Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Algu sap ja segur, si la temporada que ve seguirem disfrutant d'aquest magnific programa?
Cita de: PIPO en 23 de Maig de 2008, 01:38:18 amAlgu sap ja segur, si la temporada que ve seguirem disfrutant d'aquest magnific programa? NO
L'any que vé amb les teles digitals serà tant fàcil que haja el programa. Canal Català mirarà per tenir més audiència, i el Sabadell, sabem que només tindrà una petita quota de mercat. Crec que no continuarà.
Pel que ha dit l'Aleix al final del programa lo de que tanquen un cicle de 3 anys em fa pensar que no hi haurà més arlequinat, però espero equivocar-me.Arlequinat per sempre!!!
Cita de: Xandri en 26 de Maig de 2008, 23:22:38 pmPel que ha dit l'Aleix al final del programa lo de que tanquen un cicle de 3 anys em fa pensar que no hi haurà més arlequinat, però espero equivocar-me.Arlequinat per sempre!!! Segurament hagi sonat a despedida -almenys a mi m'ho ha semblat-, però també dic que durant el programa també ha comentat coses com "esperem que el bàsquet l'any vinent torni a pujar i esperem que amb l'arlequinat" o comentaris com recordant possibles fitxes de l'any vinent amb l'arlequinat com a testimoni......Seria dur arribar un dilluns a la nit i no veure el programa........ De totes formes, passi el que passi només podem estar agraits per aquests 3 anys i agraits enormement a TOTA la gent que ha fet possible aquest programa