escandalós , tot es centra en la lateral i les mateixes cares de sempre!! Entre això i lo del camera de TV3 alucino.. Curios , era un derby i en el resum de l'afició no surt ni un sol Mosso!! ke no van venir?? jajaja
I aprofito per carregar contra el Jordi Sanchez i el seu escrit al MD , ke coi es aixó de GRAN representación egarense al partido??? Tant et manipulen els escrits a MD?

Només un parell d'apunts:

- El càmera que es va encarregar de filmar l'afició no era ni el Miguel ni el Pirri, sinó un altre company, en Toni, que ni és del Sabadell, ni li agrada el futbol, ni coneix a ningú dels que va gravar, així que difícilment captés aquestes imatges i no pas unes altres volent.

- Les entrevistes les vam fer el Pirri i jo, i les vam fer amb l'objectiu d'agafar a gent anònima, que no coneguèssim i que portés alguna cosa del Sabadell: nens, avis, homes, dones...

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #529 el: 30 de Gener de 2008, 19:52:33 pm »
Muy buen reprtaje, enhorabuena a todos los que lo habeis hecho posible.  :clap2

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #530 el: 31 de Gener de 2008, 19:03:53 pm »
HOLL..ARLEKINAT..te ngo que salir en defensa del programa.como te dice nuestro compañero ADRY nosotros,ni miguel ni yo,cojimos imagenes de la gente.el cámara que había era un cámara nuestro,pero que ni tiene zorra de futbol ni sabe en que categoria estamos.el graba aficion por de eso sabe y mucho como pudiste comprobar.nosotros no pedimos que saque a fulanito de tal y fulanito de cual.te puedo decir que este año,en el reportaje que hize personalmente y que luego salió en tv3 sobre la marcha en tren,hasta tres hooligans me amenazaron al verme con la cámara.suerte que tambien tengo a MARK es es amigo mio hace unos cuantos años y algun otro que se interpusieron.tambi en contra el caudal en casa y conta el mallorca y exactamente igual.recibí amenazas.supongo que no todos me conocen ni lo pretendo.pero yo no puedo ir con la cámara y preguntar uno a uno si le puedo grabar.te aseguro que cuando he ido de buena fé se te quitan las ganas cuando alguno te insulta lo primero y despues cuando amenaza con pegarte o romperte la cámara.si el domingo el cámara nuestro se acerca por allí...igual alguno le confunde con alguno de tv3 y se lia.entiendelo HOOL ARLEKINAT,nunka llueve a gustos de todos,ni a nosotros tampoco.tambien va mi padre al campo cada semana y todavia no ha salido en estos dos años de arlequinat.si,sale mucha gente repetida.pero es que siempre somos los mismos.los que siempre salen.no habemos mas.un saludo amigo HOOL ARLEKINAT.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat che

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #531 el: 31 de Gener de 2008, 23:08:04 pm »
Hola a tothom. Sóc el càmera que va gravar les imatges del públic del reportatge del cap de setmana passat entre el Sabadell i el Terrassa. Com diuen l'Adri i el Pirri vaig gravar
públic i prou, sense cap mena de ganes de filmar algú en concret ni tampoc de discriminar uns altres. Amb això ja n'hi ha prou. Però voldria remarcar i és per això que crec que he d'escriure aquest missatge i és que a la segona part si que em vaig acostar a aquesta zona del camp per treure unes imatges de gent que no havia sortit, ja que jo també considerava que tota l'estona sortia bàsicament la mateixa gent. En fi, un dels aficionats que hi havia en aquella zona se'm va acostar i em va dir literalment que no filmés allà ja que podria tenir problemes. I òbviament vaig marxar d'allà.
Només era per comentar aquesta anècdota en primera persona.
Que vagi bé i que guanyi sempre el Sabadell.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #532 el: 31 de Gener de 2008, 23:51:40 pm »
Hola a tothom. Sóc el càmera que va gravar les imatges del públic del reportatge del cap de setmana passat entre el Sabadell i el Terrassa.

Doncs jo soc un soci del CE Sabadell FC i et vull felicitar per la teva feina.

Vaig veure't filmar per Gol Nord, Sud, General... i en cap moment vas entorpir la visió del públic. Vas estar atent a la teva feina i vistes les imatges, no et va tremolar el pols en el gol.

Et felicito, de veritat. També t'haig de dir que algú et devia dir que no els filmessis. No és ben rebuda una càmera a tot arreu. Tu vas complir.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #533 el: 01 de Febrer de 2008, 00:05:14 am »
Tot això es cert , i per això no he dit pas ke haguessiu d venir a grabar a HHVV pk ja se sap ke en un grup aixi es normal tal kom ha passat amb el camera de TV3 ke no agradi ser filmat. Po es ke moltes altres parts del camp on passaven coses no va sortir practicament cap imatge , i kom ke ja he dit ke es dificil estar a tot arreu amb una camera a peu de gespa , es podria alternar amb imatges de la camera principal , ke akesta si k podria grabar cualsevol cosa incloent el Gol Sud sense por. Es ke es molta gent la ke diu el mateix k estic dient ara eh , presenteu akest tipo de videos kom el reflexe del ke ha passat a la graderia  , po després gairebe sempre són les ganyotes i les exclamacions de la gent de Lateral , po s'ignora molt el tema tifos de les penyes , pirotecnia , cantics dels grups d'animació dels gols , i pk no , si en un partit hi ha tensió , lo normal es ke desde la camera principal es donguin imatges ,només aixi es podria dir ke realment s'ha captat tot lo destacat a nivell de grada. Una salutació

M.Quereda

• Visitant
« Respondre #534 el: 01 de Febrer de 2008, 00:07:24 am »
    Hola família, normalment mai entro en polèmiques, i pert tant no ho faré ara, però només vull dir-vos que el company "che",es un grandíssim operador de càmera i encara millor persona, que ha estat al meu costat molt de temps i hem viscut junts moltes transmissions en directe de grans aconteixements així com noticies molt importants per a diverses cadenes tant de l'estat com internacionals, també moltìssims partits en directe de lliga i Champions League, de veritat per al nostre programa és un autèntic luxe quuan li demano el favor de enregistrar "cosetes" per L'Arlequinat a mès vull dir-vos que ho fa GRATUITAMENT com també ho fa el Pirri quan li demano aquest favor , ja que el pressupost amb el que comptem es d'autèntica risa, i estem en antena només per la il.lusió que tots tenim pel nostre CES i perquè no m'agrada deixar coses a mitges, es per això que L'Arlequinat continuarà al menys fins al final d'aquesta temporada.
    I un altre coseta més que he llegit per aquí, el que un operador de càmera vingui a fer un partit de segona B no vol dir que sigui un "novato" o un càmera de segona categoría, jo mateix he fet una semifinal Barça-Liverpool i tres dìas mes tard un Palafrugell-C.E. Sabadell i tant content.

M.Quereda

• Visitant
« Respondre #535 el: 01 de Febrer de 2008, 00:24:56 am »

El tifo i la pirotècnia i els globus surten en el resum,i el gol sud surt gairebé sempre que fiquem un gol (el que passa és que fiquem tan pocs que pot ser a algun li falli la memòria),amb una sola càmera cobrir un gol, és a dir,reaccióde jugadors,banqueta i public és molt,molt dificil, i a més malauradament no puc ni celebrar-los. Per favor tinguem la festa en pau i no posem mes pals a les rodes que tots som del Sabadell i us asseguro que en absolut hi ha favoritisme per ningú, també es queixen els de tribuna i jo els explico que des de la meva posició estan tots d'esquena a mi. Fa tres anys somiàvem amb poder veure uns amplis resums del nostre CES, i ara de moment els tenim.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #536 el: 01 de Febrer de 2008, 08:19:54 am »
Tranquilo Miguel, i animo para seguir con tu faena, eres un crack i doblas tu esfuerzo para que los arlequinados podamos ver a nuestro equipo en la tv, todos soñabamos con un programa como el que nos regalas cada lunes, trabajando hasta altas horas de la noche gastandote el dinero y luchando contra viento y marea solo por el amor a unos colores, eres el  mejor, eres un CRACK i cada dia lo demuestras haciendo cosas como programas especiales o colgando imagenes en tu web.
no tengo mas que añadir, solo agradecerte tu esfuerzo y el de tu equipo para que nosotros podamos disfrutar vuestras imagenes sentaditos en el sofa cada lunes. :oooooo: :oooooo: :oooooo: :oooooo:   :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #537 el: 01 de Febrer de 2008, 08:52:01 am »
Una vez más y las que haga falta, ENHORABUENA por el programa que haceis.
No entiendo el porqué de tanta polémica. A mi lo que me interesa del programa es el resumen del partido y la entrevista en directo en el plató. Y si decís que siempre salen las mismas caras... que quereis que os diga... si somos una gran familia y casi todos nos conocemos (por lo menos de vista)

ÁNIMOS UNA VEZ MÁS A TODO EL EQUIPO DE L'ARLEKINAT.
QUE DURAS QUE SERÍAN SIN VOSOTROS LAS NOXES DEL LUNES

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #538 el: 01 de Febrer de 2008, 08:54:40 am »
Yo creo que el mejor trofeo que os podeis llevar es el reconocimiento a vuestro trabajo por parte de la afición arlekinada. Y eso se demuestra con las audiencias que teneis los lunes por la noxe.

Salut y larga vida a L'ARLEKINAT que ya forma parte de la historia viva del CE SABADELL

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #539 el: 01 de Febrer de 2008, 21:13:03 pm »
Acabo de veure gairebé tot el programa de dilluns passat per internet i m'ha emocionat molt.

Fantastic els reportatges i les imatges del partit.

Seguiu així i no canvieu  :clap
És fantàstic gaudir cada dilluns de boniques imatges i un fantàstic programa com el que feu  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es