Autor Tema: La confessió de Materazzi  (Llegit 933 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
La confessió de Materazzi
« el: 19 de Agost de 2007, 16:17:53 pm »
Ahir finalment el defensà italià de l'Inter de Milà Marco Materazzi va posar fi a totes les suposicions sobre el que li va dir al francès Zinedine Zidane durant la final del passat Mundial d'Alemanya '06. Recordem els fets:

* En una jugada d'atac de França (ja a la 2ª part, amb empat 1-1 a l'electrònic de l'Olympiastadion de Berlín), Materazzi es va encarregar de defensar a Zidane agafant-lo per la samarreta. El francès, "mosca" per la defensa a la que el va sotmetre l'italià, li va dir en to jocós: "Si quieres mi camiseta, te la regalo después del partido", a la que Materazzi li va contestar: "Prefiero a la p-*-*-a de tu hermana". Aquesta frase va desencadenar la imatge que si no l'has vist ja mil vegades, no la veuràs mai: el famós cop de cap que li va suposar l'expulsió i acabar la seva impecable carrera futbolística amb un negre esborrany *

La veritat, si és cert que Materazzi es va atrevir a dir-li això, per a mi el cop de cap va ser insuficient. Jo fins i tot li hauria clavat els tacs a la cara  :**** MATERAZZI =  :malament
« Darrera modificació: 19 de Agost de 2007, 17:20:16 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Milano

• Aleví
  • Missatges: 41
  • Gènere: Masculí
  • Sempre arlekinat
Re: La confessió de Materazzi
« Respondre #1 el: 19 de Agost de 2007, 17:29:27 pm »
Materazzi, mare meva, Zidane es tendria de haber tranquilitzat, perque debia saber que l'expulsarien, pero al dir aquesta paraulota a  la familia d'un jugador, doncs jo tambe hagues fet, a mes es la seva germana, quants anys a degut esta amb ella.

Materazzi penos  :ostres

Anque es una pena pensar amb aquest penos  accident i no pensar per exemple en el mundial de la sub-17 que s'esta jugant.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #2 el: 19 de Agost de 2007, 18:30:32 pm »
Materazzi, mare meva, Zidane es tendria de haber tranquilitzat, perque debia saber que l'expulsarien, pero al dir aquesta paraulota a  la familia d'un jugador, doncs jo tambe hagues fet, a mes es la seva germana, quants anys a degut esta amb ella.

Materazzi penos  :ostres

Anque es una pena pensar amb aquest penos  accident i no pensar per exemple en el mundial de la sub-17 que s'esta jugant.

Què ha passat?  :o

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #3 el: 19 de Agost de 2007, 20:12:42 pm »
Jo continuo pensant, que un jugador de la talla de Zidane, no hauria d'haver caigut en una provocació, de les de camp de territorial.

En fi, molt llastimós tot plegat.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 20 de Agost de 2007, 11:36:14 am »
nois no us enganyeu aquestes coses pasen a tots el partits de futbol, inclus a categorias inferiors, el zidane va caure al parany de 4 potes i sembla mentida que un tiu amb l´edat de zidane caigui aixi a la trampa d´un italiá tots coneixem las malas arts dels italians i en aquell moment materazzi va sortir beneficiat   :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat X-Men Foc

• Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 104
« Respondre #5 el: 20 de Agost de 2007, 14:05:10 pm »
Estimats companys,

Veient que no som capaços de seguir les advertències dels moderadors per tal d'evitar mals rollos entre usuaris culés i merengues em veig obligat a fer una neteja d'aquest post. Us prego que a partir d'ara us dediqueu, si voleu, a debatir el tema real d'aquest missatge, que no és cap altre que el de la confessió que ha fet Materazzi a un mitjà de comunicació.

Salut!

Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #6 el: 20 de Agost de 2007, 14:51:24 pm »
Pues bien, vuelvo a decir que el francés se picó por nada, ya que el que ha practicado el bello deporte del fútbol sabe que dentro del rectángulo de juego se dicen mayores barbaridades que esa simple frase, jugándose una final del mundo con los millones de telespectadores que había alrededor del mundo, por una simpleza perdió los nervios primero y la copa del mundo después.
También el italiano peco de falta de deportividad, pero vuelvo a recordar que dentro de un campo de fútbol suelen suceder hechos parecidos.

Y esto fue lo que nos dejó dicha jugada para el recuerdo:

http://es.youtube.com/watch?v=kWAJhUNj8Xg&mode=related&search=
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Milano

• Aleví
  • Missatges: 41
  • Sempre arlekinat
« Respondre #7 el: 20 de Agost de 2007, 15:34:41 pm »
La gent va fer tanta broma amb això que van fer varies versions: