Autor Tema: Temp. 07/08 Intentem no patir més del compte  (Llegit 3084 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Temp. 07/08 Intentem no patir més del compte
« el: 16 de Agost de 2007, 13:02:20 pm »
Jo no he vist tots els partits de pretemporada, però n'he vist algún.
He vist força crítiques entre uns i altres -components del foro- pel joc vist/ofert per l'equip en diferents partits.

Es tracta de no enfadar-se entre uns i altres per donar la seva opnió, sempre amb el respecte degut.

Però tampoc es tracta que ningú s'enganyi a si mateix.

El salt entre la 2a B i la 3a divisió, és ABISMAL, per tan, això de portar un bloc que es coneix de la temporada anterior, està bé, però és perillós. Ens van fer disfrutar a 3a divisió. Molt de compte amb això. Ara mateix, podriem dir que som un equip de 3a. amb 1 o 2 retocs que juguem a 2a B. Per tan, tinguem en compte, que quan juguem a Alacant, Badalona, Terrassa.... etc podem patir perque són millors equips que nosaltres i  molts equips, per no dir la majoria, tenen més pressupost que nosaltres. Ei, i no dic que no guanyem a Alacant, Badalona o Terrassa e....., espero i confio que si.
Però tinguem clar tots que dels 9 reforços que hem fet, de moment, 4 han vingut procedents de 2a B (Antúnez -aquest porta 1 any sense jugar-, Miki, Pirri, Carrillo) i 5 de 3a en avall (Fran, Siso, Lara, Finidi i  Miguel Ángel).

Siguem sincers també, i és de CALAIX que fa falta un altre davanter però de forma MOLT NECESSÀRIA. Amb Ollés, que és propens a lesionar-se i Fran, que debutarà a 2a B, procedent de dues categories per sota, doncs anem justos. I qui no ho veigi així, crec que s'equivoca. Necessitem un altre davanter però de 2a B, no que vingui de 3a o que pugui jugar en punta de forma puntual -casos Montero, Carrillo......- Cadascú que fagi el que millor sàpiga fer.

I ja per acabar, diré que s'ha de millorar i molt, que només estem a pretemporada, però que com a màxim aquest any podrem aspirar a una salvació. Espero que sense patir, tot i que em penso... que pot no ser així. Tenim un equip justet per 2a B, i aquesta és la realitat. Que ningú aspiri ni tan sols a entrar a Copa del Rei.

De totes formes, em fa confiar i molt el cos tècnic amb Ramón Moya al capdevant. Fa dues temporades, també amb un equipet força fluix a 2a B, amb l'Hospi el va classificar entre els llocs 12 o 13 amb un equip molt similar al nostre aquest any, i amb molts jugadors actuals nostres que llavors jugaven allí.

Espero menjar-me totes aquests paraules a fi d'any, i que estiguem el més amunt millor, però no crec que hagim de ser ni pessimistes ni realistes, sinó realistes. I això és el que hi ha.

Ah, i vagi per endavant que a mi perdre 3 a 0 a Girona o 2 a 1 a Igualada o guanyar 3 a 1 a la Grama en pretemporada no em diu res. Són partits per fer proves ia gafar ritme i prou. Que per això, ningú es preocupi  :ok
« Darrera modificació: 16 de Agost de 2007, 13:08:04 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Temp. 07/08 Intentem no patir més del compte
« Respondre #1 el: 16 de Agost de 2007, 17:55:47 pm »
Totalment d'acord amb tu, macu!

I a part de, com tu dius, el davanter que crec que necessitem com l'aigua de Maig, necessitem dues coses més:

-Més intensitat defensiva. Aquest any no jugarem contra Peralada, Palafrugell, Masnou, etc... que jugaven a la NCA amb un pàio en punta i prou i que intentaven treure un empat. Jugarem contra uns Oriola, Alcoià i Alacant que vindran a guanyar i si pot ser golejar per a tenir possibles goal-averages a favor, o per a convèncer als seus seguidors.

-Indubtablement necessitem XUTAR. Menys mariconada vora l'àrea i més xut extern. No podem viure només dels remats d'un bon Ollés (més que tot perquè estaran més sobre d'ell aquest any), i d'alguna genialitat de Morales, Montero o Mora.

Però sobretot... un davanter, carai. Si l'Ollés té una lesió o una pàjara en uns partits, que carregarem de responsabilitat... a un noi com en Fran, falt d'experiència en aquestes categories i que pot notar el salt de 1ª Catalana a Segona 'B'? A un Mora que com a enllaç fa perfectament la seva feina però com a punta no es veig? O a un Montero que actua millor de mitja punta però que no té l'aguant que necessita un davanter a Segona 'B' de les castanyes que li cauran?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #2 el: 16 de Agost de 2007, 18:04:43 pm »
teniu en compte també que alguns fitxatges que es van fer l'any passat ja venien de 2a B... és a dir, que dins del bloc que manteniem la majoria ja sap el que és la 2a B, 2a A i 1a... Casos com Pep Pagés, Ollés, Xavi Roca, De Navas...

Tot i això, estic d'acord amb el que es diu aquí, 3a no té res a veure amb 2aB i sóc dels que pensa que de mitja taula no pasarem... però si que crec que no patirem com els ultims anys a 2a B... és a dir, que ens salvarem i bé.

El que s'està veient ara, durant la pretemporada, no té res a veure al que es veurà durant la lliga, els aficionats hauriem de pendre'ns la pretemporada com un simple vermouth de futbol... guardem les crítiques i/o els elogis per un cop començada la campanya oficial.
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #3 el: 16 de Agost de 2007, 19:27:24 pm »
Sóc de la mateixa opinió del CudiSBD, el bloc de 3a en sí, ja pot oferir-nos la salvació pq hi han més de 4 equips pitjors que nosaltres (bloc i plantilla), i si a més tenim algun fitxatge que suma com el Miki (sembla a priori el millor fitxatge de moment) és bastant segur que com a mínim estarem a mitja taula.
Ara bé, cert que el que volem és patir per lluitar per l'ascens (fer playoff), llavors sí que falta alguna peça com un davanter centre de garanties amb l'Ollés i el Fran que estigui a la recàmara i donar-li minuts. I potser també falti algun defensa.
Hem d'esperar als descartes de 2A ha veure si poden pescar alguns reforços bons.
Honor al Sabadell

Desconnectat arriba sabadell

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #4 el: 16 de Agost de 2007, 22:57:00 pm »
ke razon tienes compañero

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #5 el: 17 de Agost de 2007, 10:16:50 am »
Totalment d'acord amb en Mutio, patirem de valent, esperem també que ens respectin una mica les lesions, els arbitratges i la sort.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #6 el: 17 de Agost de 2007, 10:53:19 am »
Totalment d'acord amb en Mutio, patirem de valent, esperem també que ens respectin una mica les lesions, els arbitratges i la sort.

Patirem? És clar!! Sino patissim no seriem el Sabadell  :P

Si algo de bo té això... potser és que tindrem els cors a prova d bombes amb el patiment de cada any jijiji   ;D (ara, recordem també que es pot patir per la part baixa, o per la part alta :ejem )
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #7 el: 17 de Agost de 2007, 11:12:20 am »

I a part de, com tu dius, el davanter que crec que necessitem com l'aigua de Maig, necessitem dues coses més:

-Més intensitat defensiva. Aquest any no jugarem contra Peralada, Palafrugell, Masnou, etc... que jugaven a la NCA amb un pàio en punta i prou i que intentaven treure un empat. Jugarem contra uns Oriola, Alcoià i Alacant que vindran a guanyar i si pot ser golejar per a tenir possibles goal-averages a favor, o per a convèncer als seus seguidors.

-Indubtablement necessitem XUTAR. Menys mariconada vora l'àrea i més xut extern. No podem viure només dels remats d'un bon Ollés (més que tot perquè estaran més sobre d'ell aquest any), i d'alguna genialitat de Morales, Montero o Mora.

Però sobretot... un davanter, carai. Si l'Ollés té una lesió o una pàjara en uns partits, que carregarem de responsabilitat... a un noi com en Fran, falt d'experiència en aquestes categories i que pot notar el salt de 1ª Catalana a Segona 'B'? A un Mora que com a enllaç fa perfectament la seva feina però com a punta no es veig? O a un Montero que actua millor de mitja punta però que no té l'aguant que necessita un davanter a Segona 'B' de les castanyes que li cauran?
Totalment dacord amb tu company. En molts partits de la passada temporada la defensa comenáva desenxufada i ens marcaven per errors tontos.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #8 el: 17 de Agost de 2007, 11:26:19 am »

(ara, recordem també que es pot patir per la part baixa, o per la part alta :ejem )

Lamentablement ojx, el patir serà per la part baixa. El president ens "va prometre" reforços importantíssims al mes de juliol. Jugadors que cap d'ells ha arribat, i la majoria de reforços son nanos molt joves, i algun d'ells, de força categories més avall. No ens enganyem. De moment, l'equip que tenim, és per estar dels llocs 12 al 15.

www.miequipo.es

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #9 el: 17 de Agost de 2007, 11:45:02 am »

Totalment dacord amb tu company. En molts partits de la passada temporada la defensa comenáva desenxufada i ens marcaven per errors tontos.
Però quants errors tontos reben els equips de 2B??? També són equips humans, eh. Ara semblarà que jugarem a la Champions, que no, que és 2B, patirem però no serà per quedar-nos-hi, serà per intentar alguna cosa més. Que s'aconsegueixi és una altra història, i més encara si no s'ha tancat la plantilla nostra. Segurament queden 2 fitxatges (si es pot pescar bons descartes de 2A).
Vau veure els punts que van aconseguir els 4 que van anar al playoff de 2B a 2A l'any passat??? No són tants pq els de dalt també perdien bastants partits.
Honor al Sabadell

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #10 el: 17 de Agost de 2007, 11:56:18 am »

(ara, recordem també que es pot patir per la part baixa, o per la part alta :ejem )

Lamentablement ojx, el patir serà per la part baixa. El president ens "va prometre" reforços importantíssims al mes de juliol. Jugadors que cap d'ells ha arribat, i la majoria de reforços son nanos molt joves, i algun d'ells, de força categories més avall. No ens enganyem. De moment, l'equip que tenim, és per estar dels llocs 12 al 15.

No és per buscar brega, ni per anar en contra del que penses, ni res,eh... respecto la teva opinió (que no la tornem a liar :P )...  pero no la comparteixo pas.
Em sorprèn l'anàlisi que hagis pogut fer per dir que quedarem el 12,13,14 o 15 :P jo no hi entenc tant per dir una posició (si realment ho encertés, a aquestes altures, seré el primer que t'aplaudiré)

Que patirem és segur (som el Sabadell :ejem ) tots voldriem estar a dalt patint, pero tu estas segur que serà per la part baixa, i jo en canvi estic segur de lo contrari, que serà per la part alta... el temps donarà i treurà raons ;)    (si tu dius de la 12 a la 15, jo dic de la 1 a la 4)

x cert.. confiem en que encara pot arribar algun reforç, i que potser algun d'aquets "nanus" ens sorprenen agradablement ;)

Bon cap de setmana!!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 17 de Agost de 2007, 12:06:26 pm »
pero tu estas segur que serà per la part baixa, i jo en canvi estic segur de lo contrari, que serà per la part alta... el temps donarà i treurà raons ;)    (si tu dius de la 12 a la 15, jo dic de la 1 a la 4)

Si si, cadascú té la seva opinió, i respecto la teva com la de tothom. Per això no hi ha problema, només faltaria.

Jo penso que ara per ara tenim un equip justet i poc més. I tu creus que tenim un equip amb aspiracions. TAN de BO el que tingui que felicitar-te per les prediccions a final d'any, sigui jo. Voldria dir que estarem entre els 4 primers i jugariem eliminatories d'ascens.
El que passa és que veient el nostre equip, i la majoria dels altres, doncs home, estem en molts d'ells un pas enrrera.
I torno a dir que el president va fer una GRAN cagada dient que sabia quins jugadors vindrien i que estariem a dalt. Quan després s'ha demostrat que no ha sigut veritat.... i és que ja diuen que "no diguis blat fins......... i ben lligat"

Ja dic, tan de bo el que m'equivoqui sigui jo.  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #12 el: 17 de Agost de 2007, 12:08:04 pm »
Esperem que comenci la lliga i ja veurem :beer3

Si en 6 jornades tenim una xifra de punts que consta de 2 dígits començaré a pensar que no patirem... per baix  :beer2

Desconnectat josan

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 19
« Respondre #13 el: 17 de Agost de 2007, 12:09:05 pm »
ojx.Estoy deacuerdo contigo.
Este año vamos a quedar entre los 4 primeros y sera un play of de ensueño.
Porfin veremos el estadio lleno en el partido del ascenso.
¡¡¡¡QUE GOZADAAAAA!!!!!!!
 :cheer :balla :cheer :balla :cheer :balla

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 17 de Agost de 2007, 12:11:31 pm »
Però quants errors tontos reben els equips de 2B???

Que si, que podem cometre errors tontos (en qualsevol partit de fútbol veuràs errors tontos), però el que no podem fer és sortir desenxufats en defensa a la majoria de partits. Si surts imprecís en atac, es nota molt poc, al mig camp, es nota poc, però en defensa, sortir emparrat significa que possiblement hauràs de remontar.

A veure si m'explico... errors, en fa tothom, però sortir sense intensitat defensiva, l'any passat ho vem fer molt.

, i jo en canvi estic segur de lo contrari, que serà per la part alta... el temps donarà i treurà raons ;)

Jo soc pessimista de mena, i la veritat, o no ho entenc o tu ets en excés optimista. Això si, en l'únic que estic d'acord amb tú, és en animar els 90+ minuts de cada partit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #15 el: 17 de Agost de 2007, 12:15:10 pm »
Jo tb sóc del parer q farem una temporada discreta, de la mitja taula baixa i q ens costarà assolir la permanencia.
Ara mateix tenim una plantilla MOLT JUSTETA i NO TENIM BANQUETA en garanties de revolucionar un partit o de suplir alguna lesió d'un home important.

Stic amb l Mutio, de la 12 a la 15  :no:
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #16 el: 17 de Agost de 2007, 12:17:38 pm »
, i jo en canvi estic segur de lo contrari, que serà per la part alta... el temps donarà i treurà raons ;)

Jo soc pessimista de mena, i la veritat, o no ho entenc o tu ets en excés optimista. Això si, en l'únic que estic d'acord amb tú, és en animar els 90+ minuts de cada partit.

Jo soc optimista en excés, no ho dubtis :P :P

Pero tothom és com és... jejeje, i com bé dius, pensem una cosa o una altra, el que hem de fer SEMPRE és animar durant els 90 i picu minuts de cada partit! I ja veurem com va la temporada, que és mooolt llarga.......

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #17 el: 17 de Agost de 2007, 13:30:56 pm »
Sóc l'únic que no té ni idea de com quedarem al final de lliga?  :P

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #18 el: 17 de Agost de 2007, 13:34:22 pm »

Sembla mentida que no sàpigues la posició exacta en la qual quedarem, el goal average a favor i en contra, els noms de tots els golejadors, la xifra d'amonestacions, i fins a on arribarem a la copa RFEF  :laugh:

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
    • Pàgina web personal
« Respondre #19 el: 17 de Agost de 2007, 13:40:37 pm »

no ho saps??? en serio?? A aquestes altures i encara no saps aixo??..... aix... no anem bé  :laugh: :laugh: :laugh: