Autor Tema: 600 @rlekinat  (Llegit 2652 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
600 @rlekinat
« el: 08 de Setembre de 2007, 21:02:25 pm »
Bueno nois era per informarmaros que enguany per la Festa Major 07 en l'activitat de la cercavila dels 600 tindrem un automovil @rlekinat, amb els colors del Sabadell.  :bandera :bandera :bandera

Tot i que l'iniciativa és d'un particular (el club no ho sap), la Penya @rlekinats.com a col·laborat en la vestimenta del mític 600 que segon tinc entès fa 50 anys de que va sortir el mercat o algú semblant.

Aixì que ja sabeu, si voleu "escalfar motors" abans del derbi a l'Olímpic a 2/4 de 11 a la Plaça Creu Alta del dia 9 (si voleu anar a la concentració hi ha un petit esmorzar) o a la cercavila a partir de 2/4 d'1 amb el seguent recorregut:

Sortida de la pl. Creu Alta, - ctra. Prats - c. Francesc Layret - av. Josep Tarradellas - pl. Espanya - av. Alcalde Moix - rda. Collsalarca - rd. Roureda - rd. Europa - pl. Còrdova - av Estrasburg - av. Concòrdia - c. Jaume I - Via Aurèlia - av. Paraires - pl. Olímpia - c. Serra d'en Camaró - Via Alexandra - av. Andreu Nin - c. Manuel de Falla - ctra. Terrassa - pg. Can Feu - pl. Mil·lenari - c. Boccaccio - c. Joaquim Blume - c. Joanot Martorell - c. Goya - pg. Espronceda - av. Barberà - Rambla - c. Borrell - c. Sant Olaguer - c. Narcís Giralt - c. Sant Joan - c. Doctor Puig - c. Convent - c. Vilarrubias - av. Onze de Setembre - arribada a la pl. Creu Alta
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: 600 @rlekinat
« Respondre #1 el: 08 de Setembre de 2007, 21:35:34 pm »
que "guapo" m'encantan els 600 i si la porta s'obra del reves ja son una pasada,
 jo tinc un 2 cavalls antic...quan tingui pasta l'arreglare i m'el tunejare (ja,ja,ja) per fer rallis de cotxes antics, el meu ja te mes de 40 anys...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #2 el: 09 de Setembre de 2007, 11:03:27 am »
que "guapo" m'encantan els 600 i si la porta s'obra del reves ja son una pasada,
 jo tinc un 2 cavalls antic...quan tingui pasta l'arreglare i m'el tunejare (ja,ja,ja) per fer rallis de cotxes antics, el meu ja te mes de 40 anys...

has pensat d'inscriu-re't al Motor Club Clàssic Bages ?  és un dels clubs amb més prestigi dels cotxes antics catalans. t'accepten amb cotxe 25 anys.

jo estic mirant per la compra d'un "Seat 600 D". m'encantaria tenir-ne un i pontar-lo amb els quadrets arlequinats al sostre (com si fos el mini" i de color blau metalitzat la resta.

el mes que ve, FIAT treu el nou fiat 500, amb una estètica molt guapa i retro. la idea és igual que han fet amb el mini i el escarbat. se que faran una festa nacional a italia en honor al cotxe tan emblemàtic. i crec que tindrà opcions com aquestes altres marques. lo millor: el seu preu !!

LINK FIAT
« Darrera modificació: 09 de Setembre de 2007, 12:09:30 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #3 el: 09 de Setembre de 2007, 11:17:07 am »

has pensat d'inscriu-re't al Motor Club Clàssic Bages ?  :laugh: :laugh: :laugh:  és un dels clubs amb més prestigi dels cotxes antics catalans. t'accepten amb cotxe 25 anys.

jo estic mirant per la compra d'un "Seat 600 D". m'encantaria tenir-ne un i pontar-lo amb els quadrets arlequinats al sostre (com si fos el mini" i de color blau metalitzat la resta.

el mes que ve, FIAT treu el nou fiat 500, amb una estètica molt guapa i retro. la idea és igual que han fet amb el mini i el escarbat. se que faran una festa nacional a italia en honor al cotxe tan emblemàtic. i crec que tindrà opcions com aquestes altres marques. lo millor: el seu preu !!

jeje  hi us  montareu La Manresa-Torino ? espero que sigui al juliol, quan no hiha lliga i sense aire acondicionat.  Kita  sort que has escollit companya pel viatge que si arribes a  escollir el pirri :ejem
Una braçada i avui et podries deixar veure per Terrassa no ho tens pas lluny i encara no neva !!!!!!!!!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #4 el: 09 de Setembre de 2007, 11:35:40 am »

Una braçada i avui et podries deixar veure per Terrassa no ho tens pas lluny i encara no neva !!!!!!!!!!!

aixó depen de la dona, jeje...  i la tinc lisiada !!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #5 el: 09 de Setembre de 2007, 13:13:14 pm »

has pensat d'inscriu-re't al Motor Club Clàssic Bages ?  és un dels clubs amb més prestigi dels cotxes antics catalans. t'accepten amb cotxe 25 anys.

LINK FIAT

home... el del bages em cau una mica lluny...aqui a sabadell en tenim un que organitza el rally de la llana.
aquest estiu vaig estar de vacances a italia (ja ho he explicat un parell de cops,oi?) i ja varem veure els primers 500, son una passada!!! tambe varem estar a una exposicio de cincuecento a Verona i tinc fotos de aquest cotxes antics, si vols t'en puc passar algunes.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #6 el: 09 de Setembre de 2007, 16:40:49 pm »

LINK FIAT

home... el del bages em cau una mica lluny...aqui a sabadell en tenim un que organitza el rally de la llana.
aquest estiu vaig estar de vacances a italia (ja ho he explicat un parell de cops,oi?) i ja varem veure els primers 500, son una passada!!! tambe varem estar a una exposicio de cincuecento a Verona i tinc fotos de aquest cotxes antics, si vols t'en puc passar algunes.

ja em pasaràs fotos...

tinc ganes de veure'l. potser canviem el polo pel 500, si tant guapo es.
a més, gasta 3,6 l.  el que no se és si es molt petit. o si l'han fet gran com el "mini".

força sbd !!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #7 el: 09 de Setembre de 2007, 16:44:39 pm »

LINK FIAT

ja em pasaràs fotos...

tinc ganes de veure'l. potser canviem el polo pel 500, si tant guapo es.
a més, gasta 3,6 l.  el que no se és si es molt petit. o si l'han fet gran com el "mini".

força sbd !!
diria  q s'assebla de tamany al mini nou si n es q es una mica mes gran...a quin correo t'envio la foto?
si vols passam l'adreça per correo privat

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #8 el: 10 de Setembre de 2007, 18:58:15 pm »
Algú té alguna foto d'aquest 600 arlequinat??

Merci!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #9 el: 10 de Setembre de 2007, 19:09:51 pm »
Si jo en tinc moltes ara les penjo :laugh: :laugh:

Com sempre el Navarro vol donar la nota:

HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #10 el: 10 de Setembre de 2007, 19:13:01 pm »
navarro, ese volante nunca volvera a ser lo que fue :ostres :laugh: :laugh: :laugh:
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #11 el: 10 de Setembre de 2007, 19:14:59 pm »
 :snore:   :ejem :laugh: posaa, el megatemps que vaig fer coi, aixo q mes dona, un tiempazo, de navarro, en el 600, sisi, posa el videoo :P  :laugh: :laugh: es bromaa

:beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #12 el: 10 de Setembre de 2007, 19:22:35 pm »
:snore:   :ejem :laugh: posaa, el megatemps que vaig fer coi, aixo q mes dona, un tiempazo, de navarro, en el 600, sisi, posa el videoo :P  :laugh: :laugh: es bromaa

:beer2

Espartaco Navarro el terror de las canastas de un metro :laugh: :laugh: :laugh:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #13 el: 10 de Setembre de 2007, 19:25:25 pm »
Y el de los patos, y el de los globos, y el de los volantes :laugh: :laugh:
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #14 el: 10 de Setembre de 2007, 19:40:54 pm »
Navarro "el Gafe". Cosa que toca, cosa que rompe! :laugh:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #15 el: 10 de Setembre de 2007, 19:42:17 pm »
 :tongue3: Tot no, home, no  :tongue3:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #16 el: 11 de Setembre de 2007, 20:42:03 pm »
 La Pepi (propietària del cotxe), la seva filla, i dos petits socis arlequinats: l'Ignasi i l'Arnau

futbolista

• Visitant
« Respondre #17 el: 11 de Setembre de 2007, 20:46:52 pm »
 :bandera :bandera :bandera OLE QE ARTE TIENE ESTE COCHE NI UN PICASO :bandera :bandera :bandera :bandera