Ja sé que Televisió Espanyola té els drets per a Espanya per a retransmetre la Premier League, però q no creieu que cansen una miqueta donant sempre a l'Arsenal i el Liverpool?
Vale que jugui Cesc, vale que hi hagi Xabi Alonso, vale q un equip sigui del Benítez però estic agafant mania a aquests dos equips pel simple motiu d'embafament q està fotent TVE amb aquests equips... és horrorós!! possis la tele a la hora q la possis tot el dia estan donant els partits de l'Arsenal ( per mi q han donat tots els q a jugat cada jornada i per postres la copa) i bueno, al Liverpool 3/4 del mateix, potser no tan però tela.... en 5 dies he vist ja 3 partits de l'Arsenal, i alguns fins i tot dsp els repeteixen a Teledeporte....
És necessari que a Espanya donguin 5 partits a la setmana de l'Arsenal, entre en directe i repeticions? Fins i tot avui dia 1 de gener no m'he lliurat de fer zàpping i veure els Gunners a "La 2"....
Si abans era tv3 q em va fer agafar més mania al Barça, només falten ara els de TVE tot el p... dia donant a l'Arsenal o al Liverpool...
Ja us dic, m'agrada la lliga anglesa i sóc una persona q em passaria el dia veient futbol però perq sempre han de donar aquests dos equips i les seves paxanguetes hi ha sigui lliga o copes?
Que no donguin tants partits o bé si els han de donar a la força que hi hagi una miqueta de varietat d'equips per favor: Manchester City, Chelsea, Everton, Newcastle, Blackburn....també juguen a la Premier, q estic fins els nassos de veure els Gunners... mare meva, si fos un equip d'aquí almenys, però és un equip anglés que total tampoc a guanyat res en els últims anys, simplement és el líder momentani de la Premier!!!!
Ja se que ara saltareu tots els simpatitzants del Liverpool i algun q altre de l'Arsenal intentant justificar-ho, però q reconeixeu que no té cap sentit que a TVE donguin 5 partis a la setmana d'un equip de la Premier League... q fotin un CANAL GUNNER o algo però q no es fotin pessats......
.
Jo em pensava q em tragaria la Premier però no pensava q només donguessin a 2 equips
A LES 4 DE LA TARDA ELS DONAVEN A LA 2 I ARA ELS TORNEN A DONAR AL TELEDEPORTE EN DIFERIT!!!!
Després m'haure de buscar la vida jo per veure al millor equip del món per Internet mentre donen 50 partits a la setmana de 2 equips anglesos que fot temps q no guanyen res.