Autor Tema: Pregunta "historica"...  (Llegit 4724 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Pregunta "historica"...
« el: 15 de Setembre de 2007, 11:57:02 am »
M'he trobat amb una samarreta del sabadell, que la veritat no se de quan pot ser. No es ni de la marca kelme (no te cap marca) y la publicitat es fafe y cobos fl. A més, l'escut no es l'actual, es més "arrodonit". Algu em pot dir de quin any es aquesta samarreta?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Pregunta "historica"...
« Respondre #1 el: 15 de Setembre de 2007, 18:39:58 pm »
pots penjar una foto?
he tirat docuteca, i mira que en tenim, i no he trobat aquesta samarreta. T'he de dir que em sona molt la marca "cobos".
la primera samarreta que porta publicitat es la de la temporada 82-83, pero el que porta es la marca que feia l'equipació.
publicitat com a tal apareix per primer cop l'any 85-86, amb la marca logic control
pensa que el sabadell B en el seu moment tambe duia publi a les samarretes al igual que els veterans, pero no hem demanis l'any...
continuo buscant  :ostres
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #2 el: 15 de Setembre de 2007, 21:25:12 pm »
Ara no puc, despres penjare una foto (despres es aquesta niiit ben entrada ee  :pilotasso;D

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #3 el: 16 de Setembre de 2007, 01:17:54 am »
Ara no puc, despres penjare una foto (despres es aquesta niiit ben entrada ee  :pilotasso;D

Sobre la publicidad que dices que lleva esa camiseta, te puedo decir que no la recuerdo en la vestimenta del primer equipo, si también me dices que el escudo es algo diferente, pues más para creer que no es la oficial del primer equipo, puede ser de algún equipo de la pedrera o del equipo femenino.
                                                       :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #4 el: 16 de Setembre de 2007, 01:58:57 am »
Ahora os cuelgo las fotos. El escudo lo he visto en una foto en nuestras oficinas, en el partido contra el BRUJAS en copa Ferias  ::) Del club es, ahora falta que el primer equipo llegara a jugar asi, o solo el futbol base. Aqui van las fotos:

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 16 de Setembre de 2007, 02:48:31 am »
Bueno, después de echarle un vistazo a las fotos, estoy por asegurar que esa camiseta nunca la ha utilizado el primer equipo como habitual, hay que empezar por la fecha cuando comenzaron a llevar la publicidad en las camisetas, como dice la compañera umbría esto sucedió por la temporada 1982/83, por tanto por la publicidad, el diseño, la composición del tejido, el escudo y la falta de la marca o casa comercial, no creo que la haya utilizado el primer equipo después de esa temporada, como dices pudiera haber sido utilizado en la época de la Copa de Ferias, pero en las fotografías de la época el equipo no portaba publicidad en la camiseta y el tejido era de un material diferente al que se observa en las fotos, puede que sea por esa época en algún partido amistoso, o el que utilizaba como hemos dicho la pedrera, pero siempre antes de la temporada 85/86 que se utilizaba la marca Massana.

PD otro motivo que hay que darse cuenta es que el nombre en el escudo va en catalán, eso sucedio después de la temporada 77/78 si no recuerdo mal.
« Darrera modificació: 16 de Setembre de 2007, 02:54:31 am per labtec »

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #6 el: 16 de Setembre de 2007, 02:53:47 am »
Bueno, después de echarle un vistazo a las fotos, estoy por asegurar que esa camiseta nunca la ha utilizado el primer equipo como habitual, hay que empezar por la fecha cuando comenzaron a llevar la publicidad en las camisetas, como dice la compañera umbría esto sucedió por la temporada 1982/83, por tanto por la publicidad, el diseño, la composición del tejido, el escudo y la falta de la marca o casa comercial, no creo que la haya utilizado el primer equipo después de esa temporada, como dices pudiera haber sido utilizado en la época de la Copa de Ferias, pero en las fotografías de la época el equipo no portaba publicidad en la camiseta y el tejido era de un material diferente al que se observa en las fotos, puede que sea por esa época en algún partido amistoso, o el que utilizaba como hemos dicho la pedrera, pero siempre antes de la temporada 85/86.

Millor dit en aquells temps no estava permès portar publicitat a la samarreta. L'unica equipació que veuràs amb inscripció al pit és la de la selecciò de la Unió Soviètica CCCP
El que fos una samarreta d'un equip del futbol base encara ho veig més rocambolesc.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #7 el: 16 de Setembre de 2007, 03:18:38 am »
En Europa algunos equipos ya portaban publicidad al comienzo de los 70, si miras en el apartado de historia, podras ver la foto que sale en el carné de este año, como el equipo adversario, el Brujas ya llevaba publicidad, pero aquí en España todavía estaba el tio Paco.

PD si observas la famosa fotografía de Maradona portando nuestra camiseta junto a Oswaldo, veras que se parece un montón pero esta no llevaba publicidad.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #8 el: 16 de Setembre de 2007, 09:52:18 am »
bon dia,
acabo de veure les fotos...el teixit i el model de la samarreta s'ajusten als anys 96-97-98...les compravem a la concordia (algu s'enrrecorda...snif,snif) jo en tinc una igual, amb el coll camisero , l'escut mes rodo i aquesta especie de franjes del teixit
aquesta tarda tornare a mirar fotos per  que ja busco unes dates mes determinades...
tio t'ens un model gairebe unic!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
« Respondre #9 el: 16 de Setembre de 2007, 10:20:44 am »
1.-

Fafe y Cobos, S.L.
Pg. Ind. Montguit-C/Llinars
08480 L'Ametlla Del Valles
Barcelona
t: 938 463 104
f: 938 463 104

2.-

http://www.fafeycobos.es/inicio_plc.htm

3.-Jo estic per pensar que és l'equipació d'un equip d'empresa que va utilitzar el disseny de la samarreta del Sabadell per jugar qualsevol lliga. D'on l'has tret?

:bandera :scut :bandera

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #10 el: 16 de Setembre de 2007, 15:43:26 pm »
Aquest any estic al futbol base, i encara no ens donen roba nova ... Llavors van donant el que van trobant que queda als armaris, i aquesta setmana m'ha tocat NOMES aquesta, la resta son Joma, i la veritat, hem va fer moolta gracia la samarreta  :ostres

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #11 el: 16 de Setembre de 2007, 19:24:21 pm »
Doncs jo avui he vist un polo lacoste que era arlekinat i tenia tota la pinta de ser antic
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #12 el: 16 de Setembre de 2007, 19:32:04 pm »
El polo lacoste es actual molta gent el té ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #13 el: 16 de Setembre de 2007, 21:42:41 pm »
Aquest any estic al futbol base, i encara no ens donen roba nova ... Llavors van donant el que van trobant que queda als armaris, i aquesta setmana m'ha tocat NOMES aquesta, la resta son Joma, i la veritat, hem va fer moolta gracia la samarreta  :ostres

en el primer partit de pretemporada al cadet vam jugar amb samarretes kelme i bambi sports amb el nom i numero de orife i companyia :laugh: :laugh: :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #14 el: 17 de Setembre de 2007, 13:48:56 pm »
Doncs jo avui he vist un polo lacoste que era arlekinat i tenia tota la pinta de ser antic

el polo lacoste es de fa 2 anys, jo vaig anar a comprarlo a la tenda del centre i em van clavar 80 euros, això si te un teixit de molt bona calitat i es tot un plaer portarlo de comoditat, a més arlequinat!!! tot i que els quadres blancs no son blancs sinò ocres!!!

Sàlut
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #15 el: 17 de Setembre de 2007, 15:17:16 pm »

en el primer partit de pretemporada al cadet vam jugar amb samarretes kelme i bambi sports amb el nom i numero de orife i companyia :laugh: :laugh: :beer2

Pobre noi el que li toqués la samarreta de l'Orife.  :laugh:
Quina vergonya que un club com el  :scut tingui el futbol base com el té... :paret
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell