no se sap ben bé si vol fer amics, sembla ser que es vol autoproclamar campió absolut del trivial
Si en temes polítics no m'acostumo a equivocar dubto que en temes futbolistics m'equivoqui ja que se perfectament que el Terrassa F.C. romandrà a la categoria de 2ªb i no baixarà pas
de tota manera si teniu dubtes ja ho sabeu li envieu un privat i tot resolt, ell ho sap tot
Si hombre es adivino el hombre ... encima a mi me dijo el otro día que el Terrassa bajaría a 3ª con Lobera, este en un sitio dice una cosa y en otro otra, seguro k en el foro aki sacó el orgullo de egarense enrabietado pq si no no me lo explico
, claro k le faltó decir k el votó al partido k salio ganador obviamente
Ah por cierto se me olvidaba, si tanto dice k se mantendrá, pq dice aki mismo k puede bajar a 3ª el Terrassa ... :
http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=13860.0Esto dice:
Jo com egararlekinat que sóc perquè ambdós equips em cauen bé i de fet tot el futbol català.
Puc afirmar que aquest equip com no reaccioni aviat anirem de capa caida a 3ª tot dependrà del Terrassa - Girona i puc assegurar que lo que acaba de dir el company Xandri es cert. Avui al finalitzar el partit, el consell d'administració del club s'ha reunit amb caràcter urgent per parlar de diversos temes.
Un d'ells es el que a comentat i el més important es el del tema Rojo.
El Segon és la situació actual del club que és patètica.
El tercer és la possible incorporació de dos entrenadors candidats que són Miguel Alvarez, Jordi Vinyals o Enrique Martín tots tres amb experiència Egarenca.
El quart tema és si és disoldrà o no el club que jo espero i desitjo de que això ultim no és faci mai però bueno.
I bé dir també que aquest consell d'administració i junta directiva estan molt dividides sobretot en el tema d'entrenadors de si Rojo si o Rojo no etc...
De si fer tornar a un d'aquests 3 entrenadors anomenats a dalt o no.
En fi...
Que com se sol dir aquest club és Can Pixa i espero que diumenge guanyem al Girona si no ja serà oficial lo del descens espero no equivocar-me.
Un Salut a tots amics i amigues Arlekinats!
Ya os lo dije en un sitio dice una cosa y en otro otra en fin keda bien retratado, ahora si baja a 3ª él lo avisaba y si se mantiene el Terrassa en 2ª B también lo acierta