Autor Tema: UEFA 2007-08!  (Llegit 11174 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Fum fum fum

• Visitant
Re: UEFA 2007-08!
« Respondre #80 el: 10 de Abril de 2008, 23:55:16 pm »
Moltes gràcies Bayern :icon_exclaim:
Viele dank Bayern :icon_exclaim:

Un equip que fa 10 anys tenia 300 aficionats a les grades en els seus partits, que ha jugat 4 anys a Primera i 6 a segona com a màxim historial, que va ser fundat el 1976, i que a costa de requalificacions i ajudes institucionals ha arribat a primera, no em fa cap pena de que hagi caigut així.

En aixo tambe hi estic d'acord, pero els jugadors son jugadors i son els que han aconseguit aixo. Jo al Getafe com a club no li tinc cap simpatia, pero jo em poso en el lloc d'aquests jugadors que han aconseguit aquesta gesta i la veritat és que sobretot sento empatia per la situacio del Pato.

Pel demés, el Getafe es un dels equips que m'agradaria veure baixar, com tants de primera i segona.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #81 el: 10 de Abril de 2008, 23:56:56 pm »
Des d'aquest post FELICITAR (amb negreta, subratllat i amb majuscules) a tots als socis i aficionats del GETAFE pel bonissim partit que han jugat. De pell de gallina... quins nervis, quina epica, quins dellonses que hi han posat els jugadors... en fi, un 10 a tots ells... i un **** ZERO per l'arbit, que no ha sabut -o no ha volgut- mesurar els dos equips per igual... els modestos ho sabeM perfectament per experiencia...

El futbol es injust.

Aupa Geta por la Gran Noche de futbol que nos habeis brindado.

:clap  :beer2  :clap
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #82 el: 10 de Abril de 2008, 23:58:12 pm »

Un equip que fa 10 anys tenia 300 aficionats a les grades en els seus partits, que ha jugat 4 anys a Primera i 6 a segona com a màxim historial, que va ser fundat el 1976, i que a costa de requalificacions i ajudes institucionals ha arribat a primera, no em fa cap pena de que hagi caigut així.

A mi em sembla una mica d'enveja això....

Jo també la tinc una mica d'enveja pero bueno, tampoc crec que la tinguem q tenir ja que el Villarreal per exemple si que s'ha consolidat com un bon equip d'Espanya arrivant lluny a Champions, amb opcions d guanyar aquest any la lliga,amb alguna participació a Uefa,amb una gran plantilla, pero que el Getafe crec que només és una bona temporada (possali 2 tenint en compte q l'any passat ja van arrivar a la final de Copa) i ja està.

Jo admiro al Getafe no per la institució q és, ni tampoc perq em caiguin bé els seus dirigents ( el presi no em cau pas gens bé). Jo els admiro pels jugadors, pels pebrots q hi foten aquests jugadors capaços de fer coses q no crec que cap altre equip d'Espanya fos capaç de fer.
És l'admiració q els hi tinc de veure com Belenguer,Casquero,Contra,Braulio han sigut capaços de fotre contra les cordes a l'equip més reforçat de tot Europa aquesta temporada amb: Ribery,Klose,Luca Toni,etc...

Ja em direu quin equip actualment seria capaç d'empatar al Bayer Arena i Nou Camp en 3 dies i posteriorment 4 dies dps capaç de tenir contra les cordes al Bayer JUGANT DESDEL MINUT 4 AMB UN HOME MENYS. ´Això s'han de tenir molt ben possats per a fer-ho, Barça? Madrid?  no ho crec pas  :mmmm :mmmm

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #83 el: 10 de Abril de 2008, 23:58:33 pm »
jo crec que avui els que em guanyat som tots els aficionats al futbol, a estat un partidas emocionant fins l'ultim segon, igual que el dimars amb liverpool-arsenal.
el millor d'aixo es que com no juga el teu equip disfrutes del futbol sense condicionaments.sen zillament disfrutes del FUTBOL
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #84 el: 11 de Abril de 2008, 00:25:26 am »

Yo no soy tan "radical", pero pensamos parecido.... Ya me veia un bicho raro al no entristecerme de la derrota del "Geta de España"....   Estoy seguro que si hubiera sido nuestro   :scut  no se hubiese revolucionado toda España con esta eliminatoria....   Lástima por los jugadores, pero......     :-X

tened en cuenta que el getafe es un equipo madrileño..por lo tanto poco mas a decir,los medios nacionales dando a bombo y platillo y por todo lo alto maxima repercusion publicidad y bombo al getafe....recordais hace unos añitos cuando el alaves llego a la final que perdio 5-4 contra el liverpool? no recuerdo yo tanta algarabia felicidad y publicidad en los medios madrileños..perdon nacionales..tendra algo que ver que getafe esta 19 kilometros al sur de madrid?

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #85 el: 11 de Abril de 2008, 00:30:45 am »

Yo no soy tan "radical", pero pensamos parecido.... Ya me veia un bicho raro al no entristecerme de la derrota del "Geta de España"....   Estoy seguro que si hubiera sido nuestro   :scut  no se hubiese revolucionado toda España con esta eliminatoria....   Lástima por los jugadores, pero......     :-X

tened en cuenta que el getafe es un equipo madrileño..por lo tanto poco mas a decir,los medios nacionales dando a bombo y platillo y por todo lo alto maxima repercusion publicidad y bombo al getafe....recordais hace unos añitos cuando el alaves llego a la final que perdio 5-4 contra el liverpool? no recuerdo yo tanta algarabia felicidad y publicidad en los medios madrileños..perdon nacionales..tendra algo que ver que getafe esta 19 kilometros al sur de madrid?

Eso es mentira. Yo recuerdo aquella temporada del Alavés. Escuchés la final en la cadena ser y se volcaron. Ya antes de llegar también. También recuerdo cuando ganaron al Inter.
Yo también tengo un poco de envidia, porque podriamos ser ese Getafe o ese Villareal, pero las cosas son así, que le vamos a hacer.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #86 el: 11 de Abril de 2008, 00:54:27 am »
Pues a mi lo que me queda en el pensamiento es ¿por qué nuestro Sabadell no puede llegar a estar a esa altura? soñar no es malo, lo que cuesta es formar un proyecto serio, cuando hoy por televisión he visto al Rey y al Príncipe y en medio al Alcalde de Getafe, pensé  ¿por qué no? esa imagen  era impensable hace unos pocos años, por tanto ver algún día no muy lejano a representantes del estado franqueando a un presidente del CE Sabadell FC, no es imposible, hay que trabajarlo, como en su día lo han hecho los del Tenerife, Alavés, Villarreal y ahora Getafe, todos en los últimos tiempos y mire por donde se miren son  equipos modestos. Hay que pensar en positivo y que podríamos intentarlo y llevar nuestros colores primero a lo más alto de la competición nacional y luego hasta donde nos dejen y podamos llegar por nuestros propios méritos.

:beer2

PD Lo demás es admiración por aquellos que han llegado al lugar que quiero para nuestro CE Sabadell FC.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #87 el: 11 de Abril de 2008, 02:50:03 am »
Una p****a lo del Geta, caer asi tiene que ser muuuuy ******, meterle 3 goles al Bayern con 10 jugadores durante 125 minutos tiene mucho merito, el futbol hoy ha sido muy cruel con los madrileños.

PD- Totalmente de acuerdo con Almunia, al Alaves se le dio el mismo bombo que por cierto tambien cayo de forma cruel como hoy el Geta.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #88 el: 11 de Abril de 2008, 02:58:02 am »
Yo pienso igual k almunia y pipo, y creo k la audiencia fue muy alta, una lastima k perdiera el alaves  :-\
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #89 el: 11 de Abril de 2008, 13:45:31 pm »
En fi una llàstima perdre la eliminatòria d'aquesta manera... :-\
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #90 el: 11 de Abril de 2008, 14:01:23 pm »
Pasta, pasta i pasta.
Getafe o Vila-real son clubs que s'han fet grans a base de pasta. El Alavés aquell any va ser diferent, van arribar a base de collons. Ací al País Valencià, no se li va donar tant bombo y platillo com a este any el Getafe.
Només se va dir més a la final, però esta eliminatòria, eren quarts de final.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #91 el: 11 de Abril de 2008, 14:36:16 pm »
Si s'ha parlat tant i tan d'hora es simplement pel rival i després d'empatar a Munich encara mes, dieu que l'equip esta fet a base de talonari : Pato, cortes, de la red, tena, licht, celestini, casquero, contra , gavilan, del moral, uche ; No se on veieu vosaltres les estrelles xDD pero jo no en veig NI UNA .
I per acabar si es l'unic equip espanyol que quedava viu a la UEFA ho trobo normalissim que se'n parli d'ells.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #92 el: 11 de Abril de 2008, 14:53:20 pm »
Si s'ha parlat tant i tan d'hora es simplement pel rival i després d'empatar a Munich encara mes, dieu que l'equip esta fet a base de talonari : Pato, cortes, de la red, tena, licht, celestini, casquero, contra , gavilan, del moral, uche ; No se on veieu vosaltres les estrelles xDD pero jo no en veig NI UNA .
I per acabar si es l'unic equip espanyol que quedava viu a la UEFA ho trobo normalissim que se'n parli d'ells.

es lo k dijeron los comentaristas, con solo ribery ya era todo el presupuesto del getafe, asi k...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #93 el: 11 de Abril de 2008, 15:40:53 pm »
Pasta, pasta i pasta.
Getafe o Vila-real son clubs que s'han fet grans a base de pasta. El Alavés aquell any va ser diferent, van arribar a base de collons. Ací al País Valencià, no se li va donar tant bombo y platillo com a este any el Getafe.
Només se va dir més a la final, però esta eliminatòria, eren quarts de final.

home algu amb sentit comu!!
de la grandissima uefa del alaves nomes es va parlar de la FINAL i el partit d'ahir eren simplement QUARTS DE FINAL..i a les radios i diaris nacionals es a dir madrilenys semblava que era la final del mundial...torno a dir el mateix,si es el valladolid el murcia o el llevant el que jugues ahir ni de conya li aguessin donat tant de bombo..pero clar getafe esta a madrid....per els que dubteu del tema pasta mireu on estaba el getafe fa 5-6 anys mireu les recualificacions i pasta rebuda per el club tant de ajuntament com de la comunitat de madrid i entendreu el perque en tan poc temps es pot convertir un equip de segona B de nivell mitg en un equip de primera..en el tema villarreal ja ni entro perque es clarissim un multimillonari compra un equip i el fa gran a base de pasta..el dia que roig es cansi el villareal torna a tercera en picat

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #94 el: 11 de Abril de 2008, 15:44:25 pm »
Jo no vaig veure el partit d'ahir, però tinc les mateixes sensacions d'aquella final que va permetre la primera copa d'Europa als bavaresos, quan aquell vespre a la península molts eren colchoneros i l' Swarzenberg va colar la pilota per sota les cames de Reina-pare, per igualar el gol de Luís i forçar un nou partit al Maracanà europeu.
també m'apunto al bram de ......
Viele dank Bayern  :laugh:
ah i  els que parleu d'injustícia,  només recapitoleu i digueu-me a quin minut va empatar el Geta a l'Alianze Arena

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #95 el: 11 de Abril de 2008, 16:00:38 pm »

es lo k dijeron los comentaristas, con solo ribery ya era todo el presupuesto del getafe, asi k...

Ja que el Jos comenta el tema dels comentaristes.... i ja només per no sentir-los més val la pena aquesta eliminació. És absolutament LAMENTABLE la locució dels partits per Antena 3 amb desmesurat forofisme. Estic d'acord que ells han d'anar a mort amb el Getafe, però tinguent respecte al Bayern i només explicant el que passa i no el que no passa. És patètic que estiguis escoltant el partit i de cop i volta en una jugada marxa un jugador del Getafe i sent perseguit per un del Bayern cau a terra sense ni tocar-lo. Vaja TOTS cridant com si estiguéssin al bar de la cantonada.... FALTA i ROJA .....etc..... A la repetició es veu que NI S'acosta a tocar-lo i alguns rectifiquen a mitges.... i fins i tot un s'escolta que diu....... "hombre, si se cae es porque SEGURO que el jugador del Bayern le hace falta " Vaja, patètic.
I exemples com aquest bastants.

I pels que parlen d'enveja no ho veig així. Són equips que simplement a base de talonari surten de les catacumbes -tipus Vila-real- que el mateix dia que deixin d'ingressar els calers que reben ara, i subvencions de tots llocs, tornaran al seu hàbitat natural que és la 2a. B.

Més que enveja jo ho titllaria de ràbia per veure que si es vol es pot, amb l'ajuda i implicació de tothom.

Això si, espero que aquest PATÈTIC Bayern que ahir va jugar a Getafe, i que NI MOLT MENYS té aquest super-equip que molts diuen no guanyi aquesta UEFA i la guanyi o bé la Fiore (amb el crack Adrián MUTU  :cheer ) o bé el Zenit.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #96 el: 11 de Abril de 2008, 16:08:56 pm »
a mi em sembla perfecte que us alegreu de la desgracia perque siguin madrilenys o perque no us caigui be.pero aixo de que l'ajuntament o la comunitat de madrid els hi dona pasta ho dieu com si fos un delicte quan en aquest mateix forum hi ha 100 mil posts demanant ajuda de l'ajuntament al Sabadell, a qui voleu que ajudi l'ajuntament de Getafe ... al Betis? xD Segueixo dient que el Getafe te una plantilla normaleta , de meitat baixa de la classificacio, pero resulta que es pren seriosament la copa del rey i despres pot tenir nits magiques com la pasada on tot Espanya estar pendent d'ells.

Sembla que us foti que equips humils lluitin per titols o simplement tinguin alguns anys de petites histories i gestes, em podeu dir algun equip que sense pasta i ajudes externes hagi aconseguit algo?

I es una pena que no es pogui retrocedir en el temps, pero no en els cuarts de final no, sino en els vuitens de final ja se li va començar a donar bombo al gran Alaves del 2001 quan va eliminar a tot un Inter de Milan, el bombo va seguir en els cuarts ja que es va enfrontar amb un altre equip espanyol com el Rayo Vallecano i per suposat a semi finals amb el Kasierslautern i la final amb el Liverpool ;

Sino se li hagues donat bombo jo ni m'enrecordaria de totes aquestes eliminatories.

PD per cert si em poso tan pesat no es per cap afinitat al getafe, sino perque jo soc d'uns d'aquests equips que van enamorar al futbol espanyol i tambe se sentien comentaris com els que veig per aqui i nomes arribo a una conclusio ... sino guanya barça o Madrid s'ha de buscar alguna rao per justificar els exits dels demes.  :xin-xin
« Darrera modificació: 11 de Abril de 2008, 16:15:28 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #97 el: 11 de Abril de 2008, 20:08:50 pm »
 Doncs jo considero aquesta eliminació injusta i llastimosa.

Injusta;

1) El Bayern marca el segon a conseqüència d´un error garrafal i el tercer és un rebot, que segons com fos la superfície del camp ni hagués entrat.  Haurieu felicitat al Girona por la victòria de l´any passat a la NCA, aconseguida gràcies a la desconexió Berlanga-De Navas i sense fer cap més mèrit ?  :paret 
 2) L´àrbitre condiciona greuement el partit, deixant amb 10 a un equip molt sobrecarregat físicament i això de bon principi.  Afegir que Podolski havia de ser expulsat quedant 3 minuts i potser el desenllaç hagués canviat.  A Europa també es decanten a favor dels equips grans (econòmicament i mediàticament, és clar). :arbit

Lamentable;

Ajudes institucionals ?  "Pelotazo" urbanístic??  No fotem....    El Getafe fins aquest any ha estat tan oblidat com ho estat sempre qualsevol equip de les rodalies de Madrid o Barcelona.  No oblidem que des del punt de vista de la capital és a més a més l´equip del sur "dels pobres" perquè ens entenguem....     

El Getafe, simplement, ha sapigut crèixer a base d´una bona gestió directiva que ha sapigut crear un teixit empresarial adeqüat.  A més a més la pilota ha d´entrar....   però això, no ho oblidem, en una població on la pregunta era "¿Tú eres del Madrid o del Atleti?.....           

I aquest dibuix recorda molt, al CE Sabadell de finals del 60s. i principis dels 70s., amb el "tàndem" Rossón-Pasieguito, l´indústria tèxtil donant suport a l´equip i l´equip veí / o equips veins, per una vegada i sense que serveixi de precedent amb la boqueta una mica més tancada de lo habitual. :scut :bandera

Qualsevol afeccionat de la resta d´Espanya va lamentar que el Brujas eliminés al CE Sabadell (equip que jo sabem cau força bé fóra de Catalunya), equip modest que estava en el seu millor moment històric.

En conseqüència;

Es llògic que molts afeccionats (entre els que jo em compto), lamentéssim que el Bayern Munich eliminés al Getafe, equip modest que està en el seu millor moment històric.

ANIMS GETAFE, que heu d´estar orgullosos del que heu fet.... :clap2

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #98 el: 11 de Abril de 2008, 20:15:32 pm »

FELICIDADES GETA!!!!!,anoche me jodio que lo eliminaran,
anoche daba igual como han llegado ahi,
se trataba de un equipo español contra
unos p***s alemanes prepotentes,
felicidades a los jugadores del geta
no seas malo Jarri....jeje  :beer2
« Darrera modificació: 11 de Abril de 2008, 21:18:37 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #99 el: 11 de Abril de 2008, 22:40:48 pm »
Totalment d'acord amb el PIPO i el sr. Blanc i Blau.

PiPO desenganya't, el primer que he sentit avui a la meva empresa és:

"...el Getafe? ja els està bé el q els hi ha passat... aquests putus madrilenyos, amb la tropa del Madrid allà al camp animant-los i el desgraciat del Rey, vaya inútils..."

Curiós que el q deia això fos culé a matar. El q tenen simplement és mania aquest equip perq l'any passat els va ridiculitzar a la Copa i aquest any només han sumat 1 punt de 6 possibles contra ells a la lliga  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Això sí... al Laudrup el van ben criticar al anar-se'n al Madrid i ara encara li suplicaran q vingui a entrenar-los igual q stan fent amb el Mourinho....
Si és que mira q s'arriven a rebaixar els de can fanga!!!

Pero bueno, jo al principi m'he empipat dsp d'aquest comentari absurd, però que dsp he pensat q " a todo ***** le llega su san Martín", i jo en sé d'uns que ara riuen molt però d'aquí dos setmanes es portaran una bona decepció en competició europea, i segur q si al minut 4 els deixen en inferioritat numérica com ahir al Getafe es tiraran 4 setmanes plorant  :ostres :ostres....

Això de q és d Madrid és una bona excusa perq l'any passat era el Sevilla el q li anaven bé les coses i tampoc el podien veure, ni els culés ni els merengues.. perq? Perq no volen q cap altre equip q no siguin ells els hi prenguin el protagonisme.
Això sempre serà així.