Enquesta

Que et semblen els preus pel partit de copa catalunya?

Fantastic, encara hi ha 3 dies per renovar el carnet i no pagar!
Si valgues el carnet de l'any passat, veig bé els 6€ per la resta.
Malament, el carnet de l'any passat hauria de valer, i a més la resta de gent hauria de pagar un preu mes baix (indicar preu)
Això es de bojos, portes obertes i que vingui tothom qui vulgui!

Autor Tema: Preus copa catalunya  (Llegit 13829 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: Preus copa catalunya
« Respondre #20 el: 02 de Agost de 2007, 14:36:13 pm »
birri no t'esforcis.........el ojx es conegut ara i amb el seu antic nick....per sempre defensar la directiva i tot el que fa el club li sembla be i esta d'acord....vaja que si el carnet valgues 1.000€ ell surtiria dient que es un preu normal......aixo birri que no t'esforcis que et buscara la volta a qualsevol raonament que li donis,com diu el refrany no hay mas ciego que el que no quiere ver doncs aixi es l'ojx

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
« Respondre #21 el: 02 de Agost de 2007, 14:52:24 pm »
birri no t'esforcis.........el ojx es conegut ara i amb el seu antic nick....per sempre defensar la directiva i tot el que fa el club li sembla be i esta d'acord....vaja que si el carnet valgues 1.000€ ell surtiria dient que es un preu normal......aixo birri que no t'esforcis que et buscara la volta a qualsevol raonament que li donis,com diu el refrany no hay mas ciego que el que no quiere ver doncs aixi es l'ojx

Ohh, ha descobert la sopa d'all... no m'amago de qui soc jo, a diferencia d'altres, queda ben clar que soc l'oscar jimenez dels @rlekinats.com! I si, sempre miro les coses pel cantó positiu i no criticant-ho tot,tot, i tot. He criticat en moments puntuals, i no em sembla tot bé el que fa la directiva (sense anar més lluny, em va fotre molt i afectar directament que no hi hagués preu de carnet més economic per la franja d'edat de 18 a 25, i no per mi, que ja en tinc 27 xD).

Ara, hi ha coses que son bastant obvies... i aqui, el tema d'aquest post,  és tan simple com que cal el carnet de la 07-08 per anar a veure un partit oficial d'aquesta temporada....
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #22 el: 02 de Agost de 2007, 14:53:20 pm »
bueno dagar jo tambe e estat crticat per apoyar sempre a la directiva sense fitxar-me qui hi habia de president, el que pasa es que el ojx no es dona conte que hi han prioritats a la vida que no es poden deixar (com molt be diu el amic birri) es molt dificil trobar 160€ cuan nomes cobres 800 i tens 2 cratures que alimentar  i vestir mes una hipoteca i 2 cotxes , el que passa es que el señor ojx deu cobrar molts diners i encara no te un pis per pagar o simplement li sobran els calers pero crec que els que ens queixem li em donat raons suficients com per tirar per terra la seves explicacions encara aixi ell segueix creien que el que diu es la veritat absoluta, bueno dons aixi será....  el que no es normal es que un partit de copa federació el 5 d´agost costi 6€ (ja deixo de banda el tema de la renovacio del carnet) el que ha dit el amic arlekin es logic, ¿aixi animaran a la gent a renovar? ¿aixi farem que la gent s´engresqui per ferse soci nou?, ara sortira el ojx i tambe dira que a ell si que l´engresca pero vaja.... crec que es al unic
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #23 el: 02 de Agost de 2007, 15:17:35 pm »
Tens raó Panso el que no recordo es veure als desplaçaments al ojx ni a Mallorca ni a Mieres que en tgot plegat ens vam gastar una pasta i ara no rebem cap tipus d'ajuda com a minim no fer pagar diumenge

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #24 el: 02 de Agost de 2007, 15:43:55 pm »
bueno dagar jo tambe e estat crticat per apoyar sempre a la directiva sense fitxar-me qui hi habia de president, el que pasa es que el ojx no es dona conte que hi han prioritats a la vida que no es poden deixar (com molt be diu el amic birri) es molt dificil trobar 160€ cuan nomes cobres 800 i tens 2 cratures que alimentar  i vestir mes una hipoteca i 2 cotxes , el que passa es que el señor ojx deu cobrar molts diners i encara no te un pis per pagar o simplement li sobran els calers pero crec que els que ens queixem li em donat raons suficients com per tirar per terra la seves explicacions encara aixi ell segueix creien que el que diu es la veritat absoluta, bueno dons aixi será....  el que no es normal es que un partit de copa federació el 5 d´agost costi 6€ (ja deixo de banda el tema de la renovacio del carnet) el que ha dit el amic arlekin es logic, ¿aixi animaran a la gent a renovar? ¿aixi farem que la gent s´engresqui per ferse soci nou?, ara sortira el ojx i tambe dira que a ell si que l´engresca pero vaja.... crec que es al unic

si panso deu ser que el ojx deu anar molt sobrat..jo mateix em costara un collo poder treure 160€ per poder pagar el carnet,cobro una autentica m****(700€)ja que estic de baixa i nomes em paguen el 80 per cent de la nomina,jo no tinc fills com tu(el vietnamita no compta)pero he de mantindre el pis i pagar aigua i llum i telefon i menjar i vestir......com collons pago jo de cop 160€? deixo de menjar? vaig despullat pel carrer? tallo el gas? i el mes gros 5 d'agost copa catalunya i estas obligat a treure el carnet per no pagar aixo es de bojos,ara asobre t'obligen a treure el carnet una data determinada........ ...per cert per sino queda clar no anire diumenge al camp ja que no estare a sabadell......si aconsegueixo dema arreglar el tema amb la mutua de les  :bola

ahh i per cert senyor oscar jimenez jo tampoc m'amago de ningu,soc david garcia i moltissima gent del forum em coneix i algun directiu tambe sobretot de l'any passat que em buscaven perque criticaba la "gran gestio del club" i a algun company tambe i personalment vaig parlar amb el larrosa i li vaig dir que si ho feien expressament o eren aixi de penosos gestors,mentre altres justificabeu la seva gestio que ens va portar a tercera divisio
« Darrera modificació: 02 de Agost de 2007, 16:01:52 pm per dagar »

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #25 el: 02 de Agost de 2007, 15:51:48 pm »

A cas quan et caduca el carnet de qualsevol altre lloc o entitat pots seguir tenint avantatges amb el carnet del any anterior?

Te voy a poner un ejemplo, sin ir mas lejos... El Soci del Barça. Debe renovar el carnet anual cada mes de diciembre, pero si en los partidos del mes de enero, no lo ha hecho, puede entrar igual...  Hasta el mes de febrero, le dan un margen..   Claro que el soci del Barça, por mucho que se diga aqui está a años luz del trato del de Sabadell, por mucho que nos duela.. Y lo se de buena tinta..   ;)

Un ejemplo mas que valdria es cuando cambia algo de circulación. Cambia el mismo dia?  Ya sean sellos, T-10, el euro mismo, que nos dieron unos meses.... Son solo ejemplos de porque no se tiene que ser tan tajante... El ejemplo que mas vale es el del Barça, o hablamos que es lo mismo un partido de 1ª en el mes de enero que uno de Catalunya Cup en el mes de agosto.... Haztelo mirar...     :mmmm
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Ferni

• Visitant
« Respondre #26 el: 02 de Agost de 2007, 16:31:23 pm »
Dagar i Panso, no teniu q donar explicacions a ningú del perquè no podeu renovar el carnet en aquest moment. Si el ojx és una persona que encara q li cobrin 600 € per fer-se soci del Sabadell a Tercera ho acceptaria doncs és el seu problema, no tots sóm rics com ell, com si es vol fer soci del Terrassa i del Girona a la vegada hi anar a veure alguns partits, ja s'ho farà.
La majoria estem d'acord en què es una vergonya q un 5 d'agost per un partit de costellada de la Copa Catalunya tinguis q pagar 6 euros sense ser soci, independentment de si portes 20 anys de soci del Sabadell o si tens 6 familiars que d'aquí uns dies pensen treures el carnet d soci com cada any, s'ha d passar per caixa.
Jo hi aniré perquè ja tinc el carnet, però tenia 2 amics que volien venir al partit i jo mateix m'encarregaré de dir-lis que no siguin tan tontos d pagar 6 euros per veure una paxanga el 5 d'agost, q es guardin aquests 6 euros i amb 6 euros més veuran un partit de lliga en millors condicions q no pas ara.
En fi, q dsp no es queixi la directiva d si la gent no respon en els partits o si mai l'afició els falla, perquè serà amb bastant  motiu.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #27 el: 02 de Agost de 2007, 17:04:51 pm »
Esa es la cuestión arlekin motivar a la gente y no obligarla con el latigo.....
Porfavor ojx, deja el tema porque llevas los papeles chorreando.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #28 el: 02 de Agost de 2007, 18:33:18 pm »

D'això es diu MARKETING, CAPTACIÓ DE CLIENTS, etc, i en aquesta assignatura, com en moltes altres, aquesta directiva està suspenent d'una manera bàrbara. Sembla que només vulguin conservar el socis que tenien, no fer-ne de nous. En qualsevol empresa, una política tan tancada i absurda es consideraria una autèntica aberració comercial.

:beer2

Correcte. Sé de que va una miqueta el marketing, i aquesta directiva es PENOSA en aquest aspecte.
Sens dubte que es podrien fer INFINITATS de coses i que podrien acabar reperctutint positivament a la caixa del Sabadell. No es tracta de descobrir la sopa d'all. Es tracta de fer coses SIMPLES, de moment. No es tracta d'esgarrapar TOT el que es pot al soci de sempre, perque serem això els de sempre. Si algún soci nou d'aquest any, paga 160 euros, i posem pel cas que el Sabadell quedi el lloc 13, tingueu per segur que l'any vinent segurament no es farà soci un altre cop. S'ha de ser llest, i el que costa no és arribar, sinó FIDELITZAR AL SEGUIDOR. Si teniem la plaça Sant Roc "a tope" el dia de l'ascens, perque possiblement no passem dels 2000 socis aquest any  :icon_question: Molt fàcil, la política de preus del club, és errònia.
S'equivoquen massa, i falta COHERÈNCIA.
Per exemple, una simple acció de marketing, que no de merchandising -paraula que molts directius confonen- --> perque no es reparteixen entrades al col.legis de Sabadell cada setmana que el Sabadell juga a casa. Entrades per menors de 12 anys. Igualment aquests entren gratis, però potser arroseguen algun familiar que els acompanyi. I si aquell partit els agrada i si s'hi enganxen  :icon_question: I si al cap de 15 dies hi tornen  :icon_question: Només que cada cop que es repartíssin 2.000 entrades per la ciutat i 2 nens decidíssin anar-hi, segur que ja seria tot un èxit. Perque no aprofitem la quantitat de nens que actualment son del Sabadell. Hi poses publictat darrera de les entrades grauites aquestest que reparteixes i llestos, ja les tens pagades.

Tenim molts directiu, però que pensen molt poc.

De coses se'n poden fer moltes, però només si es tenen idees; idees moltes d'elles simplíssimes.
« Darrera modificació: 02 de Agost de 2007, 18:36:24 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #29 el: 02 de Agost de 2007, 18:33:41 pm »
Hay veces que la gente dice BASTA y esta es una de ellas, no siempre debemos dar la razón y priorizar el Sabadell por encima de todo. La mayoría de gente tiene problemas para llegar a final de mes y si encima te toca pagar varios carnets pues la cosa se pone mas negra que clara...Esta directiva de momento está haciendo bien las cosas en el plano deportivo pero en el area de ayudar al socio y crear masa social la está cagando y mucho.
- Subida alocada de los carnets, se quita el carnet joven, los descuentos por carnet familiar también al carajo...
-Jornadas económicas que te las meten cuando quieren y sin aviso previo.
-Precios de camisetas que como si fueran de las de Ronaldinho y compañia.
-Pasar olímpicamente de los aficionados que se desplazaron en el partido clave a Mallorca, cada aficionado tuvo que buscarse la vida sin una ayuda por parte del club.

En fin es la historia del bla bla bla y hacerse el sordo, SOLO HABLAN Y NO NOS ESCUCHAN. Ese es el problema hablar y no escuchar señores directivos.

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 605
« Respondre #30 el: 02 de Agost de 2007, 18:40:12 pm »
La idea que dona el company Mutio és molt bona, la de donar entrades als col·legis, però creus que aquesta gent farà ús d'alguna bona idea que poguem donar? La resposta és fàcil, NO.

Ferni

• Visitant
« Respondre #31 el: 02 de Agost de 2007, 18:53:18 pm »
Eneko, esto es una cadena de hechos.
Si el carnet de socio cuesta 160 € que pasa? pues que hay que demostrar al socio que por mucho q sean 160 € te sale mas a cuenta ser socio que no ser socio aunk solo vayas a 15 partidos de liga.
Formas para que te salga a cuenta hacerte socio:

a/ hacer pagar al no socio en TODAS las rondas de Copa Catalunya.
b/ Aumentar el precio de las entradas en los partidos ( esta no la sabemos aún pero seguro que la harán, pondrán las entradas a 15 € d esta forma a la q vayas a mas de 10 partidos ya no t sale a cuenta NO ser socio).
c/ hacer pagar al no socio en TODAS las rondas de Copa Federación. (no se cuando empieza pero seguro que también lo harán, y fijo q entre 6 y 10 €)
d/ Suprimir ( esta si q me la temo) el hecho de conseguir entradas anticipadas en los bares de delante de Tribuna. Estoy convencido q no lo harán, y si lo hacen sería adquiriendolas por 12 € cosa q implica q a la q vayas a + de 13 partidos ya te salga mas a cuenta ser socio del Sabadell.

Si es q nos tienen cojidos por los co...... el q se piense este año q le saldrá mas a cuenta no ser socio q ser socio lo lleva claro, salvo q sea una persona q pase totalmente d ir a partidos de Copa Federación y Copa Cataluña y esté mínimo en 6 partidos d liga sin ir al campo..... es q se las saben todas y como saben que nosotros en el fondo protestaremos 4 días pero nos haremos socios igual pues se aprovechan de nuestro amor al club.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #32 el: 02 de Agost de 2007, 19:27:58 pm »
Aun no ha salido confirmacion oficial de los precios no?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #33 el: 02 de Agost de 2007, 19:45:23 pm »
Si, en radio sabadell ya pone 6 euros :ko

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #34 el: 02 de Agost de 2007, 21:23:54 pm »
Si, en radio sabadell ya pone 6 euros :ko

pues que cuenten con 3 menos yo mi padre y un primo mio y yo ya e renovado pero paso de ir lo que pasa que uno por el otro al final iran pero ojala no fueran ni 40 que se den cuenta de una vez
visca el sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #35 el: 03 de Agost de 2007, 06:01:31 am »
Tienes razón toni, hasta en can barça han rectificado con lo del asiento libre de la copa del rey, pero aqui no erre que erre :consol

:beer2

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #36 el: 03 de Agost de 2007, 14:32:32 pm »
Esk es tan indignante k agan cobrar 6 € para el segundo partido de pretemporada...

Yo sin ir a más tengo 4 familiares en mi casa, más unos amigos k seguramente aora no se aran socios sino k se aran a media temporada...
Pero claro esk ya les he dixo yo k no mereze la pena pagar 6€ xk no valdrá muxo la pena el partido...

Si se creen k así sacarán muxo dinero...  :wacky:

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #37 el: 05 de Agost de 2007, 00:11:43 am »
bueno mañana sera el unico partido de pretemporada de nuestro sabadell  (a no ser que paseos eliminatoria de catalunya cup) y parece que la directiva no ha cambiado su pensamiento en los precios, seran a 6 euros.
bueno visto que la directiva se pasa por el forro todo lo que le decimos solo comentar que mañana tambien tienen catalunya cup en el barrio de al lado ( terrassa-hospitalet) pues bien que se sepa los precios de las entradas son de 3 €.
señores directivos me parece que será la primera vez en muchos años que va mas gente del terrassa a ver su equipo que no gente del sabadell a ver al nuestro, ESTO ES PARA FLIPAR!!!!!! :paret :paret :paret
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

antcarcer

• Visitant
« Respondre #38 el: 05 de Agost de 2007, 00:50:02 am »
Dejalos panso, ya se lo van encontrando cada año ...
Llevo más de veintidos años de socio en tres veces, por diferentes circustancias, que al principio te baje sesenta o setenta numeros es normal, llevava cuatro años que no me bajaba del 500,pero este año pasado, gracias al torero cano me bajó al 470, pero este año me ha bajado hasta EL 339, 141 de golpe .
Al final llevas a la conclusión de que son muy listos >:D o son muy tontos :pilotasso

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #39 el: 05 de Agost de 2007, 11:55:14 am »
Considero un atraco a mano armada que los socios tengan que sacar su carnet de abonado deprisa y corriendo para poder ver este partido sin pagar. Pero es que tambien considero un atraco a mano armada cobrar entrada para ver este partido. La directiva no para de decir que hay que hacer ciudad y hacer que la gente vuelva a vincularse con este equipo (me refiero a la gente que se ha desvinculado), y en vez de hacer puertas abiertas para que la gente se engresque y quien sabe, si a alguno le entra el gusanillo hacerse socio, van y cobran 6€. Bravo directiva, eso esta muy bien, primer partido en la NCA que no es de liga y metemos la clavada para que la gente se estimule y venga durante la temporada al campo. :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN