Autor Tema: NAUZET (2006-2007)  (Llegit 25308 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

pitbull

• Visitant
NAUZET (2006-2007)
« el: 20 de Juliol de 2007, 21:38:58 pm »
Nauzet ha fitxat aquesta tarda pel Terrassa. Mu han confirmat desdel a secretaria del club

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
  • Gènere: Masculí
Re: Nauzet fitxa pel Terrassa
« Respondre #1 el: 20 de Juliol de 2007, 21:46:41 pm »
Nauzet ha fitxat aquesta tarda pel Terrassa. Mu han confirmat desdel a secretaria del club

Bua espero k esta noticia sea falsa o no este asegurado... xk no me gustaría nada... no xk se vaya al terrassa k es nuestro gran rival sinoo xk akii lo hemos exado siendo un grandioso jugador!!!

:beer2

antcarcer

• Visitant
« Respondre #2 el: 20 de Juliol de 2007, 22:04:05 pm »
El problema no es que nauzet se vaya al terrassa,el problema es haber quien traen en su puesto, haber si es superior.

:beer2

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #3 el: 20 de Juliol de 2007, 22:06:25 pm »
la noticia de nauzet es cierta lo acavo de ver en la pagina oficial de el equipo egarense aunque a su equipo no a el si le deseo toda la suerte del mundo
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #4 el: 20 de Juliol de 2007, 22:19:33 pm »
nauzet un gran jugador se escapa...  :bigcry:
despues de la etapa con el terrassa te deseo suerte
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Ferni

• Visitant
« Respondre #5 el: 20 de Juliol de 2007, 22:21:17 pm »
NAUZET EGARENSE!!!!!!!!!!!!! sale en la web del TErrassa ya presentado.....

:**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** :**** mira q hay clubs q tiene q ir a Tarrasa grgrgrgrgrgrgrgrgrg rgrgrgrgrgrgrgr :**** :**** :paret

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #6 el: 20 de Juliol de 2007, 22:22:08 pm »
Nau... simplemente decirte que as pasado de ser uno de mis ídolos...  a ser un desconocido...

Te deseo lo que necesites, pero ten cuidado, no te vayas a romper los ligamentos...xD

Ahora enserio, gran jugador, mejor persona, que te vaya bién Nau :bigcry:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #7 el: 20 de Juliol de 2007, 22:30:10 pm »
Ya tenemos más razones para que llegue rápidamente el dia 9 de setiembre.
De Canario a Pajarraco
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Ferni

• Visitant
« Respondre #8 el: 20 de Juliol de 2007, 22:31:53 pm »
Ya tenemos más razones para que llegue rápidamente el dia 9 de setiembre.
De Canario a Pajarraco

:yes: :yes: :yes: :yes: creo q haré alguna modificación en el poster Don Balón......
anda q si lo llego a saber ayer cuando lo encontré en el Bar de la Peña Sabadell le canto las 40.....  :-X

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #9 el: 20 de Juliol de 2007, 22:33:53 pm »
ahora lo vamos a criticar es para flipar cada vez os pareceis mas a los cules que solo ven azulgrana o a los merengues que solo ven blanco lo echamos como un **** y lo criticamos pues muy bien que a echo si la oferta a sido wena por mi parte no lo pienso criticar ni muco menos insultar ni en el campo del terrassani aqui cuando venga
visca el sabadell

Ferni

• Visitant
« Respondre #10 el: 20 de Juliol de 2007, 22:37:39 pm »
ahora lo vamos a criticar es para flipar cada vez os pareceis mas a los cules que solo ven azulgrana o a los merengues que solo ven blanco lo echamos como un **** y lo criticamos pues muy bien que a echo si la oferta a sido wena por mi parte no lo pienso criticar ni muco menos insultar ni en el campo del terrassani aqui cuando venga

haber es evidente q no hare nada al poster Don Balon no estoy tan enfermo... ahora bién, vale q el año pasado fue uno d nuestros héroes a la hora d hacernos subir de categoria pero aparte  d eso no le voy a aplaudir si se va al Terrassa lo siento, si quieres le haré el pasillo cuando venga a la NCA....
Un jugador q se va al equipo rival dificilmente es bién recibido por su antigua afición.... y esta vez no será la excepción por mucho q hiciera el año pasado.
Si se fuera a un buén equipo almenos......

friend

• Visitant
« Respondre #11 el: 20 de Juliol de 2007, 22:42:40 pm »
tengo dos versiones sobre el caso nau:

la primera, un jugador q no a kerido el sabadell fixa por el terrasa, asi estara el terrasa fixando descartes de un ekipo q acaba de subir de tercera.

i la segunda, nau si tanto te identificaste con la zamarra arlekinada porq aora nos aces esto????? sigo pensando q el futbol es cosa de mercenarios i de *******!!

mi opinion sigo pensando q para la segunda b no es un jugador valido muy lento en sus acciones i peca muxisimo de xupon, pero aun asi, suerte para un jugador q nos saco del pozo de la tercera division!!

eso si, ojala q en la tercera jornada tu ex ekipo os machake i tu juegues de titular i sientas ridiculo por defender esa camiseta rojilla!!!
i en la vuelta espero q no te xiflen muxo....  :arbit

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #12 el: 20 de Juliol de 2007, 22:44:27 pm »
haber es evidente q no hare nada al poster Don Balon no estoy tan enfermo... ahora bién, vale q el año pasado fue uno d nuestros héroes a la hora d hacernos subir de categoria pero aparte  d eso no le voy a aplaudir si se va al Terrassa lo siento, si quieres le haré el pasillo cuando venga a la NCA....
Un jugador q se va al equipo rival dificilmente es bién recibido por su antigua afición.... y esta vez no será la excepción por mucho q hiciera el año pasado.
Si se fuera a un buén equipo almenos......

yo tampoco te e dicho que le hagas el pasillo ni que le aplaudas yo tampoco are nada de esas dos cosas pero se a ido por que no lo querian es diferente que el judas carlos o el judas dot que cuando aun no habia acabado la temporada ya estaban comprometidos este señor a esperado no lo han querido y se a buscado la vida yo lo veo asi de hay a que lo aplauda pues nunca aplaudire a un jugador del terrassa lo tengo claro y a su equipo le deeseare lo peor como siempre si bajan guay y si desaparecen mejor que mejor pero a el no lo insultare pienso que no a echo nada malo mirando por sus intereses
visca el sabadell

Desconnectat MUTIO

• Moderador
  • President
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 20 de Juliol de 2007, 22:49:05 pm »
No crec que el Nauzet se li pugui dir res per marxar al Terrassa.
Recordem que ell volia quedar-se i que vam ser nosaltres qui li vam dir de no continuar.
Jo trobo bé, que si la millor oferta que tenia era la del Terrassa, doncs hagi marxat allà.

Això sí, podrà comprobar que a pesar dels pocs quilometres que separen les dues ciutats, veurà que la distància entre una afició i l'altre és abismal i que com a club, no serà gens comparable al Sabadell.

Que tingui sort, ell, no el club veí.

Tan de bo, vegi aquest any a Nauzet, lluitant per baixar a 3a.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #14 el: 20 de Juliol de 2007, 22:57:46 pm »
nauzet muxa suerte en el terrassa, eras uno de los mejores jugadores del año del ascenso. SIEMPRE te recordare, io y muxos.

teQueremos/  :ok
Visca el Sabadell!!

Desconnectat stankovic 25

• Infantil
  • Missatges: 192
« Respondre #15 el: 20 de Juliol de 2007, 22:59:12 pm »
son cosas vuestras que no entiendo , le hechan y encima le tenimos que decidir los seguidores el equipo??????? venga hombre un poco de cabeza el terrassa os guste o no es un equipo competitivo i weno que paga bien , aqui nadie decide donde teneis que ir a trabajar , un saludo, suerte nauzet

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #16 el: 20 de Juliol de 2007, 23:26:25 pm »
Venga ya, hombre, solo faltaba eso!! Ferni, Eric, y todos los que lo criticasteis y modificareis el poster de la Don Balón: Si trabajais en la Danone, y os echan y os llega una oferta buena de Dhul, Yoplait o la que fuere, verdad que os iriais?? Si trabajais para SEAT y os echan y os llega una empresa de FORD, RENAULT o la que sea, verdad que os iríais??? Pues ya está. Recordemos que la primera opción de Nauzet Fernández era seguir vistiendo la camiseta a cuadros. Aquí no se le quiso (por lo que sea, yo ya no entro a valorar eso,  simplemente se le echó y punto), y el se ha tenido que buscar las habichuelas. Si tenía Hospi, Badalona y Terrassa, y la más interesante es la del barrio de la montaña, qué tiene que hacer el chaval?? Una cosa diferente seria que teniendo contrato en vigor quiera irse al eterno rival, pero si de aquí lo botan cuando el se quiere quedar, aún lo criticaremos??

Sinceramente a muchos no os entiendo, y me gustaría veros en una situación de estas...

Yo lo aplaudiré por ser quien es, no por la camiseta que lleve. Y espero que haga un año fantástico, como el que hizo Cañadas aquí el año pasado, y que el resultado deportivo del equipo sea el mismo que aquí el año pasado...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #17 el: 20 de Juliol de 2007, 23:36:16 pm »
A mi em fan gracia les seves declaracions a la web del terrassa amb això de que tenia un any més de contracte però que ha decidit rescindir-lo perquè no li compensava continuar... però no l'estavem fent fora? Dit així sembla que sigui ell el q vol marxar i per pasta... tot i que ja sabem que akest no es el motiu. Però bueno, ha marxat del sabadell i ja està, què volem demanar-li a un jugador canari que només ha estat una temporada al club? Osti, si fos de sabadell i s'hagués format akí encara li diria algo però no és el cas i ha de buscar lo millor per als seus interessos i més quan un està tan lluny de casa... Com diuen altres companys foreros li desitjo lo millor a nauzet però de forma personal, en canvi al seu club no li desitjo cap alegria.

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #18 el: 20 de Juliol de 2007, 23:38:35 pm »
A mi em fan gracia les seves declaracions a la web del terrassa amb això de que tenia un any més de contracte però que ha decidit rescindir-lo perquè no li compensava continuar... però no l'estavem fent fora? Dit així sembla que sigui ell el q vol marxar i per pasta... tot i que ja sabem que akest no es el motiu. Però bueno, ha marxat del sabadell i ja està, què volem demanar-li a un jugador canari que només ha estat una temporada al club? Osti, si fos de sabadell i s'hagués format akí encara li diria algo però no és el cas i ha de buscar lo millor per als seus interessos i més quan un està tan lluny de casa... Com diuen altres companys foreros li desitjo lo millor a nauzet però de forma personal, en canvi al seu club no li desitjo cap alegria.

Les declaracions també m'han sobtat a mí, però vaja... tots sabem com ha anat el tema, i continuo dient el mateix: un noi de Canàries que ve aquí a jugar i se'l fa fora (i torno a dir que pels motius que siguin, que ja no venen al cas), és ètic, per dir-ho d'alguna manera, que marxi a l'etern rival si aquesta és la seva millor opció. Si més no, no crec que sigui criticable.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #19 el: 20 de Juliol de 2007, 23:44:31 pm »
Hombre adray per una vegada pensem el mateix  xD