Autor Tema: Arjen Robben  (Llegit 533 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Arjen Robben
« el: 02 de Setembre de 2007, 22:48:02 pm »
He decidit obrir aquest post, ja que Robben és un dels meus jugadors preferits, i m'agradaria debatre si el fitxatxe de l'extrem holandés pel Reial Madrid, ha sigut únicament per tapar les crítiques que arribaven de la graderia, ja que les promeses electorals de Calderón, no s'havien complert.

Segons sembla aquest fitxatxe, no va ser tan complicat com va semblar, ja que el jugador feia temps que no disposava de la confiança de José Mourinho "Mou" (cosa que només va disposar d'aquesta durant la primera temporada) i des de l'operació del març del 2007 (una altra recaiguda de la lesió anterior al genoll) el jugador no era el mateix, i pertant suposava una molestia pel Chelsea CF.

A més a més, trobo excesiu el preu que va pagar el Reial Madrid, només per tapar les boques de les crítiques que arribaven de l'afició "merengue". Crec que el Madrid va invertir 36 milions, quan des del meu punt de vist hagués pogut tancar el fitxatxe per tan sols uns 18 milions, a més van aconseguir l'incorporació d'un jugador tocat fisicament, psicològicament i sense rodatge, ja que només va disputar uns 10 minuts a la pre-temporada amb el Chelsea, perquè un contracte publicitari fet amb la casa Addidas ho obligava.

Robben tindrà una etapa bastant frustant en aquest Madrid de Calderón, que estan en deficit es gasta els diners que es gasta. On anirem a parar?
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Arjen Robben
« Respondre #1 el: 03 de Setembre de 2007, 13:22:26 pm »
El cert es que jo crec que Calderón va fitxar a Robben més que res per tapar una mica les crítiques per no haver complert les seves promeses electorals (Kaká, Cesc i Robben). De fet, a la presentació de Robben (junt amb la de Gabriel Heinze), Calderón va voler fer-se el xulo i va atrevir-se a dir: "Aquí está una de mis promesas electorales, tal y como os prometí". La graderia no va trigar a xiular-li, ja que ells entenen que aquest jugador havia d'haver fitxat pel Madrid la temporada passada i no aquesta. En referència al jugador, doncs sí, es molt bo i és una fletxa per la banda, però també és de cristall i al primer entrenament ja va donar l'ensurt, i encara no ha anat ni convocat. Per això va fitxar el Madrid a Wesley Sneijder, perquè el president ja sabia que s'arriscava molt a fitxar només Robben. És més, a mi m'agrada molt més Sneijder que Robben. Crec que Robben es frustarà al Madrid, perquè té una dura competència amb Sneijder.

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 360
« Respondre #2 el: 03 de Setembre de 2007, 13:41:43 pm »
Robben, es bo, però Sjneider, es molt bo, i si juguen a la mateixa posició, crec que Schuster ho tindrà bastant clar, i Sjneider està en un moment de forma molt bo...

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #3 el: 03 de Setembre de 2007, 15:02:44 pm »
Sneijder no juga a la mateixa posició que Robben, Sneijder juga de mig (tipu Davids) i de Mig dret, en cap cas juga a la posició esquerre.
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!